Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.09.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 7125 [Bleskovky - Novinky]
Máme tu menšiu sestru litrovej Ninje - ZX-6R, modernizáciou prešli ER-6N a ER-6F, medzi cruisermi nám pribudli VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer a VN1700 Classic a pre mladých ľahké endurko KLX250.
Veľa technických informácií zatiaľ nie je k dispozícii, tak aspoň v krátkosti. Z fotiek je jasné, že malá Ninja sa bude podobať na väčšieho súrodenca. Predná maska akoby z oka vypadla litrovej verzie, zadná časť je tiež veľmi podobná a Kawa sa vyhýba centralizácii hmoty tým, že výfuk ostal na klasickej pozícii na pravej strane. Vo vnútri však bije vypracovanejší motor, ktorý by mal mať lepší priebeh výkonu v nižších a stredných otáčkach. Čo na prvý pohľad nie je zrejmé, je, že nová šesťka zhodila nejaké to kilečko, teraz váži 191kg aj s náplňami a palivom.
![]() |
Za športovejší charakter a lepšiu ovládateľnosť hovoria okrem strmšieho sklonu hlavy riadenia aj lepšie komponenty: vylepšená konštrukcia USD vidlice, sériovo montovaný tlmič riadenia Ohlins alebo kazetová 6-stupňová prevodovka.
Najcivilnešie biky v kategórii športovo orientovaných sa tiež dostali na radu pri modernizácii. Keď nahá verzia ER-6N prešla len jemným faceliftom, dizajnéri sa viac realizovali na okapotovanej verzii ER-6F. Zmien sa dočkal aj motor. Vo vysokých otáčkach by mal byť temperamentnejší, zároveň by mal však poskytovať pohodlnú jazdu v nižších rýchlostiach a hlavne bez vibrácií. Nová zadná kývačka a vylepšené pruženie sa starajú o lepšie držanie stopy.
![]() |
![]() |
Do kategórie malých ľahkých motocyklov pribúda ďalší člen. Priamu konkurenciu spravila Kawasaki modelu WR250R od Yamahy. Zaujímavými prvkami sú napr. zadný nastaviteľný plynový tlmič, predná USD vidlica, kvalitný rám vychádzajúci z väčších endúr a vodou chladený motor. Všetko ako stvorené pre začínajúcich jazdcov. Uvidíme ako na tom bude stroj s cenou.
![]() |
Nový motor s objemom 1700 kubíkov nahrádza doterajšiu 1600ovku a poskytuje väčší výkon a krutiak. Lepšie a plynulejšie využitie výkonu zabezpečuje 6-stupňová prevodovka a elektronicky ovládaný plyn. Nová rada VN bude mať viacero variácií: Classic, Classic Tourer a Voyager. O spomaľovanie sa stará nový brzdový systém K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking), ktorý automaticky zosilňuje brzdnú silu pri prudkom brzdení. Rám prešiel pár zmenami, hlavne je ľahší, kompaktnejší a vďaka nemu je motorka ľahšie ovládateľná.
![]() |
Pridané: 22.09.2008 Autor: Cacao Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54004 | Včera: 133750