Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.09.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 7059 [Bleskovky - Novinky]
Máme tu menšiu sestru litrovej Ninje - ZX-6R, modernizáciou prešli ER-6N a ER-6F, medzi cruisermi nám pribudli VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer a VN1700 Classic a pre mladých ľahké endurko KLX250.
Veľa technických informácií zatiaľ nie je k dispozícii, tak aspoň v krátkosti. Z fotiek je jasné, že malá Ninja sa bude podobať na väčšieho súrodenca. Predná maska akoby z oka vypadla litrovej verzie, zadná časť je tiež veľmi podobná a Kawa sa vyhýba centralizácii hmoty tým, že výfuk ostal na klasickej pozícii na pravej strane. Vo vnútri však bije vypracovanejší motor, ktorý by mal mať lepší priebeh výkonu v nižších a stredných otáčkach. Čo na prvý pohľad nie je zrejmé, je, že nová šesťka zhodila nejaké to kilečko, teraz váži 191kg aj s náplňami a palivom.
Za športovejší charakter a lepšiu ovládateľnosť hovoria okrem strmšieho sklonu hlavy riadenia aj lepšie komponenty: vylepšená konštrukcia USD vidlice, sériovo montovaný tlmič riadenia Ohlins alebo kazetová 6-stupňová prevodovka.
Najcivilnešie biky v kategórii športovo orientovaných sa tiež dostali na radu pri modernizácii. Keď nahá verzia ER-6N prešla len jemným faceliftom, dizajnéri sa viac realizovali na okapotovanej verzii ER-6F. Zmien sa dočkal aj motor. Vo vysokých otáčkach by mal byť temperamentnejší, zároveň by mal však poskytovať pohodlnú jazdu v nižších rýchlostiach a hlavne bez vibrácií. Nová zadná kývačka a vylepšené pruženie sa starajú o lepšie držanie stopy.
Do kategórie malých ľahkých motocyklov pribúda ďalší člen. Priamu konkurenciu spravila Kawasaki modelu WR250R od Yamahy. Zaujímavými prvkami sú napr. zadný nastaviteľný plynový tlmič, predná USD vidlica, kvalitný rám vychádzajúci z väčších endúr a vodou chladený motor. Všetko ako stvorené pre začínajúcich jazdcov. Uvidíme ako na tom bude stroj s cenou.
Nový motor s objemom 1700 kubíkov nahrádza doterajšiu 1600ovku a poskytuje väčší výkon a krutiak. Lepšie a plynulejšie využitie výkonu zabezpečuje 6-stupňová prevodovka a elektronicky ovládaný plyn. Nová rada VN bude mať viacero variácií: Classic, Classic Tourer a Voyager. O spomaľovanie sa stará nový brzdový systém K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking), ktorý automaticky zosilňuje brzdnú silu pri prudkom brzdení. Rám prešiel pár zmenami, hlavne je ľahší, kompaktnejší a vďaka nemu je motorka ľahšie ovládateľná.
Pridané: 22.09.2008 Autor: Cacao Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64969 | Včera: 226619