Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob 2/2

 Zdieľať

Pridané: 14.02.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 3732 [Testy a predstavenia - Test]

BMW R 1250 RS (2023)
BMW R 1250 RS (2023)

Záver

Cena základného modelu BMW R 1250 RS je 15 100 eur a je možné dokúpiť enormné množstvo príplatkovej výbavy od rôznych doplnkových balíkov až po jednotlivé položky. Najdôležitejšie balíky sú Comfort paket za 820 eur, Dynamic paket za 1 450 eur, Touring za 790 eur a to najdôležitejšie je spomenúť cenu Akrapoviču - 940 eur. Je možné dokúpiť aj optické pakety a veľa ďalšieho.

Keď ju nabúchate do full výbavy, tak sa pohybujete niekde okolo 23 000 eur, a to nie je až tak zlá cena za to čo všetko dostanete. Mesto síce nie je jej teritórium, ale ani tu nepatrí medzi ťažkopádne motorky a vďaka tomu si dovolím napísať, že spĺňa atribúty univerzálnej motorky. Pokiaľ nechcete naháč kvôli náporu vetra, ale chcete niečo od BMW, s čím sa dá vyblázniť ale aj cestovať, tak RS vám túto úlohu splní.

Plusy, mínusy

ako vždy boxer motor, aerodynamika nemá rada utiahnuté zákruty

Video: Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob

Čo by ťa mohlo zaujímať:

BMW R 1250 RS (2023)

Servisný interval 10 000 km
Spotreba (oficiálny údaj) 4,9 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 18 l (4 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 285 km
Cena motorky od 15 100 eur

Ceny vybraných doplnkov:

Comfort paket 820 eur
Dynamic paket 1 450 eur
Touring paket 790 eur
Výfuk Akrapovič 940 eur

Text a foto: Matej Mularčík
Video: Peter Fischer

Foto:
 BMW R 1250 RS 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:R 1250 RS
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1254 ccm
Max. výkon:136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:143 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:12.5:1
Vŕtanie x Zdvih:102.5 x 76 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:140 mm
Zdvih vzadu:140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:243 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1530 mm
Dĺžka:2202 mm
Šírka:925 mm
Výška:1285 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.25 s
Spotreba paliva:4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 275 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii, za príplatok rozšírené nastavenia
Palivové mapy:áno, v sérii, za príplatok rozšírené nastavenia
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatok
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 15 100 eur (september 2023)

<

Pridané: 14.02.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 147816 | Včera: 152730