Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 15.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 20951 [Testy a predstavenia - Test]
Honda CRF1100 Africa Twin v teréne - Tak priatelia, to bola dnes nálož. Strašidelné teplo 30C plus, k tomu super mašina a mnoho fotenia a točenia videa. Nova Afra je vrtká, štíhlejšia, kompaktnejšia, stále hravá a s novým motorom o poznanie živšia. Veľmi sme si to dnes na nej užili a lietali sme tu niekedy až fakt rýchlo. Podarila sa. Video: Prvé dojmy Honda CRF1100 Africa Twin 2020, v teréne na Sardinii ...
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Honda.press, Tomáš Hajduch - Awia
26.03.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 19186 Strany: 3 [Testy a predstavenia - Test]
Sotva prešli 2 roky od poslednej modernizácie Africa Twin a už tu máme nové modely pre rok 2020. A tentoraz ide o veľké zmeny – väčší motor, nižšia hmotnosť, farebná dotyková prístrojovka, nová náklonovo citlivá elektronika a dokonca voliteľný elektronicky podvozok. Toto všetko sme si vyskúšali na predstavení na Sardínii.
Tak priatelia, to bola dnes nálož. Strašidelné teplo 30C plus, k tomu super mašina a mnoho fotenia a točenia videa. Nova Afra je vrtká, štíhlejšia, kompaktnejšia, stále hravá a s novým motorom o poznanie živšia. Veľmi sme si to dnes na nej užili a lietali sme tu niekedy až fakt rýchlo. Podarila sa.
Dnes ráno sa presúvame na sever ostrova na Adventure Sports s manuálnym podvozkom. Ten je rovnako dobrý ako bol doteraz, na ceste je motorka trochu stabilnejšia asi aj vďaka menším zdvihom. Vybehli sme aj na šotolinu a fungovalo to krásne. Elektrika má výhodu že si to prepneš veľmi rýchlo. Poobede ideme do terénu!!!
Dnes jazdíme Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom hlavne na ceste, ale pripravili pre nás aj parádnu šotolinovú vložku na náhornej plošine. Afrika získala novy výkonnejší motor, je to parádny rozdiel. ATAS je teraz nižšia čo mnohých poteší. Elektrický podvozok maká neustále teda je dynamický a rozdiely v nastaveniach sú pekne citeľné.
Ďalšie info postupne počas dňa a večer aj video.
Pred nami 260 km vrátane dvoch offroad sekcií. Budeme mať čas sa zohrať s novou prístrojovkou a nastavovanim stroja. Testovať budeme manuál aj automat. Tak ideme na to!
Dnes sme dorazili na slnkom zaliatu Sardíniu na európske predstavenie novej Africa Twin.
Prezentácia začala az večer a bola poriadne výživná. Na motorkách je toľko noviniek že sa nie je čomu diviť. Len s prístrojovkou sme sa hrali naozaj dlho.Prvý dojem je z štandardnej verzie, ktorá je teraz neskutočne kompaktná a športová. Adventure Sports je proti tomu ešte majestátnejšia.Na fotkách máte kopu detailov, ako fajnové stupačky, bezdušové kolesá, pristrojovka, nastaviteľné plexi, nový nosič či nové kufre.
Zajtra jazdíme na Adventure Sports s elektronickým podvozkom a budem posielať priebežne prvé dojmy.
Ešte tento týždeň letíme na Sardíniu, kde budeme testovať novú Africu Twin 2020. Prvé fotky a dojmy vám prinesieme priamo z testovania takpovediac naživo a zároveň vám dávame možnosť opýtať sa čo vás zaujíma. Vaše otázky položím priamo zástupcom Hondy z vývoja.
Takže vaše otázky čakáme v diskusii k tomuto článku.
23.09.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 16218 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
DOPLNENÉ CENY! Väčší motor, nižšia hmotnosť, šesťosový snímač zotrvačných síl riadi elektroniku (náklonové ABS, trakčnú, systém zdvíhania kolies, detekcia prejazdu zákrutou pre DCT), farebná dotyková TFT prístrojovka, Apple CarPlay® a Bluetooth, DRL, tempomat. Adventure Sports dostáva prisvecovanie do zákrut, vyhrievané rukoväte, nabíjačku a voliteľný elektro podvozok (Showa EERA™).
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd. Slovensko. Redaktori motoride.sk jazdia v oblečení Klim od Touranbike.sk, prilba Touratech.
Model | Cena |
---|---|
CRF1100L Africa Twin | 13 790 EUR |
CRF1100L Africa Twin DCT | 14 790 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | 15 490 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT | 16 490 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports + SHOWA EERA | 16 990 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT + SHOWA EERA | 17 990 EUR |
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | CRF1100L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
Rok: | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm | 1084 ccm |
Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6250 ot. | 105 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21M/C 54H | 90/90-21M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R18M/C 70H | 150/70R18M/C 70H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 216 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 226 kg | 238 kg |
Výška sedla: | 850 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1575 mm |
Dĺžka: | 2330 mm | 2330 mm |
Šírka: | 960 mm | 960 mm |
Výška: | 1395 mm | 1560 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 250 mm |
Objem nádrže: | 18.8 l | 24.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 287 km | cca 379 km |
Servisný interval: | 12000 km | 12000 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | za príplatok | za príplatok |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | plne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | ||
Poznámka: | DCT 236 kg Cena 03/2020: 13 790 EUR (DCT +1000 EUR) | DCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg Cena 03/2020: 15 490 EUR (DCT +1000eur EERA + 1500 EUR) |
Pridané: 15.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82794 | Včera: 120500