Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.09.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 16327 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
DOPLNENÉ CENY! Väčší motor, nižšia hmotnosť, šesťosový snímač zotrvačných síl riadi elektroniku (náklonové ABS, trakčnú, systém zdvíhania kolies, detekcia prejazdu zákrutou pre DCT), farebná dotyková TFT prístrojovka, Apple CarPlay® a Bluetooth, DRL, tempomat. Adventure Sports dostáva prisvecovanie do zákrut, vyhrievané rukoväte, nabíjačku a voliteľný elektro podvozok (Showa EERA™).
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
Africa Twin sa od svojho znovu uvedenia na trh teší veľkému európskemu (aj celosvetovému) záujmu po oboch verziách, ktorých sa od roku 2016 predalo vyše 87 000. Rok 2020 má byť znovu prelomový.
CRF1100L Africa Twin prichádza s úplne novým vzhľadom vyznačujúcim sa agresívnym a kompaktným rely štýlom a ešte väčším dôrazom na jazdu v teréne. Komfort na cestách, technológie a univerzálne schopnosti nového modelu CRF1100L Africa Twin Adventure Sports boli v rámci modernizácie výrazne posilnené – okrem iného vďaka voliteľne dostupnej, elektronicky nastaviteľnej vidlici Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™).
CRF1100L Africa Twin pre rok 2020 prešla rozsiahlymi úpravami s dôrazom na schopnosti pri jazde v teréne, takže jej vzhľad aj správanie sa ešte viac priblížili skutočnému rely stroju. Menšia, užšia a o 4 kg ľahšia novinka ponúka ešte atletickejšie správanie, a to najmä vďaka úpravám motora, ktorý po novom disponuje o 7 % vyšším maximálnym výkonom, o 6 % väčším krútiacim momentom a výrazne väčšou silou v celom rozsahu otáčok. Motor plní emisnú normu EURO5.
Plexi štít je oproti doterajšiemu modelu oveľa kratší, čo uľahčuje sledovanie cesty pred strojom, a hoci sedadlo zostáva vo výške 850 – 870 mm, riadidlá sú teraz upevnené o 22,5 mm vyššie, čo jazdcovi poskytuje vzpriamenejšiu polohu a pohodlnejšie ovládanie stroja v sede aj v stoji. Taktiež zadok je štíhlejší a sedadlo samotné je o 40 mm užšie, takže jazdec môže ľahšie dosiahnuť na zem; jeho tvar bol navrhnutý pre ľahší pohyb jazdca dopredu a dozadu.
Nové zdvojené LED svetlomety sú umiestnené vyššie, vydávajú prenikavý svetelný kužeľ a sú navyše vybavené svetlami na denné svietenie (DRL), ktoré sa automaticky prispôsobujú intenzite okolitého svetla.
Farebný 6,5-palcový TFT dotykový multifunkčný informačný displej (MID) umožňuje jazdcovi ovládať všetky systémy stroja Africa Twin, pričom v ľavej hornej časti obrazovky je k dispozícii ponuka všetkých jazdných režimov. MID je možné navyše prispôsobiť tak, aby zobrazoval rôzne úrovne informácií týkajúcich sa zvoleného jazdného režimu, a jeho ovládanie je jednoduché aj v rukaviciach.
Systém navyše obsahuje technológiu Apple CarPlay® umožňujúcu ovládať telefóny Apple iPhone® prostredníctvom dotykového displeja. Na displeji je možné zobraziť a ovládať aj navigačné aplikácie a prostredníctvom Bluetooth hands-free na prilbe je možné telefonovať či prijímať hovory. iPhone® samotný sa pripája do USB nabíjacej zásuvky na pravej strane MID. Pre telefóny iPhone® alebo Android je k dispozícii bezdrôtová Bluetooth hands-free konektivita, pričom všetko ovládanie sa vykonáva tlačidlami na ľavej rukoväti.
Zdvihový objem vzrástol na 1 084 cm3, maximálny výkon na 75 kW a krútiaci moment na 105 Nm
Vylepšené parametre sa podarilo dosiahnuť vďaka novej hlave valcov, časovaniu a zdvihu ventilov, škrtiacej klapke a výfuku
Prevodové stupne manuálnej prevodovky a materiál ozubených kolies boli optimalizované s ohľadom na úsporu hmotnosti
Koncovka výfuku je po novom vybavená variabilnou výfukovou príverou (Exhaust Control Valve – ECV) pre atraktívnejší zvuk v nízkych otáčkach a lepší výkon vo vyšších otáčkach
Rovnako ako doteraz, kľukový hriadeľ s fázovaním 270° a nerovnomerný interval zapaľovania vytvárajú charakteristické dunenie motora. Ventilový rozvod Honda SOHC Unicam bol prevzatý z motokrosového pretekárskeho modelu CRF450R a malá výška liatych vačkových hriadeľov prispieva ku kompaktným rozmerom hlavy valcov. Motor disponuje polosuchou kľukovou skriňou so zásobou oleja v jej spodnej časti. Toto riešenie umožnilo menšiu hĺbku olejovej vane, a teda aj celkovo menšiu výšku celého motora. Kvôli splneniu normy EURO5 bola navyše lambda sonda vo výfukovom potrubí nahradená senzormi Linear Air Flow (LAF) vo zvodoch, ktoré umožňujú oveľa presnejšie meranie zmiešavacieho pomeru vzduchu a paliva. Spojka má funkciu anti-hop ale aj prítlak v zábere.
Nová Africa je vybavená šesťosovým snímačom zotrvačných síl IMU. Systém ponúka 4 úrovne výkonu a 3 úrovne brzdenia motorom. Systém HSTC stále disponuje siedmimi úrovňami, miera jeho zásahu v každej z týchto úrovní však bola optimalizovaná s ohľadom na dáta (uhol a rýchlosť stáčania / sklonu) dodávaná v reálnom čase systémom IMU. Rozstupy medzi jednotlivými úrovňami boli optimalizované tak, aby mal jazdec možnosť jemnejšie nastaviť úroveň prešmykovania zadného kolesa pri jazde v teréne. Systém HSTC je tiež možné celkom vypnúť.
Ďalšou novou funkciou je systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa. Jednotka IMU opäť meria uhol pozdĺžneho sklonu aj rýchlosť nakláňania a na základe týchto dát prostredníctvom elektronicky riadenej škrtiacej klapky reguluje krútiaci moment motora. Jazdec môže voliť z 3 úrovní zásahu tohto systému. Úroveň 1 umožňuje úmyselne zdvihnúť predné koleso, ale potláča všetky prudké pohyby. V úrovni 3 je akékoľvek dvíhanie predného kolesa úplne potlačené a úroveň 2 sa nachádza uprostred medzi oboma extrémami. Systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa je taktiež možné úplne vypnúť.
Jazdec môže vyberať zo štyroch prednastavených jazdných režimov:
Režim TOUR kombinuje najvyššiu úroveň výkonu (1) pre jazdy s plne naloženým motocyklom so spolujazdcom a batožinou. strednú úroveň brzdenia motorom (2) s aktívnym systémom ABS umožňujúcim brzdiť v zatáčkach na ceste.
Režim URBAN je určený pre rôznorodé požiadavky a využíva strednú úroveň výkonu (2) a brzdenia motorom (2) v kombinácii s aktívnym systémom ABS umožňujúcim brzdiť v zatáčkach na ceste.
Režim GRAVEL ponúka najnižšiu úroveň výkonu (4) a brzdenia motorom (3). Systém ABS umožňujúci brzdiť v zatáčkach je aktívny s nastaveniami pre off-road; v tomto prípade nie je možné systém ABS pre zadné koleso vypnúť.
Režim OFF-ROAD využíva strednú úroveň výkonu (3) a najnižšiu úroveň brzdenia motorom (3). Systém ABS umožňujúci brzdiť v zatáčkach je aktívny s nastaveniami pre off-road; systém ABS pre zadné koleso je možné vypnúť.
Používateľské režimy USER 1 a 2 ponúkajú jazdcovi možnosť dvoch úplne individuálnych nastavení – môže vyberať z úrovní výkonu 1 – 4 a úrovní brzdenia motorom 1 – 3 a ABS pre jazdu na cestách a v teréne.
Od prvého predstavenia dvojspojkovej prevodovky v modeli VFR1200F v roku 2009 spoločnosť Honda v Európe predala vyše 100 000 motocyklov vybavených touto technológiou.
DCT sa môže pochváliť funkciou detekcie svahu, vďaka ktorej dochádza k úprave spôsobu radenia v závislosti od sklonu svahu tak, aby jazdec mal vždy nad strojom plnú kontrolu. Novinkou v prípade DCT prevodovky modelu CRF1100L Africa Twin je detekcia prejazdu zatáčkou. Ak jednotka IMU zistí, že motocykel zatáča, systém mierne upraví program radenia tak, aby zmeny rýchlostných stupňov boli čo najviac prirodzené.
Tuhosť okolo hlavy riadenia bola optimalizovaná - hlavné nosníky sú štíhlejšie a priamejšie a odstraňujú potrebu prednej priečnej trubky. Hmotnosť rámu sa oproti doterajšiemu modelu znížila o 1,8 kg. Priskrutkovaný hliníkový pomocný rám (lakovaný v červenej farbe) nahradzuje integrálnu oceľovú konštrukciu predchádzajúceho riešenia a je o 40 mm štíhlejší – čo je kľúčové pre ľahšie dosiahnutie na zem. Hliníkové kyvka je úplne nová, o 500 g ľahšia. Jej vyššia tuhosť zlepšuje trakciu zadného kolesa aj celkový pocit jazdca.
Svetlá výška zostala na hodnote 250 mm, rázvor kolies dosahuje 1 575 mm. So zdvihom 230 mm ponúka 45 mm prevrátená kazetová vidlica Showa dostatok priestoru na pohlcovanie nerovností a vyznačuje sa upraveným nastavením, ktoré zlepšuje výkony na ceste aj v teréne. Tlmenie je plne nastaviteľné. Aj zadný tlmič Showa bol upravený, zaisťuje zdvih osi kolesa 220 mm. Nastaviteľné je predpätie pružiny, odskok aj kompresia. Pohotovostná hmotnosť je o 4 kg nižšia.
Brzdy sú vpredu dva štvorpiestové strmene dva 310 mm a „vlnovité“ plávajúce kotúče, vzadu 256 mm kotúč. Pneumatíky s rozmermi 90/90-21 a 150/70-18. Pre motocykel sú schválené terénne pneumatiky (Continental 90/90-21M/C 54S a 150/70B 18M/C 70Q s rýchlostným indexom 180 km/h a 160km/h).
Ponuka originálneho príslušenstva Honda pre model Africa Twin bola rozšírená o nové kufre, ktoré zahŕňajú prémiový (42-litrový) hliníkový vrchný kufor a bočné kufre a taktiež veľký (58-litrový) plastový vrchný kufor a bočné kufre. Ďalej sú k dispozícii dve výšky sedadla (znížené 825 – 845 mm a zvýšené 870 – 895 mm), cestovné plexi, chránič chladiča, chránič motora a bočný padací rám, predĺžené chrániče riadidiel, vyhrievané rukoväte a nabíjacia zásuvka.
Adventure Sports zdieľa rám, motor aj pozíciu jazdca s terénne zameranou štandardnou verziou, v modelovom rade však hrá vlastnú rolu: ponúka jazdcom schopnosti pre križovanie kontinentov a pre dlhé cesty tak po cestách, ako mimo nich. To je dané tvarom väčšej 24,8-litrovej palivovej nádrže, vylepšenou ochranou proti vetru (poskytovanou tak kapotážou, ako bočnými panelmi), výškovo nastaviteľným štítom, veľkým krytom vane motora, hliníkovým zadným nosičom a bezdušovými kolesami a pneumatikami. Štandardná výbava zahŕňa taktiež nabíjaciu zásuvku a vyhrievané rukoväte a trojstupňové svetlá na prisvecovanie do zákrut (aj tento systém je riadený jednotkou IMU), ktoré automaticky menia osvetlené pole pred strojom v závislosti od uhla sklonu.
Pozícia jazdca, ktorá bola navrhnutá s dôrazom na kontrolu a komfort, je daná zúženým sedadlom, ktoré je oproti minulej verzii umiestnené o 50 mm nižšie.
Navyše je tu voliteľné odpruženie Showa EERA™. Štyri prednastavené režimy – SOFT, MID, HARD a OFF-ROAD – pokrývajú všetky typy jazdných situácií a pre ešte presnejšie vyladenie podvozka má jazdec k dispozícii režim USER. Ak motocykel stojí, je možné upraviť aj predpätie zadnej pružiny.
Kvôli ľahším opravám defektov na cestách sú predné aj zadné koleso s veľkosťou 21/18 palcov s výpletom z antikorových drôtov obuté do bezdušových pneumatík Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T alebo Metzler Karoo Street s rozmermi 90/90-21M/C 54H a 150/70R18 M/C 70H. Pre motocykel sú schválené taktiež terénne pneumatiky Continental 90/90-21M/C 54S a 150/70B 18M/C 70Q.
Showa EERA™ reguluje silu tlmenia s ohľadom na zvolený režim a má za cieľ zaistiť prvotriednu reakciu tlmičov v rôznorodých podmienkach – s dôrazom na komfort jazdy pri nižších rýchlostiach a na stabilitu pri vyšších rýchlostiach.
Vstupné dáta sú odovzdávané zo senzorov zdvihu a z jednotky na meranie zotrvačných síl (IMU). K dispozícii sú tri režimy nastavenia pre cestu: Režim SOFT sa vyznačuje najnižšou silou tlmenia pre hladké reakcie, univerzálny MID ponúka nastavenie pre najširší rozsah situácií, zatiaľ čo HARD využíva najvyššiu silu tlmenia v celom rozmedzí rýchlostí zdvihu a robí tak tento režim vhodný na športovejšiu jazdu. K dispozícii je taktiež nastavenie OFF-ROAD, ktoré tlmiacu silu prednej vidlice postupne zvyšuje s rastúcou rýchlosťou zdvihu a využíva vyššie nastavenie tlmenia pre zadný tlmič.
Na stojacom stroji je možné elektronicky upraviť predpätie pružiny zadného tlmiča, a to pomocou štyroch implicitných nastavení: 1) jazda sólo, 2) jazda sólo s batožinou, 3) jazda vo dvojici a 4) jazda vo dvojici s batožinou. Možnosť USER ponúka jemné vyladenie sily tlmenia predného aj zadného kolesa a 24-stupňové nastavenie predpätia zadnej pružiny. Systém Showa EERA™ pridáva manuálnej aj DCT verzii 2 kg navyše.
Ponuka originálneho príslušenstva Honda pre model Africa Twin Adventure Sports bola rozšírená o nové kufre, ktoré zahŕňajú prémiový (42-litrový) hliníkový vrchný kufor a bočné kufre a taktiež veľký (58-litrový) plastový vrchný kufor a bočné kufre. Ďalej sú k dispozícii dve výšky sedadla (znížené 825 – 845 mm a zvýšené 870 – 895 mm), súprava obsahujúca nástavec na plexi a deflektory, 4,5-litrový tank bag, bočné kryty nádrže, chrániče motora, bočné padacie rámy, LED hmlové svetlá a centrálny stojan.
Model | Cena |
---|---|
CRF1100L Africa Twin | 13 790 EUR |
CRF1100L Africa Twin DCT | 14 790 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | 15 490 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT | 16 490 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports + SHOWA EERA | 16 990 EUR |
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT + SHOWA EERA | 17 990 EUR |
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | CRF1100L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
Rok: | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm | 1084 ccm |
Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6250 ot. | 105 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21M/C 54H | 90/90-21M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R18M/C 70H | 150/70R18M/C 70H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 216 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 226 kg | 238 kg |
Výška sedla: | 850 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1575 mm |
Dĺžka: | 2330 mm | 2330 mm |
Šírka: | 960 mm | 960 mm |
Výška: | 1395 mm | 1560 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 250 mm |
Objem nádrže: | 18.8 l | 24.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 287 km | cca 379 km |
Servisný interval: | 12000 km | 12000 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | za príplatok | za príplatok |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | plne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | ||
Poznámka: | DCT 236 kg Cena 03/2020: 13 790 EUR (DCT +1000 EUR) | DCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg Cena 03/2020: 15 490 EUR (DCT +1000eur EERA + 1500 EUR) |
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | CRF1000L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin | CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
Rok: | 2019 | 2020 | 2019 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | ||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 1084 ccm | 998 ccm | 1084 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 99 Nm / 6000 ot. | 105 Nm / 6250 ot. | 99 Nm / 6000 ot. | 105 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 | 10,1:1 | ||
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 92 mm × 81,5 mm | 92 x 75.1 mm | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm | 252 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 220 mm | 240 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 90/90-21M/C 54H | 90/90-R21 | 90/90-21M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm | 256 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 150/70R18M/C 70H | 150/70-R18 | 150/70R18M/C 70H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | 204 kg | 216 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 230 kg | 226 kg | 243 kg | 238 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 850 mm | 900 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1575 mm | 1580 mm | 1575 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2330 mm | 2340 mm | 2330 mm |
Šírka: | 930 mm | 960 mm | 930 mm | 960 mm |
Výška: | 1475 mm | 1395 mm | 1570 mm | 1560 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 250 mm | 270 mm | 250 mm |
Objem nádrže: | 18.8 l | 18.8 l | 24.2 l | 24.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 4.9 l/100km | 5.6 l/100km | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 251 km | cca 287 km | cca 324 km | cca 379 km |
Servisný interval: | 12000 km | 12000 km | 12000 km | 12000 km |
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | áno, v sérii | nie | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |||
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | nie | nie | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Automatická prevodovka: | za príplatok | za príplatok | ||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | plne nastaviteľný podvozok | plne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eur | DCT 236 kg Cena 03/2020: 13 790 EUR (DCT +1000 EUR) | Oproti základnej CRF1000: vyššie zdvihy, väčšia nádrž, širšia kapotáž, ochrana motora, vyhrievané rukoväte a 12V zásuvka Cena 3/2018: 13 990 eur, príplatok za DCT 1000 eur | DCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg Cena 03/2020: 15 490 EUR (DCT +1000eur EERA + 1500 EUR) |
Pridané: 23.09.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52587 | Včera: 125564