Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvý test: Honda CRF 1100 L Africa Twin a Adventure Sports 2020 na Sardínii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ako to vyzera s mensou afrikou bude nebude? |
Re: Nozdormu: |
Pridávam jednu otázku mimo mr: |
kedy byde mat Africa Twin bezdusove kolesa? zatial ich ma len verzia Adventure Sports 2020. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kimlo (08.10.2019 7:22) |
- či v tejto dobe predajno ohurovacich cisiel nepovazuju za signifikatnu konkurencnu nevyhodu ak postavia 1100 ccm motor s vykonom 102 koní (GS1250 - 125koní, multistrada 160 koní, ale najlepšie to porovnať s KTM kt. má pri rovnakom objeme 125 koní) |
Hodnotenie: vozil som sa na 1000-ke, ale len kusok, neočarila ma, žiadne gule, motor určite prežije aj nas))), tak sa šetri. Možno som tam mal zlý mode |
Hodnotenie: tym ze dlhodobo jazdis ATAS 1000, tak ci tych par koni navyse bude po cerstvom presadnuti pozitivne citelny alebo je ten vyssi objem robenypodla roznych zdrojov najma s ohladom na emisie.. |
ako dokázali soudruzi z japonie že Honda Afrika CRF 1000 model 2016 má mokrú hmotnosť 228 kg |
Hodnotenie: Re: KAMIL: inou podsedlovkou a upravami ramu. v clanku to spomnula awia |
Čítal som o vývoji novej DCT prevodovky v Honde pre menšie motorky, ktorá by mala byť menšia a ľahšia. Je to pravda? |
Hodnotenie: bezklucovy start nie je ani len za priplatok? |
Video: Prvé dojmy Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom na Sardínii |
pekne pekne . len jej naser plny |
awia ako mas funkane gumy na testoch ? na tych fotkach vyzerali makko |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 271113 | Včera: 213372