Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4879 [Novinky - Predstavujeme]
Posledná generácia 1301-kubíkového véčka LC8 dostáva titánové nasávacie ventily, upravené rezonančné komory a nové mapy, a produkuje 175 koní a 141 Nm vo verzii GT!
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Samozrejme, dnes vo vlajkovej lodi nemôže chýbať ani Quickshifter+ a plnohodnotná sada elektronických pomocníkov citlivých na náklon motorky.
GT-čko dostáva aj nové kapoty a predné plexi, ktoré má viacero polôh ľahko nastaviteľných jednou rukou. Nová je aj prístrojovka, teraz plnefarebná - 6,5 palcový TFT displej. Nechýba tradičný ovládač menu na ľavej rukoväti, kde nájdeme aj tempomat. Konektivitu s mobilom zabezpečuje KTM MY RIDE. V kapotáži sú po bokoch aj praktické malé skrinky na drobnosti, jedna aj s USB koncovkou.
Osvetlenie je v klasickom DUKE štýle plnohodnoté LED a to vrátane svetiel do zákrut. O pruženie sa stará posledná generácia semiaktívneho podvozku WP.
SuperDuke R dostáva dizajnové osvieženie, aby bolo rovnako ostré ako jeho 177-koňový motor. V ponuke je aj obojsmerný Quickshifter+, ale za príplatok. Zostávajú kompletné LED svetlá, plná elektronika, športový podvozok od WP či monbloky Brembo.
Za príplatok je aj Track Pack: launch control (asistent štartu), nastaviteľný preklz, tri režimy odozvy plynu a vypínateľný anti-wheelie systém.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | KTM | KTM |
| Model: | 1290 SuperDuke R | 1290 SuperDuke GT |
| Rok: | 2019 | 2019 |
| Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
| Kategória: | Naháč | Športovo cestovná |
| Motor: | ||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec V75° (4T) | vidlicový dvojvalec V75° (4T) |
| Objem: | 1301 ccm | 1301 ccm |
| Max. výkon: | 176.8 k (130.0 kW) / 8870 ot. | 175.0 k (128.7 kW) / 9500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 144 Nm / ot. | 141 Nm / 6750 ot. |
| Kompresný pomer: | 13.2 : 1 | |
| Vŕtanie x Zdvih: | 108 x 71 mm | 108 x 71 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 125 mm | 125 mm |
| Zdvih vzadu: | 156 mm | 156 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 | |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55 ZR 17 | |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 195 kg | 205 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | |
| Výška sedla: | 835 mm | 835 mm |
| Rázvor: | 1482 mm | 1482 mm |
| Svetlá výška: | 140 mm | 140 mm |
| Objem nádrže: | 18 l | 23 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 5.57 l/100km | 6.2 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 242 km | cca 278 km |
| Servisný interval: | 15 000 km | 15 000km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky | radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 193291 | Včera: 200474