Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Ducati do Kolína priviezla inovované modely Scrambler Full Throttle, Scrambler Café Racer, Scrambler Desert Sled a Scrambler Icon.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Ducati vylaďuje svoje Scramblery mnohými detailami k dokonalosti, nejde o žiadnu revolúciu, len o množstvo menších zmien v celej modelovej línii.
Nový je predný svetlomet s denným LED svietením, hliníkové panely na kvapkovitej nádrži, LED smerovky ktoré majú funkciu automatického vypínania, nové ovládače na riadidlách pre lepšie ovládanie menu. Nové je aj ploché sedlo a nastavenie podvozku.
Systém ABS od BOSCH je teraz už náklonovo citlivý, nová je hydraulická spojka s nastaviteľnou páčkou. Motorky sú pripravené na Ducati Multimedia System.
Model inšpirovaný motorkami typu Flat Track - plochá dráha v USA. Nájdeme tu sedlo s krytom časti pre spolujazdca, bočné panely na štartovné čislo, nižšie riadidlá, športový blatník a iný výfuk.
Tu je inšpirácia kafáčmi zo 60. rokov zrejmá. Nové vypletané 17" kolesá s pneu Pirelli DIABLO ROSSO III, 120/70 ZR 17 vpredu a 180/55 ZR 17 vzadu, sedlo s krytom, panely na čísla, čierna koncovka výfuku, športový mini blatník, iné spatné zrkadlá, café racer kapotáž, vpredu radiálna brzdová pumpa...
Desert Sled je inšpirovaný motorkami, ktoré jazdili v púšťach Kalifornie v 60. a 70. rokoch. Nájdeme tu spevnený rám pre jazdu v teréne, jazdný režim Off Road, inú kyvku, ochranu predného svetla, vysoký predný blatník, vypletané kolesá s pneu Pirelli SCORPION RALLY STR 120/70 R 19 M/C 60V M+S TL vpredu a 170/60 R 17 M/C 72V M+S TL vzadu. Iné je aj sedlo, nastaviteľná vidlica Kayaba so zvihom 200 mm vpredu a tlmič Kayaba s externým rezervoárom vzadu.
| Foto: | ||||
![]() |
![]() |
Pridaj obrázok |
||
| Všeobecné informácie: | ||||
| Výrobca: | Ducati | Ducati | Ducati | Ducati |
| Model: | Scrambler Icon | Scrambler Full Throttle | Scrambler Café Racer | Scrambler Desert Sled |
| Rok: | 2019 | 2019 | 2019 | 2019 |
| Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
| Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč |
| Motor: | ||||
| Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 803 ccm | 803 ccm | 803 ccm | 803 ccm |
| Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 67 Nm / 5750 ot. | 67 Nm / 5750 ot. | 67 Nm / 5750 ot. | 67 Nm / 5750 ot. |
| Kompresný pomer: | 11:1 | 11:1 | 11:1 | 11:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 66 mm | 88 x 66 mm | 88 x 66 mm | 88 x 66 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | Desmodromický rozvod (2V) | Desmodromický rozvod (2V) | Desmodromický rozvod (2V) | Desmodromický rozvod (2V) |
| Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
| Pohon / Podvozok: | ||||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 200 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 200 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm | 330 mm | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80-18 | 110/80-18 | 120/70 ZR17 | 120/70 R19 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm | 245 mm | 245 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55-17 | 180/55-17 | 180/55 ZR17 | 170/60 R17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||||
| Suchá hmotnosť: | 173 kg | 173 kg | 180 kg | 193 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 189 kg | 189 kg | 196 kg | 209 kg |
| Výška sedla: | 798 mm | 798 mm | 805 mm | 805 mm |
| Rázvor: | 1445 mm | 1445 mm | 1436 mm | 1505 mm |
| Dĺžka: | 2100 mm | 2100 mm | 2090 mm | 2200 mm |
| Šírka: | 855 mm | 855 mm | 875 mm | 940 mm |
| Výška: | 1150 mm | 1150 mm | 1066 mm | 1213 mm |
| Objem nádrže: | 13.5 l | 13.5 l | 13.5 l | 13.5 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
| Spotreba paliva: | 5.1 l/100km | 5.1 l/100km | 5.1 l/100km | 5.1 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 198 km | cca 198 km | cca 198 km | cca 198 km |
| Servisný interval: | 12000 km | 12000 km | 12000 km | 12000 km |
| Doplnková výbava: | ||||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | vypletané kolesá | vypletané kolesá | ||
| Poznámka: | ||||
| Poznámka: | Cena 07/2019: 8 990 EUR | Cena 02/2019: 10 690 eur | Cena 10/2019: 11 590 EUR | |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92555 | Včera: 146277