Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (22)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda prepracovala PCX 125 2018 - nový podvozok dizajn a aj ABS

 Zdieľať

Pridané: 06.04.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 24527 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Populárny skúter PCX125 prešiel v modelovom ročníku 2018 celkovou modernizáciou štýlu v podobe nových tvarov začlenených do tradičných plynulých dizajnových línií radu PCX. Takisto dostal nový dvojitý oceľový rám, nové kolesá a pneumatiky a prepracované zavesenie zadného kolesa. Okrem toho aj ABS a motor s vyšším maximálnym výkonom pri zachovaní mimoriadne nízkej spotreby paliva.

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018

Model PCX125 predstavuje jeden z úspešných príbehov Hondy. Od uvedenia v roku 2010 sa predalo v Európe viac ako 140 000 kusov PCX.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Modernizácia pre modelový ročník 2018 s prirodzenými kontúrami a jemnými skoseniami dodala jeho splývavým líniám ešte silnejšiu príťažlivosť. Ale je tu aj praktickosť; väčšia sloboda pohybu pre jazdca, väčší odkladací priestor pod sedadlom a jasné LCD prístroje, ktoré ladia s prednýmizadnými LED svetlami.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Video: Nová Honda PCX 125 2018

Nový dvojitý oceľový rám zaisťuje agilitu modelu PCX v meste a súčasne vylepšuje jeho jazdné vlastnosti. Prepracované kolesá šetria hmotnosť a majú obuté väčšie pneumatiky - predné rozmeru 100/80-14 a zadné 120/70-14 (oproti 90/90-14 a 100/90-14). Tlmiče sú vybavené trojstupňovými pružinami a majú predĺženú dráhu pohybu. Výška sedadla sa zväčšila o 4 mm na 764 mm. Nový rám umožnil predĺženie podlahy dopredu, čím sa vytvoril väčší priestor na nohy. Sedadlo aj veko otvoru na dopĺňanie paliva sa otvárajú pomocou spínačov (sedadlo má pružinové pánty, takže po otvorení zostáva hore) a zapaľovanie má pre vyššiu bezpečnosť záklopku kľúča. Vnútorný objem úložného priestoru pod sedadlom sa zvýšil o 1 l na 28 l.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Do veľkého ľavého krytu sa ľahko zmestí fľaša s vodou alebo plechovka s nápojom a odteraz s predĺženým vekom (v porovnaní so starou konštrukciou), takže jazdec má jednoduchý prístup k obsahu. Nachádza sa v ňom aj 12 V zásuvka.

Vďaka prepracovanému airboxu, nasávaniu a výfuku má motor väčší výkon pri zachovaní mimoriadne nízkej spotreby paliva, a to bez kompromisov v spodnom rozsahu otáčok.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Voliteľný systém vypínania motora pri voľnobehu automaticky po troch sekundách vypne spustený motor a len čo pootočíte rukoväť škrtiacej klapky, okamžite ho znova spustí. Používa sa bezproblémovo, a to vďaka systému ACG a systému spätného výkyvu, ktorý vracia kľukový hriadeľ do polohy pred nasávaním vzduchu, a dekompresnému mechanizmu, ktorý potláča odpor pri roztáčaní plynúci z kompresie.

Honda PCX 125 2018 - systém ABS
Honda PCX 125 2018 - systém ABS

Brzdný účinok zaisťujú predná 220 mm kotúčová brzda s dvojpiestikovým strmeňom a zadná 130 mm bubnová brzda. Jednokanálový systém ABS funguje na prednej brzde. Cena je stanovená na 2 890,- € s DPH.

Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018
Honda PCX 125 2018

Foto:
 Honda PCX 125 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:PCX 125
Rok:2018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Skúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:124.9 ccm
Max. výkon:12.24 k (9.00 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:11.8 Nm / 5000 ot.
Kompresný pomer:11:1
Vŕtanie x Zdvih:52,4 x 57,9
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (2V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická
Sekundárny pohon:variátor
Zdvih vpredu:89 mm
Zdvih vzadu:84 mm
Brzdy vpredu:kotúčová
Priemer bŕzd vpredu:220 mm
Pneu vpredu:100/80-14M/C (48P)
Brzdy vzadu:bubnová
Priemer bŕzd vzadu:130 mm
Pneu vzadu:120/70-14M/C (61P)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:130 kg
Výška sedla:764 mm
Rázvor:1313 mm
Dĺžka:1923 mm
Šírka:745 mm
Výška:1107 mm
Svetlá výška:137 mm
Objem nádrže:8 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:110 km/h
Spotreba paliva:2.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 285 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2018: 2 890 eur

Pridané: 06.04.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (22)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143221 | Včera: 126712