Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9783 [Novinky - Predstavujeme]
Áno, aj Kawasaki ide do menších objemov - po litrovom a šesťstopäťdesiatkovom Versyse je tu najmenší, tristovkový. Z800 sa mení na 900 a z Er-6 bude Z650.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Tretí a najmenší Versys; s moderným hranatým dizajnom, vypletanými kolesami (vpredu 19), a 296-kubíkovým dvojvalcom. Pri púšťaní spojky pomáha asistent, a to pri rozbehu aj vysokej rýchlosti, pretože Versys 300 má aj antihop. K dispozícii bude v dvoch verziách: Urban a Adventure. Urban ponúka ochranu nádrže, chrániče rukovätí, centrálny stojan a 30-litrový kufor, kým Adventure má padáky, centrálny stojan a 17-litrové bočné kufre.
Nový člen v rodine "zetiek" prichádza z rodiny ER - v rámci zmeny však musel dostať ostrejší dizajn, aby bol jasne identifikovateľný. Motor zostáva v podstate nezmenený, dokonca aj koncovka výfuku je stále pod ním, ale všetko naokolo je takpovediac nové - rám, plasty, a ani doteraz charakteristický excentrický zadný tlmič už nie je taký nápadný. Nová, zaujímavo riešená prístrojovka prechádza ponad riadidlovú tyč, a nezvyčajným estetickým prvkom je asymetrické zadné svetlo v tvare písmena Z. Z650 každopádne zostáva priateľská aj k menej skúseným jazdcom či ženám, pretože napríklad výška sedla je stále priaznivá, iba 790 mm, a spojka má aj pomocnú funkciu pri rozbehu. Rovnako tu nájdeme aj antihop či sofistikovanejšie ABS.
Nástupca obľúbenej osemstovky má odteraz 948-kubíkový motor, a podobne ako ďalšie novinky pomocníka pri púšťaní spojky pri rozbehu. S čerstvou menšou sestrou zdieľa niekoľko spoločných komponentov, tiež zaujme asymetrickým zadným svetlom v tvare Z.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | Versys-X 300 | Z650 |
Rok: | 2017 | 2017 |
Novinka: | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 |
Kategória: | Cestovné enduro | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 296 ccm | 649 ccm |
Max. výkon: | 39.4 k (29.0 kW) / 11000 ot. | 68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 27 Nm / 10000 ot. | 65.7 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.6:1 | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 62.0 x 49 mm | 83 x 60 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm | |
Zdvih vzadu: | 130 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 290 mm | 300 mm |
Pneu vpredu: | 100/90 - 19M/C 57S | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 130/80 - 17M/C 65S | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 187 kg | |
Výška sedla: | 790 mm | |
Rázvor: | 1410 mm | |
Dĺžka: | 2055 mm | |
Šírka: | 775 mm | |
Výška: | 1080 mm | |
Svetlá výška: | 130 mm | |
Objem nádrže: | 17 l | 15 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | |
Trakčná kontrola: | nie | |
Palivové mapy: | nie | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | nie | |
El. Podvozok: | nie | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |
Iná výbava: | ukazovateľ zaradeného stupňa | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 9/2017: 5 795 eur | Cena 11/2017: 6 695 eur |
Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38281 | Včera: 207988