Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8447 [Novinky - Predstavujeme]
Dnes začala v Kolíne výstava Intermot, ako prvá značka mala ráno tlačovku BMW Motorrad. BMW tu ukázalo dva retro modely orientované na históriu značky ale i inovované štvor a šesť-valcové modely.
| Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
Na základe pozitívnej odozvy teraz BMW Motorrad predstavuje R Ninety Racer a R Ninety Pure - dva motocykle, ktoré rôznymi spôsobmi oslavujú históriu výroby motocyklov BMW. Ide o čisté roadstre s old-schoolovým charakterom klasických športových motocyklov. Obe stavajú na prístupe, ktorý bol populárny v 60. a 70. rokoch, a táto nostalgia neprestáva veľa motocyklových fanúšikov fascinovať do súčasnosti.
Oba nové modely série BMW Heritage sú vybavené výkonným vodou / olejom chladeným motorom boxer s objemom 1170 cm3, výkonom 81 kW / 110 k a šesťstupňovou prevodovkou. Motory plnia emisnú normu Euro4. Výfukový systém z nerezovej ocele je umiestnený na ľavej strane a vyznačuje sa klasickým dizajnom.
Nové BMW K 1600 GT ďalej posúva predchodcami už tak vysoko postavené štandardy v oblasti jazdnej stability, dynamiky a ovládateľnosti. Motocykel je teraz štandardne vybavený adaptívnymi tlmičmi Dynamic ESA s možnosťami nastavenia "Road" a "Dynamic". Nový je asistentu cúvania a Shift Assistant Pro pre radenie bez spojky, nová prístrojovka, systém E-Call, dynamickejší vzhľad, optimalizovaná ochrana pred vetrom a počasím a nové farebné schémy...
Výkonný štvorvalec v S 1000 RR plní emisné normy Euro4 a má tri režimy. Radový štvorvalec s objemom 999 cm3 bol prepracovaný, aby plnil emisné štandardy EU4. Jeho výkon stále dosahuje 146 kW (199 k) pri 13 500 1 / min a krútiaci moment činí 113 Nm pri 10 500 1 / min. Krútiaci moment sa pritom v okolí svojho maxima drží v širokom rozsahu otáčok: od 9500 (112 Nm) až do 12 000 1 / min (113 Nm).
Štandardom je trojica jazdných režimov "Rain", "Sport" a "Race", doplnená čiastočne integrálnym závodným ABS (Race ABS). Novinkou výbavy je funkcia Dynamic Traction Control (DTC) so senzorom náklonu a možnosťou jemného nastavenia +/- v siedmich stupňoch pre najlepší možný výkon a bezpečnosť pri akcelerácii.
Naháč BMW S 1000 R plní emisnú normu EU4, má vyšší výkon, nižšiu hmotnosť a HP titánový tlmič výfuku pre ešte dravší zvuk a vzhľad. Motor disponuje výkonom zväčšeným na 121 kW / 165 k pri 11 000 1 / min (predtým: 118 kW / 160 k pri 11 000 1 / min). Motocykel je súčasne o 2 kg ľahší, váži 205 kg (DIN). Ďalšie novinky sú: Riding Modes Pro, DTC, ABS Pro, HP Shift Assistant Pro, ľahké HP kolesá, nová prístrojovka a dizajn.
Nové BMW S 1000 XR má motor s výkonom zväčšeným na 121 kw / 165 k pri 11 000 1 / min (predtým: 118 kW / 160 k pri 11 000 1 / min). Konštruktéri popracovali tiež na obmedzení vibrácií riadidiel a zväčšenie celkovej aj užitočné hmotnosti o 10 kg.
Mäkšie izolačné prvky na riadidlách efektívnejšie filtrujú aj veľmi jemné vibrácie nového S 1000 XR. Pri výjazdoch aj prázdninových cestách jazdci ocenia zväčšenie maximálnej celkovej hmotnosti o 10 kg z 434 na 444 kg.
Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13491 | Včera: 184123