Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8564 [Novinky - Predstavujeme]
Yamaha pokračuje v svojej Sport Heritage línii novým V-twin Scramblerom SCR950, inovuje populárnu MT-09 a ukázala nadupaný hyper naháč MT-10 SP.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
SP je verzia naháča MT-10 s technológiou z YZF-R1M. Nájdeme tu vecičky ako elektronický podvozok Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS), farebnú TFT prístrojovku, Quick Shift System (QSS), trakčnú TCS, režimy D-Mode, anti-hop spojku A&S a samozrejme špeciálne farebné prevedenie inšpirované modelom YZF-R1M.
Inovácie sa dočkal jeden z najlepších a najpredávanejších modelov značky za posledné roky. Do vienka dostal kopu noviniek ako dvojité predné LED svetlomety, kratší zadok s 3D LED svetlom, nové sedlo, zadný blatník montovaný na kyvke, anti-hop spojka A&S, rýchloradenie smerom hore Quick Shift System (QSS), prepracovanú prednú vidlicu, novú prístrojovku...
Na pohon tohto scramblera v štýle Faster Sons slúži pulzujúci vzduchom chladený V-twin motor s vysokým krútiakom 79.5Nm pri 3000 ot. Je to spojenie retro štýlu s najmodernejšou technikou. Kolesá sú hliníkové ale s výpletom v rozmeroch 100/90-19 vpredu a 140/80-17 vzadu, brzdy kotúčové zdvihy 135 a 110 mm.
SP je verzia naháča MT-10 s technológiou z YZF-R1M. Nájdeme tu vecičky ako elektronický podvozok Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS), farebnú TFT prístrojovku, Quick Shift System (QSS), trakčnú TCS, režimy D-Mode, anti-hop spojku A&S a samozrejme špeciálne farebné prevedenie inšpirované modelom YZF-R1M.
Inovácie sa dočkal jeden z najlepších a najpredávanejších modelov značky za posledné roky. Do vienka dostal kopu noviniek ako dvojité predné LED svetlomety, kratší zadok s 3D LED svetlom, nové sedlo, zadný blatník montovaný na kyvke, anti-hop spojka A&S, rýchloradenie smerom hore Quick Shift System (QSS), prepracovanú prednú vidlicu, novú prístrojovku...
Na pohon tohto scramblera v štýle Faster Sons slúži pulzujúci vzduchom chladený V-twin motor s vysokým krútiakom 79.5Nm pri 3000 ot. Je to spojenie retro štýlu s najmodernejšou technikou. Kolesá sú hliníkové ale s výpletom v rozmeroch 100/90-19 vpredu a 140/80-17 vzadu, brzdy kotúčové zdvihy 135 a 110 mm.
Pridané: 04.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 202692 | Včera: 166006