Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7015 [Novinky - Predstavujeme]
Aprilka popracovala na svojich štvorvalcoch a predstavila Tuono v podobe malorážky. Guzzi ukázala svalnatú Audace Carbon a Vespa GTS dostala najnovšiu generáciu motorov i-get.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
Tuono 125 je malý streetfighter z talianskej dielne odvodený od modelu RS125. Dizajn je odvodený z veľkého Tuona. Zaujme celohliníkovým rámom aký nemá v tomto segmente obdobu. Napriek tomu, že vychádza zo športového RS modelu je Tuono postavené pohodlnejšie s lepším sedlom a vyššími riaditkami.
Malý superšport RS 125 prešiel tiež obonovou. Posed je nekompromisne športový, ostro rezané kapotáže, spoľahlivý motor, hliníkový rám, to všetko sú jeho vlastnosti.
RSV4 dostala nový podvozok Öhlins, brzdy a elektroniku APRC vrátane náklonovo citlivého ABS a elektronického quickshiftera pre podraďovanie. Motor poskytuje 201 koní pri 13,000 ot. a 115 Nm pri 10,500 ot. a spĺňa normu Euro4.
Podobnými zmenami prešlo i veľké Tuono, ktorého preladený motor z RSV4 má pre potreby naháča výkon 175 koní.
Audace Carbon je najsilnejší a najrebelskejší muscle-bike z Mandella. Poháňa ho mohutný 90° vidlicový dvojvalec 1400 ccm s mohutným záťahom a krútiakom 121 Nm už pri 3,000 ot.
Nový motor označený i-get ([clanok testovali sme v Medley 125 7553]) debutuje vo vlajkovej lodi značky Vespa GTS. Dostupný v 125 i 150 kubíkovej verzii poskytuje skvelý výkon, ale i nízku spotrebu a systém štart&stop.
Pridané: 05.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131091 | Včera: 141488