Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Pridané: 24.09.2014 Autor: Martin Kňaze - matox
Čitatelia: 10778 [Bleskovky - Predstavujeme]
Po už testovanej RC 125ke prichádza zamútiť vody športových motocyklov kategórie A2 nový jednovalec RC 390. Smelý počin rakúskej KTM oživiť triedu superšportov, ktorá má najväčšiu slávu za sebou a vzbudiť tak o ňu záujem mladých pilotov sa cení. Malá veľká RCčka mieri na "pulty". Pozrime sa čo vie KTM mladým fanúšikom rýchlosti ponúknuť.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
03.02.2014 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 11449 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
 
	Prečo neokapotovať úspešnú rodinku modelov Duke 125/200/390 a nepriniesť tak pretekaniu chtivým mládencom trojicu superšportov RC 125/200/390? Základ ostáva rovnaký, vývoj toho veľa nezhltne a tak tu máme ďalšiu trojicu nových modelov od KTM.
KTM RC 390 sme vám už v minulosti predstavili, poďme si teda v krátkosti zrekapitulovať, čo na potencionálneho (nielen) mladého záujemcu čaká.
Keďže Duke 390 zaznamenal výborné predajné úspechy, bolo by škoda nenadviazať na ne s použitím minimálnych nákladov s maximálnym výsledkom. V podstate väčšina vecí zostala zachovaná, zmenil sa len rám, ktorý je tuhší so strmejšou hlavou riadenia, kratšou stopou a rázvorom a upraveným WP pružením (menší zdvih a tuhšie tlmenie).
Motor je “starý“ známy vodou chladený, krátko - zdvihový jednovalec o objeme 373.2 ccm. Brzdy sú pod taktovkou Bremba (Bybre) a obuté sú športové Metzelery so závodnými rozmermi 110/70 ZR17 a 150/60 ZR17.
Zaujímavý (okrem dizajnu) bude slušný pomer výkon/váha, očakávané sú výborné jazdné vlastnosti, agilné správanie a extrémne uhly náklonov.
KTM a ich heslo READY TO RACE nie je žiadna metafora, je to príslušnosť k značke, životný štýl, ale hlavne je to heslo doslovné! Budúci MotoGP strelci už teraz testujú schopnosti “CUP“ verzie RC 390ky pri zbieraní bodov na juniorskom German ADAC Cupe. Sú to v podstate identické bajky vybavené širokou škálou príslušenstva z oficiálneho KTM katalógu, ktoré sú ale dostupné aj pre sériové RCčka!
Dostupná by mala byť už koncom Septembra, s cenou 5.599,00 EUR. Ktovie, možno sa rakúskej oranžovej podarí obnoviť zašlú slávu superšportovej zábavy.
Pridané: 24.09.2014 Autor: Martin Kňaze - matox Zdieľať
| Foto: | |
|   | |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | KTM | 
| Model: | RC 390 | 
| Rok: | 2014 | 
| Novinka: | NOVINKA 2014 | 
| Kategória: | Superšport | 
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) | 
| Objem: | 373.2 ccm | 
| Max. výkon: | 43.5 k (32.0 kW) / 9500 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 35 Nm / 7250 ot. | 
| Kompresný pomer: | 12.6:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 89 x 60 | 
| Palivový system: | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 125 mm | 
| Zdvih vzadu: | 150 mm | 
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 
| Pneu vpredu: | 110/70-17 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 
| Pneu vzadu: | 150/60-17 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 147 kg | 
| Výška sedla: | 820 mm | 
| Rázvor: | 1340 mm | 
| Svetlá výška: | 178.5 mm | 
| Objem nádrže: | 10 l | 
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49789 | Včera: 239137