Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Odišiel Tamburiniho nástupca dizajnér Sergio Robbiano

 Zdieľať

Pridané: 03.07.2014 Autor: Retro
Čitatelia: 6195 [Novinky - In Memoriam]

Pri motocyklovej nehode zahynul špičkový taliansky designer Sergio Robbiano. Pracoval pri vývoji Ducati 916, Cagivy Mito a pri celej rade modelov Bimoty. Bol považovaný za nástupcu Massima Tamburiniho.

Smutný deň pre taliansku moto scénu ale aj svet motocyklového dizajnu. Po tom ako skôr tohto roku prehral boj o život legendárny Massimo Tamburini zahynul teraz dizajnér, ktorý bol považovaný za jeho nástupcu. Sergio Robbiano zahynul pri motocyklovej nehode neďaleko Janova.

www.robbianodesign.com

07.04.2014 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 6221 [Novinky - In Memoriam]

-

Zomrela legenda dizajnu Massimo Tamburini

Tento víkend podľahol v boji s rakovinou 70 ročný Massimo Tamburini, legenda motocyklového dizajnu.

 

Foto:
 Ducati 916 Biposto 1995 Bimota DB5 Mille 2005 Cagiva Mito 125 2007 Aprilia RSV4 Factory 2009
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiBimotaCagivaAprilia
Model:916 BipostoDB5 MilleMito 125RSV4 Factory
Rok:1995200520072009
Novinka:NOVINKA 2009
Kategória:SuperšportSuperšportSuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)jednovalec (2T)vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:916 ccm992 ccm124.63 ccm998.9 ccm
Max. výkon:115.7 k (85.0 kW) / 9000 ot.85.7 k (63.0 kW) / 7750 ot.33.7 k (24.8 kW) / 12000 ot.179.5 k (132.0 kW) / 12500 ot.
Max. krútiaci moment:87.5 Nm / 5750 ot.23 Nm / 11000 ot.115 Nm / 10000 ot.
Kompresný pomer:10.0:17.4:112.8:1
Vŕtanie x Zdvih:94 x 71.5 mm56 x 50.6 mm78.0 x 52.3 mm
Palivový system:vstrekovaniekarburátorvstrekovanie
Rozvod:SOHC (2V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejomkvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:133.5 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvoj kotúčová 4 piestikjednokotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:298 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17110/70-ZR17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm230 mm220 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17150/60-ZR17190/55-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:204 kg156 kg129 kg179 kg
Výška sedla:790 mm800 mm760 mm
Rázvor:1425 mm1375 mm1424 mm
Dĺžka:1980 mm2050 mm
Šírka:760 mm715 mm
Výška:1105 mm1165 mm
Svetlá výška:150 mm
Objem nádrže:17 l14 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:230 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3 s
Doplnková výbava:
Iná výbava:Öhlins vidlica aj tlmič

Pridané: 03.07.2014 Autor: Retro Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 148401 | Včera: 242839