Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6714 [Novinky - Predstavujeme]
Yamaha rozšírila ponuku svojich maxitourerov FJR1300 o ďalší model s názvom FJR1300AE. Jedná sa o akýsi model vtlačený medzi terajšiu FJR1300A a FJR1300AS.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Yamaha FJR1300 prešla výraznejšou modifikáciou minulý rok. Dostala elektronicky ovládaný plyn YCC-T, nový systém trakčnej kontroly TCS, tempomat, dvojicu palivových máp (Yamaha D-mode) a zmeny sa udiali aj na zovňajšku motocykla. Model FJR1300AS naviac dostal systém rýchloradenia YCC-S a elektronicky nastaviteľný podvozok.
No a tu sa dostávame k rozdielu medzi modelom FJR1300AS a FJR1300AE. FJR1300AE bude mať všetky spomínané vymoženosti až na systém rýchloradenia YCC-S. Yamaha tak chce poskytnúť model FJR1300 aj tým zákazníkom, ktorí preferujú "klasické" radenie avšak chcú mať na svojej motorke elektronicky nastaviteľný podvozok.
Výbava | FJR1300A | FJR1300AE | FJR1300AS |
---|---|---|---|
YCC-T | |||
TCS | |||
Tempomat | |||
Yamaha D-mode | |||
YCC-S | |||
Elektro.podvozok |
Elektronický systém ovládania podvozku umožňuje jazdcovi zvoliť si zo štyroch rôznych hlavných nastavení podvozku. Ovládačom si jazdec zvolí hneď po nasadnutí z týchto možností: "Sám", Sám s batožinou", "So spolujazdcom" alebo "So spolujazdcom a batožinou". Okrem týchto štyroch hlavných možností si ešte ku každej z nich môže jazdec zvoliť nastavenie pruženia: "Soft", "Standard" a "Hard". To umožňuje celkovo dvanásť rôznych možností ako si nastaviť podvozok na FJR1300AS/AE.
Yamaha FJR1300AE bude dostupná vo farbách: Magnetic Bronze a Midnight Black.
Pridané: 13.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | FJR1300AE |
Rok: | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1298 ccm |
Max. výkon: | 146.2 k (107.5 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 138 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79.0 x 66.2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 135 mm |
Zdvih vzadu: | 125 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 282 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 289 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Rázvor: | 1545 mm |
Dĺžka: | 2230 mm |
Šírka: | 750 mm |
Výška: | 1325 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 25 l |
Poznámka: | |
YCC-T (elektronicky ovládaný plyn),Yamaha D-mode (dvojica palivových máp T a S),Elektronicky ovládaný podvozok, Tempomat, TCS (trakčná kontrola) |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106642 | Včera: 119235