Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.11.2010 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10513 [Novinky - Oznam]
Tak ako Honda sľubovala v kampani predchádzajúcej výstavy, v Miláne dnes predstavila celkovo osem noviniek a pridala k tomu dva koncepty.
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2010 | Nasledujúci
Niektoré z nich sme vám ukázali už v predstihu, no na tie ostatné sme si museli počkať. Skvelou správou pre V4 v Honde je, že VFR1200F sa stala najpredávanejším bikom vo svojom segmente v Taliansku, Anglicku a Španielsku.
Dlho očakávaný nástupca Varadera bol predstavený formou štúdie. Zdá sa, že diaľkoví turisti sa majú na čo tešiť. Ako sa dalo očakávať, srdcom stroja bude nový V4 motor. Štúdia bola navyše vybavená dvojspojkovou automatickou prevodovkou. Honda tvrdí, že postavila najrýchlejší turistický adventure bike.
Crosstourer stojí na vypletaných kolesách (19-palcové vpredu, 17-palcové vzadu), na ktoré je možné obuť bezdušové pneumatiky.
Koncept NM2 je štúdia motocykla strednej kategórie, je to mix medzi motorkami a skútrami. Stojí na veľkých kolesách, no poskytuje rozmernú kapotáž, ktorá jazdca ochráni. Na pohon by mala slúžiť automatická prevodovka.
Vylepšení sa dočkal veľmi úspešný model SH 125i, ktorý sa teší v Európe veľkej obľube hlavne vďaka dizajnu, cene, nízkej spotrene a nízkej servisnej nákladnosti.
Bestseller v Európe dostal nové sedadlo, nové kolesá, podvozok, upravený rám. CBS systém ako štandard, voliteľné ABS. Dostupné v 5 farbách.
SW-T600 je jeden z očakávaných modelov, ukázali sme vám ho pred niekoľkými dňami.
Komfortný, silný a pohodlný. Prístrojovka ako z auta, dobrá spotreba a ovládateľnosť, pohodlné sedlo a stupačky.
Viac o SW-T sme písali tu: Honda SW-T 600 v Miláne?
Vylepšenia: štíhla zadná časť, držadlá pre spolujazdca sú skryté zospodu. 3 nové farby.
Nové predné svetlo s LED, nové riadidlá, kónické, hlinikové, a nová trikolóra.
Obe CBR-ky sa dali vzhľadovo vytušiť už z predstavenie CBR150 v Thajsku. Tieto fotky sme vám rovnako priniesli v predstihu a neskôr doslova pár dní pre výstavou Honda vypustila na svetlo sveta oficiálnou cestou 9 fotiek CBR 250 RR.
Cieľom bolo postaviť malý superšport so vzhľadom veľkého. Základom je širšie zadné koleso, nová kapotáž a dospelý vzhľad. Nižšia spotreba ako predchodca.
250 dostala úplne nový kvapalinou chladený jednoválec s DOHC rozvodom. Viac info a fotiek, rovnako ake technické parametre sme priniesli už tu:
28.10.2010 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12659 [Bleskovky - Novinky]
Tak len niekoľko dní pred Milánskou výstavou vypustila Honda na svetlo sveta oficiálne fotografie nového modelu aj so všetkými technickými parametrami.
Viacvrstvová kapotáž, Riadidlá sú trochu vyššie, rovnako ako stupačky, takže kompromis medzi športovým posedom a pohodlím. Rovnako je na tom aj sedlo spolujazdca, ktoré je pohodlné a je aj nižšie. Držadlá spolujazdca znovu schované, čo dobre vyzerá a má aj dobru aerodynamiku. Vďaka kompaktnému motoru poskytuje CBR dlhú kyvku súčasne s nie veľkým rázvorom.
Tento model Honda odkrývala postupne prostredníctvom skíc. Najprv bočnú siluetu, potom prednú masku a na záver vcelku podrobnú skicu z boku. Teraz tu pred nami stojí reálny crossover tak, ako si ho predstavuje Honda. Pozornému oku diváka neujde viacero komponentov spoločných s modelom VFR800. Crossrunner je samozrejme postavený trochu inak, so vzpriamenejšou polohou pre jazdca v štýle cestovného endura, ale na podvozku so 17-palcovými cestnými pneumatikami.
Vznikol počúvaním zákazníkov. Zábava riadiť na všetkých povrchoch, pohodlný pre oboch pasažierov.
800cc VTEC motor bol upravený priebehom vzhľadom na zameranie stroja. Dojazd viac ako 300 km. Prístrojovka je vysunutá úplne hore, aby bola v zornom poli vodiča. 3 farby.
Jednoducho tento bike spája to najlepšie z oboch svetov.
Foto: | ||||||
Všeobecné informácie: | ||||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | Crossrunner | CBR 250 R | CBR 600 F | SW-T 600 | CBR 125R | SH 300i |
Rok: | 2011 | 2011 | 2011 | 2011 | 2011 | 2011 |
Novinka: | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 |
Kategória: | Cestovné enduro | Superšport | Superšport | Skúter | Superšport | Skúter |
Motor: | ||||||
Typ motora: | štvorvalec (4T) | jednovalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | dvojvalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 782 ccm | 249.4 ccm | 599 ccm | 582.2 ccm | 124.7 ccm | 279.1 ccm |
Max. výkon: | 101.9 k (74.9 kW) / 10000 ot. | 26.38 k (19.40 kW) / 8500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 12000 ot. | 51.3 k (37.7 kW) / 7500 ot. | 13.33 k (9.80 kW) / 10000 ot. | 27.20 k (20.00 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 72.8 Nm / 9500 ot. | 23.8 Nm / 7000 ot. | 64 Nm / 10500 ot. | 55 Nm / 6000 ot. | 10.4 Nm / 8000 ot. | 26.5 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.6 : 1 | 10.7: 1 | 12 : 1 | 10.2:1 | 11 : 1 | 10,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 72 x 48 mm | 76 x 55 mm | 67 x 42.5 mm | 72 x 71.5 mm | 58 x 47,2 mm | 72 x 68,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | SOHC (2V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | automatická | manuálna 6-stupňová | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | variátor | reťaz | variátor |
Zdvih vpredu: | 165 mm | 130 mm | 120 mm | 105 mm | 120 mm | 102 mm |
Zdvih vzadu: | 145 mm | 104 mm | 128 mm | 115 mm | 126 mm | 95 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | jednokotúčová dvojpiestková | dvojkotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm | 296 mm | 296 mm | 276 mm | 276 mm | 256 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-R17M/C | 110/70-17M/C | 120/70-ZR17M/C | 120/80-14 | 100/80-17M/C | 110/70 16 (52P) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jedno kotúčová (CBS) | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 220 mm | 240 mm | 240 mm | 220 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-R17M/C | 140/70-17M | 180/55-ZR17M/C | 150/70-13 | 130/70-17M/C | 130/70 16 (61P) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||||
Suchá hmotnosť: | 250 kg | |||||
Hmotnosť s náplňami: | 240.4 kg | 161 kg | 206 kg | 137 kg | 167 kg | |
Výška sedla: | 816 mm | 780 mm | 800 mm | 740 mm | 795 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1464 mm | 1369 mm | 1437 mm | 1600 mm | 1310 mm | 1420 mm |
Dĺžka: | 2130 mm | 2030 mm | 2150 mm | 2285 mm | 1946 mm | 2098 mm |
Šírka: | 799 mm | 709 mm | 740 mm | 770 mm | 704 mm | 728 mm |
Výška: | 1243 mm | 1127 mm | 1150 mm | 1430 mm | 1089 mm | 1195 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 148 mm | 135 mm | 135 mm | 185 mm | 136 mm |
Objem nádrže: | 21.5 l | 13 l | 18 l | 16 l | 13 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||||
Max. rýchlosť: | 180 km/h | |||||
Spotreba paliva: | 6.13 l/100km | 3.7 l/100km | 4.4 l/100km | |||
Dojazd po rezervu: | cca 263 km | cca 263 km | cca 272 km | |||
Poznámka: | ||||||
Poznámka: | Cena 05/2011: 10 490,- EUR (vrátane ABS) | ABS v sérii Cena 10/2011: 7990 EUR |
Pridané: 02.11.2010 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2010 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36327 | Včera: 143066