Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.02.2008 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 14624 [Bleskovky - Novinky]
Bavorácke novinky ešte ani nestihli vychladnúť a známy výrobca Touratech ich už vylepšil sadou hard-core adventure doplnkov.
Samozrejme nejde o žiadne prevratné vynálezy, ale osvedčené a poctivo otestované vecičky, ktoré z osemstovky spravia odolnejší a na cestovanie vybavenejší stroj. A keďže nová F 650 GS má veľa komponentov spoločných s osemkilom, všetky ponúkané diely pasujú aj na ňu.
Ide prevažne o hliníkove deklíky, chrániče a pomôcky, zvyšok tvoria povinné padáky, hliníkové kufre s nosičmi, držiaky GPS, tašky, tankvaky, stupačky, plexisklá a podobne. Ceny sú stavané tradične na nemecké peňaženky, najlacnejšou položkou je kryt ABS senzora na zadnom strmeni (okolo 10 eur), najdrahšou sada hliníkových kufrov s výrezom pre výfuk a s nosičmi (necelých 1040 eur). Kompletný zoznam obsahuje 90 vecičiek, ktorými si šťastný nový majiteľ môže spraviť radosť. Stránka ďalšieho profíka na úpravu BMW, Wunderlich, zatiaľ o nových malých GS mlčí.
Dodám, že cena novej F 650 GS je 270 700 Sk a F 800 GS 330 100 Sk. Obe by mali byť k videniu na nadchádzajúcej výstave Motocykel 2008 v Inchebe.
Zdroj: www.touratech.com.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | F 800 GS | F 650 GS |
Rok: | 2008 | 2008 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 798 ccm | 798 ccm |
Max. výkon: | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 70.7 k (52.0 kW) / 7000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 83 Nm / 5750 ot. | 75 Nm / 4500 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 12:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 82 x 75.6 mm | 82 x 75.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 180 mm |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 170 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová (voliteľné ABS) | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 54 V | 110/80-R19 59 H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 69 V | 140/80-R17 69 H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 178 kg | 171 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 207 kg | 199 kg |
Výška sedla: | 880 mm | 820 mm |
Rázvor: | 1578 mm | 1575 mm |
Dĺžka: | 2320 mm | 2280 mm |
Šírka: | 945 mm | 890 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | 189 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4.1 s | 4.3 s |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.4 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 272 km |
Poznámka: | ||
Poznámka: | 330 100 Sk (21. 2. 2008) | 270 700 Sk (19. 2. 2008) |
Pridané: 22.02.2008 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50565 | Včera: 187263