Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.10.2006 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 12343 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Japonská Honda ako prvá informovala o novinkách na nasledujúcu sezónu. O niektorých modeloch však pomlčala a počkala až do začiatku októbra...
Vtedy sa totiž konala výstava Intermot v Kolíne a úplne nový Hornet, či toľko očakávané Varadero, ukázali svetu až na tlačovke pred výstavou. Začnem teda tým, čo ľudia najmenej čakali a čo im zároveň asi najviac vyrazilo dych:
Tááákže dámy a páni, aj Honda sa pustila do exotickejších dizajnov. Dalo sa to očakávať, lebo jej priami konkurenti tieto tvary úspešne otŕčajú svetu už zopár sezón. Naviac je jasne viditeľné, že fabrika kontrastnejšie oddeľuje modelový rad CBF a CB. A dovolím si predpovedať, že devinkový (ak nie náhodou litrový) Hornet bude predstavený o rok spolu s novou litrovou CBR...
Honda CB 600 F Hornet |
CB 600 F dostala úplne nový motor od najnovšej eReRkovej CBR (spomeniem ju nižšie), ktorý bol naladený do stredných otáčok. Výkon je 75 kW, krútiak 63,5 Nm. Zmena dizajnu je jasná azda aj najväčšiemu laikovi, veď v porovnaní so starým modelom nezostal na kameni kameň a okrem toho:
Cébeerka prešla najväčším počtom zmien. Nečudo, veď trieda superšportov je tradične ostro sledovaná. Nechajme prehovoriť fakty:
Honda CBR 600 RR |
Po štyroch rokoch vyšiel aj nový model Varadera. Zmeny, zväčša kozmetické, sa týkali najmä:
Honda XL 1000 V Varadero |
Inšpirovaný americkými čoprami má Shadow tieto novinky:
Honda VT 750 Shadow Spirit |
Aj tradičné zmenšeniny veľkých strojov prežili inováciu. Hovorím o malej CBR a Varadere, ktoré obe dostali ostrejší dizajn, nové prístrojovky a vstrekovanie PGM-FI.
Honda CBR 125 |
Samozrejme pribudli menšie zmeny aj na ostatných modeloch, napríklad Gold Wing má zabudovaný navigačný systém a airbag a CBR 1000 RR, CB 1300 S a Silver Wing majú nové farebné kombinácie.
Skútrová rodina radu SH sa rozrástla o brata SH 300i s 280-kubíkovým motorom a priamym vstrekom. Ten produkuje pekných 20 kW a 26 Nm. Do „bahnového“ radu CRF pribudol člen s motorom s objemom 150 kubíkov. Tento model sa bude robiť v dvoch verziách, ktoré sa odlišujú veľkosťou kolies.
Okrem toho všetky modely spĺňajú čoskoro povinnú normu Euro-3. Japonci teda odviedli kus dobrej práce, výsledky ktorej streneme budúci rok na cestách. A už sa teším na ďalšiu jeseň, kedy budú predstavené ďalšie novinky...
Pridané: 23.10.2006 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131522 | Včera: 124458