Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
nie stelvio sa mi ani nepaci ani ma neoslovilo, rad si precitam aj nejaky test ak o nejakom viete ja som hladal na webe ale nasiel som minimum a ked tak, tak bawo bolo este v starom koncepte nie vodnik. |
Jazdil si na tych motorkach? Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.12.2014 18:47) |
druha moznost je spravna ,nebudem sa rozpisovat preco bo by ma tu ukamenovali |
No z tých dvoch radšej ani jednu . Lebo si domachroval ! |
Az ked napises kde a ako vela chces jazdit, co je pre teba prioritne, aky mas jazdny styl a co od motorky cakas, bude mat odpoved vypovednejsiu hodnotu ako len rady preferencii jednotlivych clenov |
Varan , ja som nenapísal žiadnu preferenciu , ja som napísal pravdu . |
Chcelo by to sa zviest...ten triumph sa mi riadne paci! |
... lebo pozerám Putinov prejav o stave krajiny . |
YAMAHU XTZ 1200 SUPER TENERE ZE a je vybavené. Mal som podobnú dilemu skúsil a YAMAHA vyhrala. |
kua sak sa rozpiste trochu viac, ti co ste skusali, aspon jak janoval. |
Čo rozpísať: BMW strašne široké, telelever či ako volajú to predné pruženie zvláštne (taká neistota) asi nezvyk, motor KO , TRIUMPH je nízky tj. nielen motor od zeme (svetlosť) ale aj keď som si naň sadol (mám 187 cm) a mäkšie sedadlo (čo nemám rád), riadidlá nízko ak človek stojí v stúpačkách, motor OK . |
GTR1400: zober niekedy meter do ruky a pomeraj Budeš - možno - aj prekvapený |
AWIA: hovorím o pocitoch, meter som v ruke nemal. |
Na Tigrovi rv2014 som jazdil a |
zdravim vsetkych awia a varan...rozumiem co hovorite ale nakolko som novacik v tomto druhu motoriek snazim sa ziskat co najviac informacii..je jasne ze sa budem rozhodovat sam, ale ulohou fora je ziskat prave skusenosti (s tym spojene aj konkretne nazory ci uz + alebo -) a zohladnit ich pri rozhodovani |
Porovnanie bolo písané v časopise Motocykl tu: www.motocykl-online.cz/testy/22497-megatest-adventure-e... |
oskar56 - oba som testoval: |
Joj Awia , ale prvá otázka pri náhodnom stretnutí je "Aký je to ročník ?" a druhá "Koľko to má najazdené ?" |
"pisete ze povozit sa ale pri skusobnej jazde tiez neobjavim veci ktore ste sa aj vy ucili na motorke 2-3 sezony kym ste vedeli jazdit" |
Dôležité je aj kam chceš jazdiť. Servis BMW-Triumph a dostupnosť náhr. dielov sa vo východnej Európe nedá porovnať. Ani u nás. Keď som sa ja rozhodoval, rozprával som sa aj s majiteľom Triumpha aj servisákom. Neviem ako to objednávajú, ale môže sa ti stať, že budeš čakať aj 3 mesiace na súčiastku. |
oskar56: este je dobre sa na to pozriet z pohladu tvojich skusenosti, lebo tieto vysoke "kozy" su plne nalozene cez 250kg, na asfalte je to v pohode, ale uz v lahsom terene sa ta vaha prejavi... a to nehovorim o dvihani, lebo kazda moto padne, u menej skuseneho jazdca aj castejsie... s tym suvisi aj poziadavka na telesnu konstrukciu jazdca, k takejto moto musis byt aj vacsi chlap... a to nepisem o velkosti pupka, naopak o sile a vyske, lebo ak mas cca 170cm, tak bez speci vykrojeneho znizeneho sedadla nedociahnes na zem a to pri tej vahe potrebujes fakt dobru stabilitu na oboch nohach na zemi... |
oskar56: príď pokecať do NZ, nemáš to ďaleko ... nejaké tie skúsenosti mám |
to Peto DL super to by som bol rad, jazdil si aj jedno aj druhe ? |
oskar56: áno, aj keď jedno oveľa viac než to druhé ... ak budeš mať záujem, napíš ss a dohodneme sa |
oskar56: ak by si jazdil iba po cestach tak by aj sporttourer R1200RS mohla byt pre teba zaujimava volba, nie je tak drahy ako GSA, nema Telelever, kufre nalozis tiez a mozes ficat kam chces Upravené 1 krát. Naposledy upravil motofan (04.12.2014 18:33) |
A ešte aj to špatné Stelvio je v NZ Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.12.2014 18:56) |
oskar56: |
To sú kkti v tom BMW , tak keď už konečne došli na to , že ten Telelever je použiteľný len na asfalt a pre terén je to absolútna somarina , tak ho v (akože) endure nechajú a pre asfaltový cesťák dajú klasickú vidlu (aj keď USD) . |
Podla mna ho mali vyhodit zo vsetkych modelov a bude klud . Inak neviem si to celkom dobre predstavit na nejakom malom RSku ako by ho tam vpratali a ako by na tom tie bezduche trubky vyzerali. Teda viem si to predstavit |
Stelvio..najazdenych 60.000 km najma po Balkane, vratane Grecka, Albanska,,Rumunska atd a ziadny problem..az na jemne rosenie kardanu;) ale je fakt ze je to tazka krava;) skusal som v case kupy aj bmw, ale srdce po jazde na strlviu rozhodlo Upravené 1 krát. Naposledy upravil carela (04.12.2014 21:51) |
Jaaaj to je zas rečí |
Sano , čo je to , čo si ty nevieš predstaviť ? |
Varan: "1. GS už nie je motorka určená do ťažkého terénu, kde telelever robí problémy" na zaklade coho si dosiel k tomuto zaveru? Video: Cesta kostí 2012jazdil si uz v zivote nieco aspon trochu podobne, aby si mohol hodnotit? |
Menton, prečítaj si to znovu, ak si nepochopil, čo píšem. Chceš mi nahovoriť, že telelever nerobí pri rýchlejšej terénnej jazde problémy? Robil, robí a vždy bude. Je to dané jeho konštrukciou Nikde som nepísal, že sa to nedá. Nikde som nepísal, že sa s tým nedá v teréne jazdiť. Telelever však zabíja všetku odozvu od predného kolesa a tým aj pocit ,,sucha" v náročnom teréne. Keby nemá GS telelever a má vpredu 21", bola by to omnoho lepšia terénna motorka a omnoho horší asfaltový turista |
Varan - tak je, je to dane pakovanim, zmena citlivosti pruzenia,pruzenie stvrdne pri posobeni brzdnej sily napr pri brzdeni a tym je cela odozva ina a nie vsade ziadana. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (05.12.2014 13:53) |
Varan: s tym, co si posledne napisal v zasade suhlasim, ale neodpovedal si mi na otazku... kedy BMW pozicionovalo GS ako moto do tazkeho terenu? na to predsa robilo HP2, G450, G650XC... GS, cize Gelände/Straße, je uz vyse 30 rokov vyrabana ako univerzalna, turisticka on aj offroad moto... napriek tomu stacili 3 mesiace uprav seriovej moto aby vyhrala Pariz-Dakar... |
Menton: reagoval som na brazelov prispevok, ze v bmw su kkti, ked na terenny model (kde sa telelever nehodi), ho davaju a na RS (sportovy cestak) ho nedaju. Preto som pisal ze GS uz nie je urcena do takeho terenu aby ten telelever vadil |
Varan: OK, v tomto svetle je to samozrejme ina "kava". Skoda, ze si to hned nedal ako reakciu na brazela, aby sa to spojilo... |
menton: Ja viem ze to je pozitivum, mne sa to lubi tiez, no ono pri kazdej kategorii, ked sa zacne ist do extremu, je konvecna vydlica lepsie riesenie. |
jogcar: mudro len tuto temu zalozil obcan zaciatocnik, co ho laka dialkova turistika, takze uvahy o extremnych jazdeniach su predcasne a zbytocne odbacaju od zakladnej otazky... moj nazor... |
ja nemam rad gs, ale keby sa idem flakat a mam obmedzeny rozpocet beriem 1150 s abs |
Ako tu uz bolo vyssie uvedene,zvazil by som KTM 1190/1190R.Ktm myslim ponuka tiez 3 roky zaruku co by ti mohlo dopomoct k menej problemovemu jazdeniu. |
zrejme chce nove gs, toz znamena, ze ho tiez len tak neopravia v kazdom pneuservise. Obe moto su dobra volba, aj ked s triumphom toho moc v terene nenamutis |
oskar56 .....vsade budes pocuvat len a len nazor ludi a pohlady |
Oskar56: motorka je viac o pocite ako auto, takze sadni na jednu a na druhu a podla toho sa rozhodni. Jednoducho ti musi sadnut do "ruky". |
Triumph, GSiek je jak maku,budeš viditeľnejší |
Jednoznačne GS - ak nechceš niekde v Albánsku zháňať na Triumpha súčiastky.. (to len zistíš, čo je to zábava...) |
Myslím, že motorku je dobré pred definitívnym rozhodnutím o kúpe "ohmatať" sadnúť na ňu a ideálne previesť sa nejakých 100-200 km. Ale úplne najpodstatnejšie je, aké pri nej pociťuješ emócie, lebo motorka je najprv o emóciách a až potom o všetkom ostatnom. |
Z posledných troch príspevkov musí byť každému jasné, že každý má na danú vec úplne iný názor. A to podľa toho, čo je pre neho priorita... |
Roman, ty si proste Pán |
prepáčte mi "odborníci" ale poviem to od srdca: " tu sa pýta na objektívne stránky, prečo tú a prečo nie... " |
Este sa tu nespomenuli napr.: |
v poslednej dobe som pocul minimalne 4 pripady nadavania na spolahlivost fungel novej gs-ky. doteraz som ju povazoval za synonymum spolahlivosti, takze ma to dost prekvapilo. fakt sa nieco zmenilo, alebo som len nahodou postretal vyhercov nechcenej loterie? |
Piatkove modely.. |
Bla-bla-bla. |
triumph ked sa zohreje tiez pekne kuri medzi nohy pri gssku som zasa nikdy neriesil ze mi je na nohy zima, tenke ponozky nosim ci je 4 alebo 40 stupnov, akurat ze mi je zima na vsetko ostatne |
XC 800 by nemala varit gule. |
ked to tak citam tak nemam si chut kupit ziadnu novu motorku ani auto.tie recenzie a testy su tak prisne ze keby testli moju staru ta uz pri nazve by hladali chybu.jazdim 12 rokov a bral by som ktorukolvek pretoze pre mna by bola kazda super.akurat sa treba zamysliet ci fakt ti treba cestovne enduro ked si dlho nejazdil a zobrat taku kravu do aj lahkeho terenu je nezmysel uz pri prvom kamienku travicke letis k zemi.aj tak budes jazdit len asfalt.ja sam zvazujem mat doma cestaka na turistiku a lahke enduro na behanie po lese.mne je luto mojej starej ked ju tlacim do kopcov.proste vahu neoklamem a spojku tiez:D |
Meloking: ja som pocul, ze Elvis este zije, dialnica BA-KE je uz od 2010 a dokonca dva mesiace dozadu meteorologovia hlasili, ze bude najtuhsia zima za poslednych 100 rokov... Tak ak pojdes von, nezabudni si ciapku, rukavice a lopatu na sneh... |
to menton a carlos: |
voloďa: LC žerie presle o 0,5 l/100km menej než vzducháč ( GSA 2007-2012 v/s GSA 2014 ) dá sa povedať, že v dlhodobom teste |
PetoDL: my sme isli Ciernu Horu, jazdili sme furt spolu, pri kazdom tankovani doplna LC brala tak pol litra na nadrz viac ako 2010 DOHC vzduchac... potom sme viac kecali za jazdy o zaradenych prevodovych stupnoch a kamos na LC to viac vytacal na nizsich prevodoch (vzduchac na 6., LC na 5. a podobne)... preto si dovolim tvrdit, ze spotreba je pri rovnakej jazde a rovnakych prevodoch +- rovnaka... |
voloďa, toto nie je "náš" test Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (22.12.2014 11:29) |
a napadlo ma, že vlastne hej, aj keď sme boli s malým chlapcom, tak mne to žralo mierne menej než jemu, ale aj tak objektívnejšie je myslím porovnanie toho istého jazdca na rôznych strojovniach, keď v takom prípade je jazdecký štýl rovnaký ... |
Pedro súhlas, aj váhový rozdiel dvoch jazdcov, či ich výška hrá pri tomto teste podstatnú úlohu.. |
peto DL celkom ti to jazdí ako tak citam tie kilometre co vravis na nove gsa lc ? staci par slovicok ako hrdeho majitela |
PetoDL: sak v pohodicke chlapec, ja ti verim a dokonca aj tvojmu vysvetleniu rozumiem... mozno si aj konecne trochu dospel a jazdis pomalsie, na spotrebu |
karči: a kolu nezabudni |
no toto som teda potreboval, zasa som na zaciatku rozhodovania Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (22.12.2014 13:52) |
rado sa stalo Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (22.12.2014 13:54) |
Tomuto poviem smerodajny názor. Ak má niekto odjazdené a vie o čom hovorí. Nie drísty typu. "moji kamoši hovorili... |
salli |
caper 750 jasne ale uz by to trebalo riadny tunning ehhe vek neoklames. |
Jaaaj, tak ty mas super tenere.. a ja som si myslel, ze tenere.. |
Peťo a jedna otázka na Teba,..máš sériovú sedanku či Kahedo? |
Kahedo. tentokrát zvýšené ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (23.12.2014 8:47) |
Keby si nebol tak daleko, tak sa pridám... |
V ziadnom pripade sa nedaj ovplyvnit nikym. Rozhodni sa sam a kup si GS!!! |
Vždy ma dokáže zabaviť, ako sa niekto vrúcne dohaduje o tom, ktorá štvť tonová motorka je dokonalá v teréne |
Fezry: keď budeš mať o 20 rokov viac, budeš riešiť to isté... |
fezry u nich je teren sotolina a najlepsie su tie fotky s terenu na rovnej luke.trocha previsenie trocha mokro a nevijdes nikam .a to nehovorim ze ked je nalozena.zakladatel tejto diskusie by mal porozmyslat ci mu treba cestne enduro kedze nazov enduro zavadza |
To Salli: Keď som mal 33, jazdil som ostrú 400-ku Suzuki DRZ. A občas som si dal aj Crosscountry. Ak vieš, čo to je...Ty mudrlant! |
Carlos: chlapec, toto je nekonecna diskusia v mnohych temach na MR aj inych weboch, ma vsak jeden spolocny znak. Odporcovia a kritici novych cestovnych endur vo velkej vacsine pripadov taku moto nemaju (maximalne tak na plagate na zachode) a nejazdili (dlhodobo). Takze ked chybaju skusenosti, prevladne zavist a tej je na Sk uz tradicne vela... A to potom nevysvetlis... |
Carlos u mna je teren kopec.byvam v meste ktore je v doline a kazdy ulet do terenu je velke previsenie.sotolina je akoze rozbita cesta a nie teren ako taky.kazdopadne drz bola na hranie v terene.ono ide o zvazenie kolki majitelai gs vedia jazdit na nich v terene ,kolky maju skusenosti s endurom .a zakladatel temy nema zaiadne skusenosti takze preto stoji za zvazenie kupi cestovného endura ked bude jazdit s najvacsou pravdepodobnostou cesty |
nevediet sa rozhodnút čo si kúpit to je dilema ked sa pýta dieta medzi 10 a 18 rokom ešte to nejak pochopím,ale ,,,,,, no nič sú sviatky takže MIER |
Carlos: Pri všetkej úcte, myslím že nepotrebujem mať o 20 rokov viac, aby som pochopil že na žiadnej 300 kilovej motorke si terén neužiješ (terén nieje šotolina)a je pri tom úplne jedno či máš telelever, USD alebo odpruženú sedanku. |
Keď som začínal tak som si ako prvé kúpil lacnú a starú "motorku" potom som ju vymenil za inú "motorku" a keď som sa rozhodol kúpiť novú, mal som úplne jasno čo to bude. |
Fezry: Skús si prečítať oba príspevky (hlavne ten môj) a porozmýšľať. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58263 | Včera: 113766