Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Honda opäť rozvírila dianie na veľtrhu EICMA 2025 v Miláne. Medzi hlavné hviezdy patrí úplne nový CB1000GT, prvý elektrický motocykel značky Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a rozšírenie systému Honda E-Clutch do ďalších modelov. Japonský gigant zároveň ukázal nový branding pre elektrické motocykle, vylepšený skúter SH125i, nový CB1000F a kolekciu motooblečenia pre rok 2026.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
Honda opäť rozvírila dianie na veľtrhu EICMA 2025 v Miláne. Medzi hlavné hviezdy patrí úplne nový CB1000GT, prvý elektrický motocykel značky Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a rozšírenie systému Honda E-Clutch do ďalších modelov. Japonský gigant zároveň ukázal nový branding pre elektrické motocykle, vylepšený skúter SH125i, nový CB1000F a kolekciu motooblečenia pre rok 2026.
Nový CB1000GT spája komfort turistického motocykla s výkonom motora z legendárneho Fireblade. Je určený pre jazdcov, ktorí chcú prejsť stovky kilometrov v pohodlí, no zároveň si užiť dynamiku na kľukatých cestách.
Slogan „Buď vetrom“ sprevádza debut prvého plnohodnotného elektrického motocykla Honda WN7. Vývoj prebiehal s dôrazom na kultivovaný prejav, tichý chod a typickú jazdnú dynamiku značky Honda.
Viac info:
29.09.2025 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3536 [Novinky - Predstavujeme]
Začatie výroby modelu Honda WN7 je plánované na koniec roku 2025, objednávať však je možné už teraz. Prvé stroje sa k predajcom dostanú začiatkom roka 2026. Nabíjačka CCS2 znamená, že stroj je možné dobiť už počas 30 minút.
Prototyp V3R 900 E-Compressor prináša revolučný V3 motor s elektronicky riadeným kompresorom – prvý svojho druhu na svete.
Technológia Honda E-Clutch sa v roku 2026 dostáva aj do ďalších piatich modelov – XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R a CB500 Hornet.
Najobľúbenejší európsky skúter SH125i prichádza s modernizovaným vzhľadom a technickými vylepšeniami.
Model CB1000F prináša charizmu veľkého naháča s motorom z Fireblade a retro-moderným štýlom.
10.10.2025 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 1999 [Novinky - Predstavujeme]
CB1000F prináša dizajn inšpirovaný retro štýlom typickým pre rad CB a odkazuje na hlavné rysy ikonických modelov z minulosti.
Honda predstavuje aj novú kolekciu oblečenia pre jazdcov – inšpirovanú ikonickými modelmi a pretekárskou históriou značky.
Zábavné prekvapenie EICMA: spolupráca so spoločnosťou Sanrio prináša špeciálne edície s postavičkou Kuromi – fialovo-ružový CB750 Hornet a čierno-fialový CBR1000RR-R Fireblade.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Honda | Honda |
| Model: | CB1000GT | CB1000F |
| Rok: | 2026 | 2026 |
| Novinka: | NOVINKA 2026 | NOVINKA 2026 |
| Kategória: | Športovo cestovná | Klasika |
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 1000 ccm | 1000 ccm |
| Max. výkon: | 149.7 k (110.1 kW) / 11000 ot. | 123.8 k (91.0 kW) / 9000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 102 Nm / 8750 ot. | 103 Nm / 8000 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.7:1 | 11,7 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 76 x 55.1 | 76 x 55,1 mm |
| Palivový system: | Vstrekovanie paliva | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC | DOHC (4V) |
| Chladenie: | Kapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 130 mm | |
| Zdvih vzadu: | 140 mm | |
| Brzdy vpredu: | radiálne strmene Nissin | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková Nissin |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17 | 120/70ZR17M/C (58 W) |
| Brzdy vzadu: | Kotúč Nissin | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55ZR17 | 180/55ZR17M/C (73 W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 229 kg | 214 kg |
| Výška sedla: | 825 mm | 795 mm |
| Rázvor: | 1465 mm | 1445 mm |
| Dĺžka: | 2135 mm | 2135 mm |
| Šírka: | 930 mm | 835 mm |
| Výška: | 1290 mm | 1125 mm |
| Svetlá výška: | 135 mm | 135 mm |
| Objem nádrže: | 21 l | 16 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Max. rýchlosť: | 200 km/h | 230 km/h |
| Spotreba paliva: | 6 l/100km | 5.6 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 262 km | cca 214 km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii | |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | kufre, hlavný stojan, ESS, USB-C | Showa SFF-BP |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Manuálne nastaviteľný štít | Honda RoadSync 41 mm USD vidlica Showa SFF-BP |
Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234873 | Včera: 169040