Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 28.09.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 1647 [Novinky - Predstavujeme]
Nový Versys 1100 sa môže pochváliť väčším motorom s nárastom výkonu aj krútiaku. Popracovalo sa aj na elektronike, vylepšený quick-shofter, náklonovo citlivé systémy a verzia SE aj elektronickým podvozkom Showa.
| Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Najvýraznejšie zmeny sa týkajú zdvihového objemu motora a jeho výkonu. Štvortaktný radový štvorvalcový motor sa vďaka o 3 mm dlhšiemu zdvihu zväčšil na pôsobivých 1 099 cm³. Táto výrazná úprava posunula maximálny výkon zo 120 k na pôsobivých 135 k a spolu s ďalšími optimalizáciami zabezpečuje ešte silnejší zážitok z jazdy.
Ďalšou zaujímavosťou je vylepšený krútiaci moment v strednom a vysokom rozsahu otáčok, vďaka ktorému je jazda ešte príjemnejšia (modelový rok 2024: 102,0 Nm >> modelový rok 2025: 112,0 Nm). Nové modely Versys 1100 (Standard, S a SE) boli vybavené mnohými vylepšeniami, ktoré maximalizujú cestovný potenciál.
Inovovaný Kawasaki Quick Shifter (KQS) teraz umožňuje radenie bez spojky už od 1 500 otáčok za minútu, zatiaľ čo nové prevodové pomery spolu s elektronickým tempomatom zvyšujú cestovný komfort. Okrem toho boli optimalizované nasávacie otvory a kanály, aby sa zlepšil výkon v nízkom a strednom rozsahu otáčok, čo má za následok výkonnejšiu a zároveň hladšiu jazdu.
Ťažší zotrvačník a vyvažovací hriadeľ znižujú vibrácie, zatiaľ čo nové spojovacie potrubia medzi výfukovými zvodmi optimalizujú celkový výkon. V roku 2025 bude nainštalovaný aj výmenník tepla pre zvýšenie chladiaceho účinku. Zadný brzdový kotúč je zväčšený z ø250 mm na ø260 mm.
Versys 1100 je vybavený modernými elektronickými jazdnými pomôckami vrátane trakčnej kontroly KTRC a funkcie Kawasaki Cornering Management Function (KCMF). K dispozícii sú aj rôzne výkonové a jazdné režimy. Pre majiteľov variantu SE je k dispozícii elektronické odpruženie Showa (KECS Kawasaki Electronic Controlled Suspension). Užívateľsky prívetivé používanie aplikácie Kawasaki Rideology pre smartfóny ešte viac uľahčuje objavovanie ciest.
Okrem toho sú modely Versys 1100 vybavené odolným lakom, ktorý má špeciálnu povrchovú úpravu a dokáže automaticky regenerovať jemné škrabance. Táto inovatívna technológia zaručuje, že si lak vždy zachová svoju vysokokvalitnú povrchovú úpravu za každých okolností. Kombinácia mäkkých a tvrdých segmentov vytvára „trampolínový efekt“, ktorý absorbuje nárazy a chráni tak povrch. V niektorých prípadoch môže obnova trvať až týždeň. Treba však poznamenať, že lak nie je možné obnoviť v prípade výrazného poškodenia alebo poškriabania spôsobeného napríklad mincou, kľúčom alebo zipsom.
Modely Versys 1100 budú u autorizovaných predajcov značky Kawasaki k dispozícii koncom roka 2024 v nasledujúcich farebných kombináciách:
Versys 1100 | EUR 13.345,-
- Metallic Matte Graphene Steel Gray / Metallic Diablo Black (GY1)
Versys 1100 S | EUR 14.645,-
- Metallic Graphite Grey / Metallic Diablo Black (GY2)
- Pearl Robotic White / Metallic Diablo Black (WT1)
Versys 1100 SE | EUR 16.045,-
- Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black (GY2)
- Pearl Robotic White / Metallic Diablo Black (WT1)
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1100 |
Rok: | 2025 |
Novinka: | NOVINKA 2025 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1099 ccm |
Max. výkon: | 134.6 k (99.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 7600 ot. |
Kompresný pomer: | 11.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 59.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 152 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 255 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2270 mm |
Šírka: | 895 mm |
Výška: | 1400 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok |
Iná výbava: | USB-C zásuvka |
Poznámka: | |
Poznámka: | Nový motor. Verzie S (plná výbava) a SE (el. podovozok) Ceny 01/2025: Versys 1100 13.345,- EUR Versys 1100 S 14.645,- EUR Versys 1100 SE 16.045,- EUR |
Pridané: 28.09.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
| Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227501 | Včera: 188989