Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.01.2006 Autor: Cistic
Čitatelia: 11086 [Vaše stroje - Moja motorka]
Tak nám to zase raz pekne rýchle ubehlo a sezóna 2005 sa stala históriu. Ako aj minulý rok aj tento som v dlhých zimných večeroch dostal chuť ju zhodnotiť z pohľadu vášnivého majiteľa Suzuki VZ 800 MARAUDER.
Hanba ma fackuje, že som za túto sezónu najazdil slabých 7 tisíc km. Pevne som veril, že prekonám hranicu 10 tisíc, ale nejako nevydalo. Cez týždeň práca a počasie na víkendy ako vždy upršané. Nevyšiel mi žiaden z výletov, ktoré som si plánoval. Ale preč s pesimizmom. Aj tak tých 7 tisíc km stálo za to. Stretol som kopec nových motorkárov a dokonca som pozitívne nainfikoval aj jedného nového. Síce som ho nezlákal na jedinečný MARAUDER, ale jazdíme všade stále spolu aj keď má Ducati 620 Monster.
…Monster |
Nedá mi nespomenúť úžasné výjazdy na Makov (niekedy aj viackrát za deň). Nádherný celodenný výlet na Oravu – Zuberec - Liptov a hlavne záverečnú superšportovú jazdu na Kľak, Šturec a Donovaly. Dúfam že si to v sezóne 2006 pekne zopakujem a pridáme k tomu ďalšie krásne výjazdy.
Elektron – Ryba – Čistič - Nimo |
Zápästia som potrénoval, už nebolia a aj na zadku sa mi vytvoril ten správny mozoľ. Štýl jazdenia oproti sezóne 04 sa dosť zmenil. V sezóne 04 som jazdil prevážne sám, sólo, pekne v klídku. S príchodom Ducati sa začali zákruty viacej rezať a s tým prišli nové skúsenosti. Stále viac a viac som so svojou motorkou spokojný a plne mi vyhovuje. Mnohí motorkári sa ma pýtajú či si nekúpim 1600-vku alebo niečo iné, väčšie. Ale ja už viem, že toto je presne to čo mi sedí. Úplne mi stačí výkon a hmotnosť 800-kubíkového Maraudra. Nemám problém s parkovaním a otáčaním sa. Výkonu má dostatok a odvezie mňa aj s ľadvinkou a batožinou úplne bez problémov v plnom pohodlí aké len dokáže poskytnúť. No ale aby som len nechválil. Našiel som aj negatívne vlastnosti. teda vlastne len jednu jedinú a tou sú brzdy. Predná je celkom dostačujúca, aj keď dva kotúče by som prijal hneď. Stále si však neviem zvyknúť na zadný bubon. Už som ho aj kontroloval, čistil, nastavoval, ale stále mi pripadá ako keby vôbec nebrzdil až zrazu začne flekovať. Poviete si, čo je to za motorka, keď nebrzdí. Tieto vlastnosti som zistil pri tých pre mňa najnáročnejších situáciách na ktoré daný typ motorky ani nebol stavaný.
Snaha bola aj o upevnenie videokamery na nádrž. Držiak navrhnutý, aby pasoval presne na veko od nádrže a pozeral ponad riadidlá na tachometer.
Avšak výsledok nič moc. Vibrácie, ktoré sa prenášali z motora na nádrž boli tak silné že sa obraz miestami úplne strácal. Ale nevzdávam sa a špekulujem ďalej.
Pre sezónu 06 si plánujem predovšetkým výmenu prednej pneumatiky a úspešné absolvovanie STK kontroly. No a v neposlednej miere kopec výjazdov a výletov v našej dokonalej motorkárskej štvorke Čistič (Suzuki VZ 800 Marauder) – Elektrón (Ducati 600 Monster Dark) – Nimo (???) – Ryba (Ducati 620i Monster). No a samozrejme Jožin (Suzuki GS 500). Všetkým ostatným prajem krátku zimu a krásnu, slnkom zaliatu sezónu 2006 a nech vás váš anjel strážny neopúšťa.
Pridané: 10.01.2006 Autor: Cistic Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | VZ 800 Marauder |
Rok: | 2000 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 805 ccm |
Max. výkon: | 50.7 k (37.3 kW) / 6500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 5000 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 207 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 155 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 316575 | Včera: 244945