Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition 2/2

 Zdieľať

Pridané: 05.02.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 5495 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

BMW M 1000 R (2023)
BMW M 1000 R (2023)

Konkurencia

Podľa môjho názoru priamy konkurent pre M 1000 R neexistuje. Takto upravený stroj nezoženiete. Napadá mi jedine Ducati Streetfighter V4S alebo SP2, ale ani tá nie je takto vybavená, pričom cena V4S je 25 490 eur, resp. 35 290 eur za SP2. Pri tých cenách je BMW niekde v strede a v základe dokonca menej ako Ducati. Ducati je rýchla v priamke a splní vám všetko čo od nej chcete, ale chýba jej fun factor, aký má BMW. Ducati má síce návykový motor V4, ale ten kľud BMW si človek zamiluje. Všetci vždy opisujú charakter a dušu Ducati, ale dám vám radu: vyskúšajte BMW a potom sa porozprávame o duši a charaktere.

Záver

Keď chcete dostupné Mko od BMW, tak toto je tá správna cesta. S miernymi príplatkami z nej urobíte exkluzivitku, akú len tak na ulici nestretnete. S karbónovými doplnkami z nej cítiť exkluzívnosť, zaradíte sa medzi horných 10 tisíc. V zime ju budete parkovať podľa mňa v obývačke a nebudete sa vedieť dočkať kedy na ňu opäť sadnete a popreháňate ju po cestách, prípadne okruhoch. Hypernaháče sú in a Mko momentálne nastolilo štandard, konkurencia má čo robiť. Teším sa, že som sa na ňom mohol zviezť a užiť si ho. Ďakujeme BMW Slovenská republika za túto možnosť.

Cena základnej M1000R je 22 290 eur. M Competition Package stojí ďalších 5 546 eur, M Titan Akrapovič potom 2 118 eur. Tu sa dostávame na cenu 29 954 eur. To je síce už dosť, ale dostanete za to naozaj veľa, verte mi.

Plusy, mínusy

sila motora, brzdy, ergonómia nápor vetra

Video

Video: BMW M 1000 R 2023 - zblízka

Čo by ťa mohlo zaujímať:

BMW M 1000 R (2023)

Servisný interval 10 000 km (alebo 1 rok)
Spotreba 7 l/100 km
Objem nádrže z toho rezerva 16,5 l (4 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 180 km
Cena motorky od 22 290 eur

Ceny vybraných doplnkov:

Alarm 250 eur
Plexi 150 eur
Karbónový predný blatník M 405 eur
Karbónový zadný blatník M 716 eur
M laptrigger 768 eur
M Competition Package 5 546 eur
Kompletný systém Akrapovič 2 118 eur

Text a foto: Matej Mularčík

Foto:
 BMW M 1000 R 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:M 1000 R
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:999 ccm
Max. výkon:209.4 k (154.0 kW) / 13750 ot.
Max. krútiaci moment:113 Nm / 11000 ot.
Kompresný pomer:13,3:1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 49.7 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 48 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:117 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 R17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:200/55 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:199 kg
Výška sedla:830 mm
Rázvor:1450 mm
Dĺžka:2090 mm
Šírka:812 mm
Objem nádrže:16.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.3 s
Spotreba paliva:6.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 190 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatok
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:za príplatok
Quick-shift:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 22 290 eur (10/2023)

<

Pridané: 05.02.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109389 | Včera: 119547