Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.12.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7631 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Tiger Sport 660 Je malá kompaktná motorečka veľmi dobre padne do ruky má však široké riadidlá ako na cestovnom endure a vďaka tomu sa veľmi dobré ovláda. Samotný prejazd mestom je veľmi komfortný aj vďaka vyšším zdvihom a tomu podvozku a ľahkej ovládateľnosti na 17 palcových kolesách. Video: Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku #shorts Motor má veľmi lineárny...
Text a foto: Tomáš Hajduch - Awia
Pozri si celý test:
07.04.2022 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10579 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]
Naháča Trident 660 sme otestovali ešte na jeseň, a cez zimu som odbehol do Portugalska, kde som na miestnych okreskách vyskúšal šikovné a toľko očakávané cestné enduro na rovnakom základe, Tiger Sport 660.
27.08.2021 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6196 [Bleskovky - Predstavujeme]
Tisícdvestovka môže byť niekomu príliš veľká, deväťstovka a osemstopäťdesiatka tiež, a tak Triumph prichádza s menším cestovným endurom, Tiger 660.
Tiger Sport 660 Je malá kompaktná motorečka veľmi dobre padne do ruky má však široké riadidlá ako na cestovnom endure a vďaka tomu sa veľmi dobré ovláda. Samotný prejazd mestom je veľmi komfortný aj vďaka vyšším zdvihom a tomu podvozku a ľahkej ovládateľnosti na 17 palcových kolesách.
Motor má veľmi lineárny prejav, dobrú dávkovačeľnosť výkonu a typický točivý športový charakter. V spodných otáčkach turista a nad 6000 začína športovec.
Svižná jazda Tigru veľmi svedčí ale treba sa zmieriť s tým že na ostrejšiu jazdu je potrebné naozaj často kvaltovať. Prvé dojmy z portugalských zákrut teda veľmi dobré, poobede skúsim ešte čo to viac napísať.
Pozdravujeme vás zo slnečného Portugalska, kde zajtra budeme testovať absolútnu novinku tiger sport 660 nový športovo a na cestu zameraný Tiger s bohatou výbavou ale aj zaujimavou cenou.
Tiger šport vychádza z minulý rok predstaveného naháča Trident 660 a predstavuje typický športový dizajn modelov Tigee sport ktoré využívali v minulosti. Aj teraz si spomínam ako som Tiger sport 1050 pred niekoľkými rokmi testoval tiež niekde na pyrenejskom polostrove ak sa nemýlim v okolí Barcelony (Prvé dojmy - Triumph Tiger Sport 2013 - prekrstená šelma v okolí Barcelony) a bola to vtedy neskutočne zábavná športová jazda s točivým trojvalcom.
Tiger Sport 660 je však niečo iné. Prvý kontakt s modelom ktorý má zaujať aj lákavou cenou je veľmi pozitívny, kvalita spracovania, pekné detaily, ostrý športový dizajn, plná moderná výbava dávajú tušiť že zajtra si zajazdíme veľmi dobre. V tejto kubatúre by to mal byť jeden z najostrejších a najšportovejších bikov tak sa už teším na zajtrajšie portugalské horské cestičky a čo Tiger Sport dokáže...
Cena Tiger Sport 660 je zatiaľ nastavená na 8850,- Euro a 225 000,- CZK s DPH.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Triumph |
| Model: | Tiger Sport 660 |
| Rok: | 2022 |
| Novinka: | NOVINKA 2022 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový trojvalec (4T) |
| Objem: | 660 ccm |
| Max. výkon: | 81.1 k (59.6 kW) / 10250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 6250 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.95:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 74.0 x 51.1 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 2 piestik |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
| Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 206 kg |
| Výška sedla: | 835 mm |
| Rázvor: | 1418 mm |
| Dĺžka: | 2071 mm |
| Šírka: | 834 mm |
| Výška: | 1398 mm |
| Objem nádrže: | 17.2 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
| Servisný interval: | 16000 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | Showa USD a tlmič s nastaviteľným predpäim pruziny |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena: 8 850 eur (3/2022) |
Pridané: 12.12.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61899 | Včera: 172970