Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 25.03.2022 Autor: Matej Mularčík
[Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
BMW si za Mko nechá zaplatiť, a ak si dáte aj príplatkovú výbavu, tak ste na cene tesne pod 40 tisíc eur, a to už je riadna suma. Je to motorka, ktorú si budete chcieť zaparkovať do obývačky, alebo rovno vedľa postele, tí viac natešení si ju dajú rovno do postele. Prikryjete ju paplónom a budete ju hladkať :)
Podľa môjho názoru malo byť M 1000 RR spravené v limitovanej edícii, ale zas je super, že si ju môže kúpiť každý (keď máš 40k €). Budem rád, keď ju budem stretávať na ulici a priznám sa, že sám bojujem s tým, aby som si ju nekúpil. Musím sa držať čo najďalej od showroomu BMW, aby som sa zbytočne neprovokoval a nerozmýšľal nad kúpou.
Cena M 1000 RR je 33 300 eur, cena v plnej výbave je 38 653,33 eur.
| ťah motora, účinok bŕzd, podvozok a vlastne celý stroj | nízke plexi, cena |
| Servisný interval | 10 000 km (alebo 1 rok) |
| Spotreba (oficiálna, WMTC) | 6,5 l/100 km |
| Objem nádrže, z toho rezerva | 16,5 l (4 l rez.) |
| Dojazd (po kontrolku rezervy) | 200 km |
| Cena motorky | 33 300 eur |
Text: Matej Mularčík
Foto: Peter Fischer
Motocykel na test poskytla spoločnosť BMW Motorrad Slovenská republika.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | BMW | BMW |
| Model: | M 1000 RR | S1000RR |
| Rok: | 2021 | 2021 |
| Novinka: | NOVINKA 2021 | |
| Kategória: | Superšport | Superšport |
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 999 ccm | 999 ccm |
| Max. výkon: | 212.2 k (156.0 kW) / 14500 ot. | 206.7 k (152.0 kW) / 13500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 113 Nm / 11000 ot. | 113 Nm / 10500 ot. |
| Kompresný pomer: | 13,5:1 | 13.3:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 49.7 mm | 80 x 49.7 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 48 mm | vstrekovanie, hrdlo 48 mm |
| Rozvod: | DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V) | DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 117 mm | 117 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 R17 | 120/70 R17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 200/55 R17 | 190/55 R17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 192 kg | 197 kg |
| Výška sedla: | 824 mm | 824 mm |
| Rázvor: | 1441 mm | 1441 mm |
| Dĺžka: | 2073 mm | 2073 mm |
| Šírka: | 824 mm | 824 mm |
| Objem nádrže: | 16.5 l | 16.5 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.1 s | |
| Spotreba paliva: | 6.4 l/100km | |
| Dojazd po rezervu: | cca 193 km | |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii | za príplatok |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | |
| Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 3/2022: 33 300 eur | Cena 2/2021: 22 683 eur, M paket: 3983 eur, M1000RR: 33 300 eur Variabilné časovanie ventilov BMW ShiftCam |
Pridané: 25.03.2022 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175831 | Včera: 128879