Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 44602 [Vaše stroje - Moja motorka]
Obidve sedadlá držia vzpery. Odkladací priestor má PCX dlhší a plytší, menšiu otváraciu prilbu tam vložíš, ohneš sedadlo a zamkneš, nemôžeš si sadnúť, budeš sedieť na prilbe. Na NMaxe musíš prilbu otočiť opačne, buď si tam nalepíš niečo mäkké, alebo si ju orýpeš, ale sedadlo zatvoríš OK.
cm | Sedadlo | Pre jazdca | Pre spolujazdca | Šírka sedadla | Najširšia časť náš-ľapnej plochy. | Vzdialenosť brzdových páčiek |
---|---|---|---|---|---|---|
NMax | 64 | 37 | 27 | 34 | 13 | 5 |
PCX | 71 | 37 | 34 | 35 | 11 | 6 |
Ako som spomínal na obidvoch som po kúpe šiel dlhšiu trasu pri teplote asi 3 – 5 stupňov a dážď.
Na PCX BA - KE 80 – 85 km/h, spotreba 3,0 l bolo mi ho ľúto mal iba 2000 km.
Na NMax TT – KE 90 – 95 km/h, spotreba 3,1 l. Vo vyšších rýchlostiach je NMax úspornejší a mierne živší. V tejto kategórií by som to nazval nezanedbateľne živší. Mal však najazdené 5800 km. Môj mestský štýl jazdenia znamená remízu 2,3 l. Na 1 km sa kolesá na PCX otočia 617/608 krát na NMaxe 657/621 krát. Prakticky žiadny rozdiel v prevádzke.
Ďalšia nepodstatná vec je rozdiel v hmotnosti NMax váži o 3 kg menej 127 kg, ale má o 14 dcl menšiu nádrž, takže 1600 gramov to je nič. Rozdiel v svetlej výške 2 mm a vo výške sedadla 1 mm. Úplné nič.
Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211652 | Včera: 190481