Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov. 3/6

 Zdieľať

Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 44601 [Vaše stroje - Moja motorka]

(44)
6 cm je ozaj dosť.

NMax 13“ kolesá maskuje vyššími zdvihmi pruženia a vzadu výškou pneumatiky / nie výška pneu a koleso./ Keby som si to neprečítal a nevyrátal, pocitovo by som PCX vyhodnotil ako mäkšie. Môže to súvisieť aj s tým, že na PCX je menej miesta a mám viac pokrčené nohy. Teda menej hmotnosti „na riti“.

Medzi tými dvoma azijskými prskoletmi je jeden priepastný rozdiel a to v možnosti natiahnuť si nohy, prípadne poskladať naň veľkého chlapa. NMax má väčšiu vzdialenosť od riadidiel po koniec sedadla pre jazdca o 6 cm. Na obidvoch skútroch som pri ich kúpe šiel viac ako 350 km, preto to spomínam. V mestskej premávke je to OK.

(45)
Pohoda, wc posed.

Až na vlastných fotografiách som si uvedomil aké sú tie skútre maličké. Na prospektoch asi fotia 155 cm jazdcov. V základnom prevedení fúka na obidvoch skútroch rovnako. NMax sa mi zdá mierne hlučnejší na voľnobehu a pri nižších rýchlostiach

(49)
NMax má nelakovaný plast.

Spolujazdec má reálne menej miesta na sedačke ako je v tabuľke, pretože prechod je šikmo. Pohodlnejšie si nohy odloží na PCX, ale keď má čižmy s vnútorným zipsom orýpe ti lak!
NMax má pre spolujazdca a bezpečnosť výhodu v tom, že spolujazdec sa vie chytiť za madlá, akoby chytil tyč, teda palcom zomknúť prsty takmer v päsť. Na PCX sa spolujazdec drží len prstami nie palcom. Možno sa ti to zdá ako bezpredmetné, ale deti a fifleny, nemajú silný úchop a pri panickom brzdení ich máš na sebe. Pri prudkom nečakanom vyhýbaní ani nehovorím.

(29)
Lepšie madlá.

NMax má bližšie umiestnené brzdové páky k riadidlám o 1 cm, PCX má výstražné smerovky a 12V zásuvku v zatváracej neuzamykateľnej schránke. Ale, aby NMax znova vrátil úder pri zamknutí riadidiel nezapadne západka spínacej skrinky. Ak to uznáš za vhodné, tak si ju tlačidlom zamkneš, na PCX je to vždy aj v garáži, aj na firemnom bezpečnom parkovisku. Loptička je zas na druhej strane a PCX vracia úder, vie zamknúť riadidlá na obe strany.

(30)
Neviem, čo je lepšie.

< >

Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51577 | Včera: 158392