Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
O Ducati Streetfighter V4 sme písali už viac krát - radikálny naháč je definitívne na svete. Okrem toho Ducati predstavila Panigale V2 a dva pekné koncepty.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Vyzlečená Panigale V4 má motor Desmosedici Stradale ktorý poskytuje 208 koní pri 12 750 ot. a 123 Nm v 11 500 ot. To pri mokrej hmotnosti 201 kg (verzia S 199 kg).
14.06.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4937 [Bleskovky - Novinky]
Ducati chystá pecku Streetfighter V4 pre rok 2020, na Pikes Peaku bude prototyp tejto beštie sedlať minuloročný víťaz Carlin Dunne.
Pre tých ktorí preferujú v Ducati dvojvalec taliani upiekli novú Panigale V2. Motor Superquadro má objem 955 ccm, 155 koní a 104 Nm!
Multistrada 1260 S Grand Tour je turistická verzia naprataná doplnkami ako doplnkové svetlá, kufre, vyhrievané rukoväte, stoja, monitoring tlaku v pneu, iné sedlo a el. okomykanie nádrže.
Na báze Scramblerov Ducati ukázal 2 koncepty - klasický motorad a parádne vyzerajúce cestovné enduro. Na výstave budú koncepty vystavené a ak bude odozva pozitívna možno sa dostanú aj do série. Desert X vyzerá skvele, čo poviete?
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Ducati | Ducati |
| Model: | Streetfighter V4 | Streetfighter V4 S |
| Rok: | 2020 | 2020 |
| Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
| Kategória: | Naháč | Naháč |
| Motor: | ||
| Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 1103 ccm | 1103 ccm |
| Max. výkon: | 208.1 k (153.0 kW) / 12750 ot. | 208.1 k (153.0 kW) / 12750 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 123 Nm / 11500 ot. | 123 Nm / 11500 ot. |
| Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 53.5 mm | 81 x 53.5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová radiálne monobloky |
| Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
| Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 200/60 ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 180 kg | 180 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 201 kg | 201 kg |
| Výška sedla: | 845 mm | 845 mm |
| Rázvor: | 1488 mm | 1488 mm |
| Dĺžka: | 2065 mm | 2065 mm |
| Výška: | 1130 mm | 1130 mm |
| Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 6.9 l/100km | 6.9 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 173 km | cca 173 km |
| Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 12000 km (ventily 24000km) |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | el. podvozok Öhlins NIX-30, TTX 36, Öhlins Smart EC 2.0, el. tmič riadenia Öhlins, kované kolesá Marchesini |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169306 | Včera: 160918