Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7298 [Novinky - Predstavujeme]
O 390 Adventure sa šepkalo roky, je tu s 19 palcovým kolesom vpredu čo je trochu rozporuplné... 790 Duke narástol o 100 kubíkov a získal tak 121 koní a nová je aj beštia 1290 Super Duke R
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Nový Super Duke bol prekopaný od podlahy. Nový rám, podsedlovka z karbonu, dizajn a samozrejme elektronická výbava (6-osý senzor) a to všetko pri znížení hmotnosti a samozrejme zvýšenia výkonu motora LC8 - 180 koní a 140 Nm.
790 Duke teraz dostáva súrodenca v podobe modelu R. Ten však dostáva zväčšený motor a tým pádom aj vyšší výkon 121 koní.
Nezostalo však len pri motore. eRko má plne nastaviteľný podvozok WP APEX, lepšie brzdy
390 Adventure je stroj pre začínajúcich dobrodruhov pre vodičáky A2. Kto čakal viac offroad zameraný stroj bude asi sklamaný avšak Adventúrka ma výbavu v segmente nevídanú. Farebná prístrojovka, náklonová elektronika vrátane offroad režimu, LED osvetlene, dizajn inšpirovaný 790 Adventure a za príplatok dokonca quick-shifter.
Zdvihy 170 a 177 mm, podvozok WP APEX s nastavením predpäria aj útlmu vpredu aj vzadu. Svetlá výška 200 mm umožní aj jazdu ľahším terénom. Motor má skvelých 44 koní a 37 Mn.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 390 Adventure |
Rok: | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 373.2 ccm |
Max. výkon: | 43.5 k (32.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 37 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 89 x 60 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 177 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 100/90 x 19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm |
Pneu vzadu: | 130/80 x 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 158 kg |
Výška sedla: | 855 mm |
Rázvor: | 1430 mm |
Svetlá výška: | 200 mm |
Objem nádrže: | 14.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.4 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 319 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok WP APEX |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 03/2020: 6 290 EUR |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8085 | Včera: 115419