Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11602 [Novinky - Predstavujeme]
Nový motor 1037 ccm spĺňa EURO5 a má mierne vyšší výkon, pribudla elektronika ako tempomat, asistent rozbehu do kopca, 6-osová jednotka (IMU), ride-by-wire, plne nastaviteľný podovozok a nový LED svetlomet.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Elektronika Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S) teraz využíva 6-osový senzor (IMU)
- Cruise control system - tempomat
- Motion track brake system a kombinovaný brzdový systém - Náklonovo citlivý
- Hill hold control system - aistent rozbehu do kopca - detekuje kopec automaticky z IMU jednotky
- Slope dependent control system - detekuje náklon pri jazde dole kopcom - zabráni zdvihu zadného kolesa.
- Load dependent control system - nastavuje brzdenia podľa zaťaženia stroja batožinou či spolujazdcom
- Ride-by-wire - elektronický plyn
- Traction control system (3 módy + vypnutie).
- Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) - výber palivových máp
- Suzuki easy start system. - Low RPM assist system. - asistent rozbehu v nízkych otáčkach
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
| Model: | V-Strom 1050 | V-Strom 1050 XT |
| Rok: | 2020 | 2020 |
| Novinka: | NOVINKA 2020 | |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1037 ccm | 1037 ccm |
| Max. výkon: | 107.4 k (79.0 kW) / 8500 ot. | 107.4 k (79.0 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6000 ot. | 100 Nm / 6000 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.3:1 | 11.3:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm | 100 x 66 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 160 mm | |
| Zdvih vzadu: | 160 mm | |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 110/80-R19 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 150/70-R17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 236 kg | 247 kg |
| Výška sedla: | 855 mm | 850 mm |
| Rázvor: | 1555 mm | 1555 mm |
| Dĺžka: | 2285 mm | 2285 mm |
| Šírka: | 865 mm | 865 mm |
| Výška: | 1410 mm | 1410 mm |
| Svetlá výška: | 165 mm | 165 mm |
| Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 4.8 l/100km | 4.8 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 312 km | cca 312 km |
| Servisný interval: | 12 000 | |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | |
| Vypínateľné ABS: | nie | nie |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | nie | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | |
| LED denné svetlá: | nie | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | |
| El. Podvozok: | nie | nie |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | USB na prístrojovke + 12V zásuvka pod sedlom | vypletané kolesá, kryt motora, padáky, kryt rúčok, hlavný stojan, USB + 12V |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 05/2020: 11 390 € | Cena 05/2020: 12 790 € |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117562 | Včera: 148362