Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.03.2019 Autor: Landal
Čitatelia: 3200 [Šport - Rally]
Po zoznámení so Saharou v roku 2018 sa vraciame na miesto činu. V čom to bude iné? Bude nás viac a máme výrazne vyššie ciele.
Už keď som minulú jeseň vybehol na motorke prvý krát do skutočných dún pri Camp Zmela, bolo mi jasné, že toto je to po čom túžim a že sa do Tuniska vrátim. Skúsenosti boli len pozitívne a fotky nadchli aj ďalších členov tímu. Základňou bude Ksar Ghilane.
V mnohom sa bude naša aprílová cesta podobať tej z minulého roka. Razantne však zvýšime tréningové dávky. To čo je na jazde púšťou najzaujímavejšie a zároveň najnáročnejšie, aspoň z pohľadu nás laikov, čo tom vieme "kulové", je navigácia. Navigácia na azimut, tzv. CAP. Dá sa o tom čítať, ale to je k ničomu.
Preto po budeme mať pripravené tréningové itineráre, ktoré obsahujú aj dlhé prejazdy dunových polí, kde nie sú žiadne orientačné body a navigácia je možná výlučne podľa azimutu. Duny sú náročné na jazdenie aj v prípade, kedy ich chce jazdec len prejsť a určuje si ideálnu stopu sám. Len sa tak vozí. Ale držať kurz!?! To je úplne iná káva.
Predpokladám dva dni voľného jazdenia a následne už tréning podľa itíkov. Prvý má 125 km, taký zahrievací okolo starého ksaru na Café Berber, k Jebil National Park, na juh k Tembaine a späť.
Druhý vedie okolo Tembaine na Ain Oudette a späť okolo El Mida cez Camp Zmela. Spolu 180 km a náročné duny.
Tretí má 205 km a je to paľba na juh po pistách a návrat v dunách cez juhozápadný výbežok Grand Erg Orientale.
Mala by to byť celkom masívna akcia. Istých je 9 ľudí, ale to nemusí byť konečné číslo. Uvidíme, kto napokon dopraví svoju moto na miesto nakládky 29.03.
Pridané: 11.03.2019 Autor: Landal Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118025 | Včera: 217863