Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Pridané: 08.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
 [Bleskovky - Novinky]
Na fotke v článku si môžete pozrieť návrh Oberdana Bezziho ešte z roku 2016. Svetom sa ale šíria informácie o tom, že by Suzuki naozaj mohla pracovať na terénne zameranej Adventure mašine v štýle legendárneho biga.
Informáce sa objavili na stránke trailridersmag.com s odvolaním sa na zdroje v Suzuki.
DR Big boli známe veľkoobjemovým jednovalcom, ktorý (objemom) vo svete nemal konkurenciu - 750 resp 800 kubíkový jednobuch. Motorky jazdili aj na Rally Dakar a priniesli aj dizajnový prvok známy "zobák" medzi cestovné endurá.
22.10.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8750 [História]
 
	Napriek tomu, že si mnohí myslia že "Zobák" je vynález BMW pravda je niekde inde. Už v roku 1987 sa ukázala Dakarská motorka so zobákom a nasledujúci rok bola v predaji jej sériová verzia.
Moderný BIG by ale nemal byť jednovalec. Suzuki bude stavať bike na báze svojho modelu V-Strom 1000 teda 90-stupňové dvojvalcové véčko s výkonom okolo 100 koní. Nemôžu chýbať vypletáné kolesá, 21-palcové vpredu a pravdepodobne 18-tka vzadu, 20-litrová nádrž, vyššie zdvihy a svetlá výška.
Hmotnosť je rovnako dôležitá a BIG by sa mohol vtesnať do hodnoty 230 kg mokrej ako V-Strom. Čo sa týka elektroniky ABS by malo byť vypínateľné alebo aspoň s off-road režimom. Pravdepodobné sú aj palivové mapy a viac stupňová trakčná kontrola - čo má už aj V-Strom.
Ak sa tieto správy potvrdia motorky ako Africa Twin, BMW F850GS, Triumph Tiher 800 či KTM 1090 Adventure dostanú konkurenta.
| Foto: | ||
|  |  | |
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Suzuki | Suzuki | 
| Model: | DR 800 S Big | V-Strom 1000 XT | 
| Rok: | 1999 | 2019 | 
| Kategória: | Enduro | Cestovné enduro | 
| Motor: | ||
| Typ motora: | jednovalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | 
| Objem: | 779 ccm | 1037 ccm | 
| Max. výkon: | 50.7 k (37.3 kW) / 6600 ot. | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 59 Nm / 5400 ot. | 101 Nm / 4000 ot. | 
| Kompresný pomer: | 9.5:1 | 11.3:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 105.0 x 90.0 mm | 100 x 66 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | |
| Rozvod: | DOHC (4V) | |
| Chladenie: | vzduchom a olejom | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 240 mm | 160 mm | 
| Zdvih vzadu: | 220 mm | 160 mm | 
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 310 mm | 
| Pneu vpredu: | 90/90-21 | 110/80-R19 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm | 260 mm | 
| Pneu vzadu: | 130/80-17 | 150/70-R17 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 227 kg | 232 kg | 
| Výška sedla: | 860 mm | 850 mm | 
| Rázvor: | 1555 mm | |
| Dĺžka: | 2285 mm | |
| Šírka: | 865 mm | |
| Výška: | 1410 mm | |
| Svetlá výška: | 165 mm | |
| Objem nádrže: | 24 l | 20 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Max. rýchlosť: | 159 km/h | |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 5.6 s | |
| Spotreba paliva: | 6.3 l/100km | |
| Dojazd po rezervu: | cca 285 km | |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | |
| Vypínateľné ABS: | nie | |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | |
| Tempomat: | nie | |
| LED denné svetlá: | nie | |
| El. Podvozok: | nie | |
| Iná výbava: | 12V zásuvka | |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 9/2017: 11 990 eur | |
Pridané: 08.02.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66139 | Včera: 240968