Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.02.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11222 [Testy a predstavenia - Test]
KTM 690 Enduro R hore kolesami - Včerajšia testovačka bola famózna. Časť z nás si užívala aj pieskové pasáže. Takto som našiel poľského kolegu ležať pod motorkou, našťastie bol v poriadku a tak ma odfotil ;-) Motorke nič vážne nebolo, o chvíľu sme pokračovali ďalej.
Text, foto: Tomáš Hajduch - Awia
Po krátkom výpadku obľúbenej 690 ju KTM prináša znovu na trh pre rok 2019 a to hneď v dvoch verziách enduro a aj motard. Obe si snáď už zajtra budem môcť vyskúšať ...
Včerajšia testovačka bola famózna. Časť z nás si užívala aj pieskové pasáže. Takto som našiel poľského kolegu ležať pod motorkou, našťastie bol v poriadku a tak ma odfotil ;-) Motorke nič vážne nebolo, o chvíľu sme pokračovali ďalej.
Poobede prišiel čas opustiť terén a vyraziť na cesty. Prístrojovka je famózna, pretože nemusíš pozerať ako rýchlo valíš. SMC je neskutočná šťuka na cestách. A potom sme jazdili na okruhu... Skvelý deň za nami... Jednovalce neumreli!
Miesto testovania: Kartódromo Internacional do Algarve, Portimao
Podarilo sa, dostal som oblečenie a vyrazil som. Parádne rychle šotolinky, piesok, super.
Už zajtra vysadneme do sedla týchto dvoch noviniek 2019 a zistíme aké sú. Rýchle video predstavenie pre vás.
Po krátkom výpadku sa vracia aj 690 Enduro R s novým dizajnom bližším k EXC modelom. Nový je rám, nádrž je zväčšená na 13,5l, podvozok je WP XPLOR (vzadu prepákovanie) a kolesá samozrejme 21 a 18 palcové.
Elektronika je náklonovo citlivá ABS aj trakčná kontrola, dva jazdné režimy sa dajú ovládať priamo z riaditok, nechýba offroad ABS (zadné koleso môže ísť do šmyku) a ani Quickshifter+.
Na trh sa vracia aj agresívne supermoto
KTM 690 SMC R s našlapaným 690 ccm jednovalcom -74 koní a 73.5 Nm. Dva jazdné režimy, náklonové ABS a trakčná, MSR, quicshifter a nemôžeme zabunúť ani na Supermoto ABS. Povozok WP - vidlica WP APEX 48 plne nastaviteľná samozrejme a zadný tlmič s prepákovaním. K tomu poriadna radiálna brzda od Bremba a generátor zábavy je na svete.
Motocykel na test poskytla spoločnosť KTM.
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | KTM | KTM | KTM | KTM |
Model: | 690 Enduro R | 690 Enduro R | 690 SMC R | 690 SMC R |
Rok: | 2019 | 2017 | 2019 | 2017 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | ||
Kategória: | Enduro | Enduro | Supermoto | Supermoto |
Motor: | ||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 690 ccm | 654 ccm | 690 ccm | 690 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / ot. | 66.6 k (49.0 kW) / 7500 ot. | 74.8 k (55.0 kW) / ot. | 66.6 k (49.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 73.5 Nm / 6500 ot. | 64 Nm / 6000 ot. | 73.5 Nm / 6500 ot. | 64 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 | 11.8:1 | 12.7:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 105 x 80,0 mm | 102 x 84,5 mm | 105 x 80,0 mm | 102 x 84,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) | DOHC (4V) | OHC (4V) | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 250 mm | 250 mm | 215 mm | 215 mm |
Zdvih vzadu: | 250 mm | 250 mm | 240 mm | 250 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 | 120/70 ZR 17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 140/80-18 | 140/80-18 | 160/60 ZR 17 | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 146 kg | 142 kg | 147 kg | 144 kg |
Výška sedla: | 910 mm | 910 mm | 890 mm | 890 mm |
Rázvor: | 1502 mm | 1498 mm | 1470 mm | 1480 mm |
Svetlá výška: | 270 mm | 280 mm | 238 mm | 270 mm |
Objem nádrže: | 13.5 l | 12 l | 13.5 l | 12 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 3.96 l/100km | 5 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 255 km | cca 180 km | ||
Servisný interval: | 10 000km | 10 000km | ||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palivové mapy: | áno, v sérii | |||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | podvozok WP XPLOR (vzadu prepákovanie) | podvozok WP APEX (vzadu prepákovanie) | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 03/2019: 10 699 EUR | Cena 03/2019: 10 699 EUR |
Pridané: 05.02.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129166 | Včera: 170046