Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 25.09.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9290 [Bleskovky - Novinky]
Zhruba o mesiac by mala Honda v Tokiu predstaviť svoju novú vlajkovú loď. Na internet už teraz unikli fotografie, ktoré naznačujú, čo bude nové.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Foto: www.autoblog.com
Nový Gold Wing zaujme novým, ostrejším a športovejším dizajnom. V svetlách nechýba technológia LED. Dôležité veci sa ale dejú pod kapotami krížnika ciest a požierača kilometrov.
Fotografie bez kapotáže ukazujú nové predné zavesenie, ktoré nahradilo klasickú teleskopickú vidlicu. Zavesenie je nejakou variáciou zavesenia typu Hossack s centrálnym tlmičom. Podvozok bude pravdepodobne semiaktívny elektronický. Či prešiel zmenami aj motor je teraz otázne, určite ale bude spĺňať najnovšie emisné limity.
Očakávať sa dá, že Honda predstaví automatickú dvojspojkovú prevodovku DCT pre Goldwing. Všimnite si, že na fotke strieborného Gold Wingu chýba spojková páčka. Toto je maximálne logický krok, lebo kam inam sa automat hodí viac ako do luxusného krížnika. No a určite by nemala chýbať ani spiatočka.
No a zmenami musela prejsť aj elektronika v kokpite. Tá je teraz maximálne luxusná s veľkým farebným TFT displejom v strede a dvoma budíkmi po bokoch. Množstvo tlačidiel nahradil centrálny multifunkčný panel ako z luxusného auta.
V elektrickej výbave nebude chýbať ABS, ktoré by mohlo byť citlivé na náklony, pravdepodobne trakčná kontrola, elektricky nastaviteľný plexi-štít a podobne.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | GL 1800 Gold Wing Tour |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | šesťvalcový boxer (4T) |
Objem: | 1833 ccm |
Max. výkon: | 126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 170 Nm / 4500 ot. |
Kompresný pomer: | 10,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73 x 73 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová + spiatočka |
Sekundárny pohon: | kardan |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 130/70 R18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 316 mm |
Pneu vzadu: | 200/55 R16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 365 kg |
Výška sedla: | 745 mm |
Rázvor: | 1695 mm |
Dĺžka: | 2475 mm |
Šírka: | 925 mm |
Výška: | 1340 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 21.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 180 km/h |
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 282 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
Vyhrievané sedlo: | áno, v sérii |
Elektronicky nastaviteľné plexi: | áno, v sérii |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii |
Audio systém: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Spiatočka: | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena: 29 900 eur (5/2018) (základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur) |
Pridané: 25.09.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 280059 | Včera: 181899