Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no teda.. modernizacia ako sa patri aj ked priznam sa ze az take sportove linie som necakal |
Hodnotenie: sice displejov ako v honda autach, trochu pehnane, ale za mna uplna paraaada Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.09.2017 10:13) |
Hodnotenie: peknucke, tak na toto sa fakt tesim. to bude povozenicko erste sahne |
Re: raptor: ako vies, ze na fotke su monobloky? |
asi myslel radialne strmene.. tiez by som z tej fotky nevycital, ze je to monoblock.. to by bolo asi aj zbytocne na takyto stroj |
ked poviem monobloky myslim monobloky ...ale mate pravdu v tom ze z tej fotky sa to skratka neda povedat - mea culpa |
Hodnotenie: krasne |
Hodnotenie: Mrte strojovna! To bude rozpravkove cestovanie |
Inac pride mi to akoby sa stary GW skrizil s FJR, nemozem si pomoct.. |
mne to svetlo pride ako kombinacia VFR 800 X a CRF 1000 |
najblizsich 20r si to nekupim ale nikdy nehovor nikdy...toto sa mi paci. |
Ze unikli fotky Zahranicne weby o GW aj s fotkami pisu uz mesiace.... |
Ocenujem ze maju 2 prevedenia: Almara a Kredenc. |
Zaujimalo ma to predne ulozenie a odpruzenie ci to je napriamo alebo ako a nasiel som toto .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.09.2017 21:37) |
Alebo dokonca jednym Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.09.2017 21:45) |
Pozri obrázok |
Hodnotenie: Predna vidla bola u starsich GW poddimenzovana, to sa vseobecne vedelo. |
mishko, si pozvany na testovaciu jazdu (ked to pride) |
pitaz: Dakujem |
No je fakt, ze som na tej klavesnici hladal zatahovanie strechy |
ale noooo... vela tlacitok ku goldwingu skratka nejakym sposobom patri (charakteristicka črta) |
ja mam prve info z motoridu Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (26.09.2017 13:13) |
Re: raptor: Ide skor o tu strechu nez to tlacitko, ale ano, aj kabria maju narok na odtucnovacku |
DDD452 goldwing strechu nikdy nepotreboval... je znamy svojou paradnou aerodynamikou |
Ale ono niekedy ked prsi musis zastat, a vies, to su kvapky, to je voda, ved by to tych soferov mohlo znepokojit. A klimu to snad ma tiez |
hm .. v tejto kategorii neodpruzena hmotnost a odozva od predného kolesa asi nie su dolezite ..ze ? len sa pytam .. neviem vsetko |
Hodnotenie: Re: raptor: preco na R1200R nie je telelever musi byt jasne aj bez toho aby clovek videl fotku motorky. a to zavesenie na novom GW ma daleko od telelever. |
Hodnotenie: no a GTL dokonca aj v tej gold VIP edicii sa moze ist past. dlho sa GW nechytal, ale vyzera, ze teraz preskocil vsetkych milovy krok vpred a velmi dlho ho budu dohanat. aj ked sa zda, ze pouzili niektore archaicke a uz nemoderne technologie (vid zavesenie predneho kolesa), ale aj tak to je spica. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (26.09.2017 18:06) |
Zeze ako daleko ma Hossack od televeru? |
Motor 1800 jako dosud a 2 verze prevodovky klasicka a DCT. Jenze DCT je vyrazne delsi tak museli pouzit tento typ zaveseni kola neb nezkracuje rozvor neb se kyve nahoru klasicke teleskopy pri properovani se priblizuji motoru a zkracuji rozvor Uz nyni je to natesno. Proto je pouzit tento typ zaveseni predku kvuli DCT neb tam neni misto a rozvor uz zvetsovat nelze. U verze s klasickou prevodovkou by upsidy sli pouzit bez problemu jenze 2 typy prevodovek a2 typy predniho zaveseni je nerentabilbi. I tak toto zaveseni ma drtivou vetsinu nevyhod nez vyhod. Vule repase neodpruzena hmota vyrobni naklady cena opravy pri celnim narazu naraz se prenese vzdy do ramu i kdyz spodky budou mekke atd. Centralni tlumic voredu bude jak je u Hondy zvykem nerepasovatelny dodavan jen v kompletu cili cena 1500-2500 s elektrikou co 50tkm. I tak prvni 2 roky se budou na zakaznicich vychytavat mouchy a o opravach DCT vim sve. |
Re: raptor: na LC R1200R nie je telelever preto, lebo by sa nemal kam schovat chladic. ziaden iny dovod tam nebol, ak chceli z R1200R urobit dynamicky nahac. druha moznost bola umiestnit ho tak priserne, ako olejovy na starej R1200R, a to dufam nikto nechcel. |
telelever je nezmyselne a umelo vytvoreny system, ktory len fiktivne uvadza jeho majitelov do pocitu, ze vlastnia nieco lepsie, nieco co ini nemaju, ze je to nieco viac, ako ine. casom to ale vzdali a pomalicky sa tato zbytocna a draha komplikovanost na prednom kolese zacina vytracat. to je ako keby zacal mercedes vyrabat auto, ktore by malo vpredu tri kolesa a vydaval by to ta high top technologiu a skupinka tupcov by na to zabrala a zacala to hufne kupovat az pokial by nepochopili, ze styri kolesa su lepsie a tym by vyroba takehoto nezmyslu ustala. |
V com je ten system nefunkcny ? |
Hodnotenie: Ale co, ved stara K1600 od modrej vrtule to ma davno a nikto moc nepindal. |
treba sa na tom povozit (nie len 10km skusobnu jazdu) a kazdy sudny musi pochopit, ze to je len velka bublina, ktora vobec nie je tak dokonala, ako sa stado nadsencov snazi uverit. |
ale kazdy nech si kludne zije v svojich predstavach, ze ma to naj. nikomu neberiem |
Zeze asi vec vkusu a nazoru, ten chladic som najprv nevedel najst, tak som musel pouzit google aby som zistil kde vlastne je... |
Hodnotenie: Jáj koľko zas fundovaných, odborných a suverénnych tvrdení Nestíham sa diviť, konštruktéri BMW i Hondy sem sa, tu je studnica vedomostí No nič veď je aspoň veselo... |
to by si len chcel, aby sem prisli diskutovat konstrukteri z bmw a hondy. a aj tych par sice nekonstrukterov, ale pomerne zdatnych odbornikov, ktori sem diskutovat chodili sprava tohoto webu vystvala. no nic, aspon je veselo a na svoje si tu vdaka tomu prichadzaju aj ti druho, ci tretotriedni kibici cim ale vypovedna a informacna hodnota diskusii trpi na kvalite. cest vynimkam. |
Ako to je s tou trafenou husou... Zabudol som... |
Re: boombastic: odvazne tvrdenia, ty si musel najazdit toho hodne na tych baworoch a nebaworoch. mozno by sa zislo povozit viac nez 10 km subjektivne, ja som jazdil maleho stroma ( klasicka vidla ) VFR 800 ( klasicka ) VFR 1200 ( USD ) K 1300 r ( telelever ) a teraz GS a cuduj sa svete, tie telelevery maju nieco do seba |
Nemala byt pointa systemu a la telelever ze sa neponara pri brzdeni? |
Stromak - IMHO ide o klasicke trollovanie (trolejovanie?) anonyma... nema zmysel reagovat |
Re: panbosko: problem je ale v tom, ze sa ponara, cize opat mylna iluzia. ziaden zazrak. plus telelever miluje vytlky. aspon ma clovek vzdy dovod oslavovat, ked sa mu podari daky prejst a nespadnut. |
no nie som odbornik ale mal som dojem ze je to naschval tak vyladene ze sa trochu ponara lebo motorkar je na to zvyknuty z konvencnej konstrukcie a pride nam to tak prirodzene, resp neprirodzene ked sa to pod brzdou ani nehne |
Tak ponara sa ten Goldas na ktorom este nikto nejazdil, alebo neponara. Dohodnite sa. |
to si mozes nastavit zvlastnym tlacitkom |
Nový GW. ... som rád, že mám model 2016. |
Honda sa skratka v pripade leveru ulakomila na vybehove a vseobecne miznuce riesenie, ktore sa sice rokmi neosvedcilo, ale sak zas da sa na tom vozit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (30.09.2017 7:15) |
Hodnotenie: Boombastic a kolkoze si to najazdil s teleleverom ? |
Re: wyzwy: "že nemá elektrický hlavný stojan" |
Ono zas taketo zavesenie na tazkom turistovi nemusi byt nevyhodou, pretoze v tejto kategorii sa zas nehra na kazdy gram, a ani spatna vazba od cesty nemusi byt chirurgicky presna. Cize uplny opak toho, co treba na endurach alebo okruhovych strojoch. |
Re: boombastic: "nazor na absenciu elektrickeho plexi na turistickej moto" |
ked niekto hlada len chyby, tak sa chyta vselicoho Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (30.09.2017 10:18) |
Navrhujem spisat peticiu, aby sa za ucelom odstranenia nepriaznivych vplyvov danych konstrukciou jednostopoveho vozidla a spojenych s jazdou na motocykli specialne pre majitelov God Winkov vybudovali samostatne rovne cesty, a kde nebudu moct byt vybudovale, nech sa im aspom vyhradi vlastny jazdny pruh o zvysenej sirke. |
Hodnotenie: clanok o honde ale isti clonovia sem natrepu svoje oharpane BMW |
Hodnotenie: Spredu vidim blackbird |
Re: Romanka: som presvedceny o tom, ze viac, ako ty. |
Re: Explo: Nie, práve naopak, som rád že mám model 2016. Ja som chcel GW a nie napodobeninu trápneho BMW. V roku 2016 sa povrávalo, že nový model GW príde v roku 2017 a fotky, ktoré lietali po nete ma riadne vystrašili. Chcel som GW a tak som si hneď šiel kúpiť legendu. Som s ním spokojný a moderný design GW 2018 je podľa mňa príšerný. Nie som vyznávač moderného umenia - kopírajtu nepodarku od súdruhov z NDR. |
wyzwy - trápneho BMW - v com je BMW trápne? |
Mám otázku na člena wyzwy a nemyslím ju ironicky: prečo si si prosím obstaral GW? Chcel by som to pochopiť - nič viac |
Re: wyzwy: Tak to mas dobre ze vies co chces |
Re: raptor: Prepáč Raptor, malo to byť takto: "Nie som vyznávač moderného umenia - ale z kopírajtu Hondy sa bude GW2018 podobať nepodarku od súdruhov z NDR." (Pelíšky - plastová lyžička, akurát v podaní Hondy). |
Re: panbosko: ...ale keď ja som chcel pohodlne cestovať na motorke, čo som mal robiť? Druhé moto na vyblbnutie nepotrebujem. Gymkhana na GW je sranda a v bežnej premávke sa tiež s GW nestratím. Ja som s GW maximálne spokojný. |
wyzwy - ok - nepodarok mame vysvetleny.. este skus preco je BMW trápne? |
GW Stratil majestatnost a ochranu jazdca ubera sa smerom rychlostnych moto co smeruje von z kategorie v ktorej bol top . dizajn pekny ochrana jazdca klesla . no uvidime kolko sa ich preda za cenu bytu ;) |
fiiloo - o ochrane jazdca sa bude dat debatovat ked sa zvezieme, dovtedy je to iba špekulácia. Ja skrátka neverím žeby v Honde dopustili aby bol nový model menej komfortný. |
ochranu jazdca myslim vietor dazd . kopec gw mam v okoli kde je deflektorov az az aj sirka zmizla . no nic som nehanil iba nazor . tot vse . iste sa ukaze casom a pouzivanim. |
Re: raptor: "v com je BMW trápne?" |
panbosko nemam pocit zeby som sa teba na volaco pytal.. ale ked inak nedas Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.10.2017 9:33) |
Fireblade sa predalo za 25 rokov 500 000 kusov. A to neratam VTR a podobne. Tych niekolko rokov existencie S 1000 RR je oproti tomu kvapka v mori. |
a začali to zrazu predávať v čislach o ktorých sa GSXR, Ninjách, CBR v tej dobe ani nesnívalo. |
Jano a už by si s tým BMW mohol ísť do paže z témy o Goldwingu Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (05.10.2017 10:37) |
demmmoo - s BMW zacal wyzwy, nie ja |
Re: raptor: "panbosko nemam pocit zeby som sa teba na volaco pytal" |
nuž tvoj výklad je tvoj výklad - tautológia nepustí |
Veď som zabudol Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (05.10.2017 17:10) |
Boombastic fakt som nesmierne pocteny, že vobec mozem zdielat toto vlákno s tazkym cavom Tvojho formátu... si fakt hustý... |
Re: panbosko: Nájdi si prosím info o BMW K 1200 LT. Vyplní to Tvoju medzeru vo vedomostiach a otvorí nové obzory. |
ako tak čítam zimné obdobie zopár občanom fakt nerobí dobre Upravené 1 krát. Naposledy upravil lonerider (19.01.2018 23:46) |
a tu máte jedno chrumkavé video s pradedom Gold Wingom Video: Príbeh superbikov sedemdesiatych rokov (EN)?t=5m49s ]celé video stojí za pozretie, tie motorky majú niečo čo sa mne osobne zdá, že sa z motoriek po rokoch 2006-2008 a hlavne po kríze úplne vytratilo. No nič, užívajme dobu pokiaľ sa ešte fosílne palivá dajú legálne kúpiť, a jazdenie na týchto motorkách nie je horší zločin ako pedofília, alebo predaj drog Tip pre otrlejšie povahy: môžete spustiť flamewar na tému "je krajší GW 1979 alebo GW 2018?" do začiatku sezóny to je ešte pár hnusne chladných dní a aj Jarik to tu už toľko nezasiera hatlanino-vtipmi tak nie je čo čítať |
Re: Romanka: jasne, kludne zdielaj, ale len tak letmo a opatrne, bez prinosu, ale to ti vlastne ide takmer vsade, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55241 | Včera: 238831