Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (185)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

 Zdieľať

Pridané: 30.05.2017 Autor: zolo666
Čitatelia: 15756 [Vaše stroje - Moja motorka]

Táto motorka ma neskutočne očarila a utvrdila v tom, že som sa rozhodol správne!

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Rozhodoval som sa medzi týmito motorkami: Triumph Tiger 800 XR, KTM 1190 Adventure R, BMW F 800 GS Adventure a BMW R 1200 GS.

Prvé dojmy - už po pár metroch som vedel, že mi táto červenovlasá fešanda bude vyhovovať po všetkých stránkach. Následne som sa pustil do jej vylepšenia a už mi môže robiť len a len radosť a úsmev na tvári.

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Motorku by som odporučil každému, kto chce spoznávať a objavovať...

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Doplnky na motorke - všetky možné typy chráničov, držiakov, stupačky, rozšírenie pätky, vyhrievanie gripov, prídavné LED svetlá, navigácia, 2 x USB 12V, ochranné gripy na nádrž, nové pneu, hliníkové kufre, štít, centrálny stojan, zvýšenie a posun riadidiel...

Recenzia

Najprv ma Afrika zaujala asi z dôvodu dobrého Honda marketingu, ktorý okolo nej spravili. Potom nasledovali asi 2 týždne neustáleho hľadania rôznych recenzii, testov, skúsenosti, poväčšina od zainteresovaných ľudí z rôznych portálov, časopisov atď., alebo čisto od užívateľov, ktorí sa rozhodli si zadovážiť tuto mašinku.

Už keď som sa utvrdil, že áno, že už mám na 100 % vybrané a som pevne rozhodnutý, prišli myšlienky a čo keď... Preto som si našiel aj ďalší okruh možných adeptov, ale ku koncu som sa vrátil späť a utvrdil sa o správnosti pôvodného výberu. Ihneď po jej obdržaní som ju dal ešte vyšperkovať do dokonalosti a rozdávanie radosti a adrenalínu sa mohlo na plno začať :)

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Pridané: 30.05.2017 Autor: zolo666 Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda CRF1000L Africa Twin 2017:

Foto:
Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CRF1000L Africa Twin
Rok:2017
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:998 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 6000 ot.
Vŕtanie x Zdvih:92 x 75.1 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:230 mm
Zdvih vzadu:220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:90/90-R21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm
Pneu vzadu:150/70-R18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:208 kg
Hmotnosť s náplňami:228 kg
Výška sedla:870 mm
Rázvor:1575 mm
Dĺžka:2335 mm
Šírka:875 mm
Výška:1475 mm
Svetlá výška:250 mm
Objem nádrže:18.8 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 251 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Cena 9/2017: 12 790 eur, príplatok za DCT 1000 eur

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (185)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118708 | Včera: 245305