Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: Moja dvojkolesová kráska Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
hm, vybral si si správne, a teraz kde je ta recenzia ? |
Hodnotenie: ochrana pred vetrom s tym stitom???vyrobca? |
Hodnotenie: Re: salli: Vyzera to na touratech |
Hodnotenie: Re: Komko: ano mas pravdu, malo tam byt samozrejme XCx |
Re: piranha: kategoria : Vaše stroje - Moja motorka |
Z teba musia mať predajcovia moto a doplnkov strašnú radosť. |
baca baj d oko 20% z ceny motorky? |
Re: bacaono: po pravde do teraz som nenasiel tu odvahu sa do toho pustit a spravit sumar, aby som si nepokazil radost z tej moto |
Re: zolo666: Tak som schopný uveriť všeličomu, ale tomu že nemáš zrátané čo ťa to všetko vyšlo jednoducho neverím. |
Hodnotenie: zolo666 -v akom stave je vlasne kúpená v základe? |
Re: pito1145: Ako sa povie hola bosa, bol tam jedine ten ich kryt motora. |
Re: bacaono: tak to uz neni moj problem ked neveris, ale slubujem, ze ked sa ku tomu dostanem, tak ti to poslem. |
Hodnotenie: raptor - 99% ludi si kupi motorku pre emocie, naco inak by ti bola motorka, dalsie 1% precento ma skutre s plachtou na kolenach ako dopravne prostriedky |
duggo - vsak ja nemam nic proti emociam. Len sa to prudko bije s tvrdenim ze "bude vyhovovat po vsetkych strankach" |
Hodnotenie: Re: zolo666: Kolko si dal dokopy za príslušenstvo aj s kuframi ? Daj aspon jeden neemočný konkrétny údaj Takmer všetko čo tam máš, na mojej sučastnej motorke mám a na dalšiu by som dal . Som teda zvedavý na konečnu sumu. |
Hodnotenie: tak toto už je iný luxus by mi ju bolo ľúto aj zablatiť, pekná mašinka akurát by som nespával v noci že mi ju niekto potiahne... ten výhľad to je na SK ? |
Re: Duso380: Ano, rovno s výhladom na zavod KIA zo Stranika. |
Re: alexa7: Ako som uz napisal aj "bacaonovi" ked si najdem na to chvilu cas, tak dam vediet. |
Hodnotenie: podľa obsahu článku to bude asi prvá moto ;) veľa šťastných km prajem |
Re: JOSE: už to tu minulý rok na jar bolo. Úprava Suzuki V-Strom 650 XT - zväčšenie svetlej výšky |
Hodnotenie: ... pekná je, nech dlho slúži ... |
Re: JOSE: ako je tu uz uvedene, tak je to moja 2ha 1va bol XT stromcek na otukanie sa a po roku nastalo presedlanie. |
Tak nasiel som aj foto este zo salonu pred odovzdanim Upravené 1 krát. Naposledy upravil zolo666 (01.06.2017 22:07) |
Hodnotenie: To už v salóne mala ladený výfuk? |
Hodnotenie: Kazdopadne velmi tešivo napisane. A tom to ma byt Upravené 1 krát. Naposledy upravil BozskyKaja (03.06.2017 9:39) |
Ochutnaj Viedenske a vstan z popola. |
kde su tie casy ked na Transalp bol v ponuke jedine vonavy Ambipur z CobraTunningu |
Hodnotenie: Nuž bral by som hneď , už len tu sportku podať parádna je |
Re: duggo: ahoj, uved mi pls jednu zbytocnost ktoru tam na tej motorke mam? Kazdu jedno prislusensto co som vybral, tak bud zlepsilo pasivnu ochranu motocykla, alebo komfort jazdca. |
zolo666 nahaj tak, ja som na gs nedal skoro nic, jedinu vec som si spravil zastrcku na nabijacku, omotal som ju na riaditkach paskou co som mal prave po ruke uplne je nakrivo, kabel som prilepil zospodu nadrze, mam to tak doteraz 10 rokov sa mi to tam hompala. Uved mi jedinu vec ktora mi chyba dokonca na neuverenie nemam ani padaky, uz si videl gssko bez padakov ? Ja nie. |
Hodnotenie: Re: duggo: nemam ta velmi rad, ale mudro pises |
Re: duggo: No ja by som nemal odvahu sa zábavať na polných cestách s Afrikou/načo by som si ju inak kupoval?/ bez komplet padákov a poriadnych bástrov. Pustiť takúto motorku, je uplne normálne a to je potom ku rva drahé |
Re: alexa7: presne si to vystihol! Toto bolo poucenie z predchadzajucej, ked som ju par x pustil, a potom uz bolo neskoro na dedukovanie co keby a co ked. Teraz absolutne nerozmyslam v terene ci ju mozem polozit, ako hlava nehlava sa snazit ju za kazdych okolnosti udrzat. |
Re: zolo666: |
a už si ju položil? Dá sa zdvihnúť sólo, alebo treba min 2? |
Hodnotenie: v tazkom terene urcite min 2, predsa len 230/240 kg plus doplnky, neni sranda |
Re: FOGY: zatial len dobrovolne a uplne bez problemov, lebo tazisko ma nizko ked bol sikmy teren a nedalo sa dat na stojan a musel som pomahat kolegom zdvihat ich GS Adventure he. |
Hodnotenie: Nadhera! |
Hodnotenie: Čauko, mám DCT a nemenil by som. Je to výborné. Ludia čo to neskúsili to odsudzujú a tí čo to skúsili to chvália... Jediné čoho sa bojím je, že keď to zblbne niekde na konci sveta tak si s tým nedám rady |
k DCT som pristupoval s veľkou skepsou, po BA - P. Baba - BA chápem prečo si Honda pýtam doplatok liter za automat. Totiž keby to bolo menej tak manuál si kúpia už len zarputilci |
Hodnotenie: parada velika, zelam vela radosti s novou kraskou |
moj nazor: jazda v meste - jedine DCT, jazda mimo mesta - manual, jazda v terene - jedine DCT.. takze najepsie mat dve Africi |
Afrika s DCT je drahá. Keby som som si ju mal "ozdobiť" podla mojho štandaru tak skončím na cene že si radšej trocha priplatím za GS. A tá, čo sa týka cestovania celkovo hlavne vo dvojici je uplne inde. |
Re: alexa7: Africa je draha uz od tej zakladnej bez nicoho..... Porovnaval som KTM 1090R a Africu CRF1000. |
kankoXF - 1090 vs Africa je cez cisla presne tak ako pises. Ale potom tam je este rovina ze KTM je VYRAZNE sportovejsia a mozno aj menej pohodlnejsia (vsak kto by hladal pohodlie na motorke z fabriky kde je hlavny slogan Ready to Race). Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.06.2017 9:22) |
a hlavne, bezny nezavodny jazdec, si na Africe pojazdi ovela lepsie ako na ostrych KTMkach |
ja teda rozhodne nie som zavodny jazdec ale jazda na oboch motorkach ma cosi do seba |
Re: pitaz: co je ostre na KTM 1090 (1050, 1190)? Jazdim na moto, co je naozaj "viac ostra" na plyne aj stavbou a je uplne v pohode na turistiku... |
Napovedať ti môže už len to že 1090R nepotrebovala tri roky reklamy aby sa presadila. Meno si začína robiť sama. |
Re: bacaono: mudro vravis... |
bača aj keď z jednej strany chápem že tie tri roky bolo fakt veľa tízovania, dnes by som to už afrike nevyčítal, je rok na trhu, svojich priaznivcov si našla (a našla by si ich aj bez tej trojročnej reklamy) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.06.2017 10:06) |
Janko ja jej zas presne to vyčítam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (09.06.2017 10:20) |
to ci Africa potrebovala alebo nepotrebovala taku reklamu, mozme len amatersky diskutovat, dolezite je, ze to trafili presne a výsledok sa dostavil a este sa bude dostavovat. tieto diskusnoforove ohovaracky nemaju nic do cinenia s tym, ako sa realne rohoduju zákazníci, ked si pridu Africu kupit |
...ono sa netreba ani priposrať z ničoho. ...ani z trochu kritiky. |
pitaz - offtopic najviac motoriek vratane malorazkovych skutrikov mas na mysli ano? |
raptak - ano, myslel som komplet no uvidíme tento rok, ako to dopadne aj v segmente endur |
pitaz - uvidíme, ale popravde nebojím sa žeby prvé miesto niekto urval aktuálnemu lídrovi... GS zažíva zlaté časy.. |
otazka je, ci ten marketing bol umyselny, alebo to oneskorenie sposobili nejake komplikacie / zdrzanie pri vyvoji.... |
Apropos, DCT... nemam sice Afriku, ale na DCT mam uz odjazdene 4000 km. Su momenty aj ked ich nie je vela, skor su zriedkave, ked automatu do radenia zasiahnem manualne, ale su to chvile, ked automat nema sancu predvidat co chcem urobit, napr. predbiehat, alebo ze sa blizi pekny usek cesty, ktory chcem neplanovane prejst rezkejsie, tak o dva stupne nizsie. V meste v beznej premavke jazdim 90% v eko rezime, zistil som, ze mi to vyhovuje a ked chcem urobit rychly manever, tuknem do tlacitka a mam tam hned vhodne otacky a vykon napr. na mysicku. Mimo mesta jazdim v S1, kedy moto radi presne tak ako by som radil ja, nemam potrebu jej do radenia kecat. V serpentinach, vracakoch a vobec na blaznenie striedam podla nalady S2, S3 a manual. Manual vyuzivam viac-menej len v komplikovanejsich pasazach, na horsom povrchu a pod., alebo ked sa chcem jednoducho hrat. Manualne radenie je ceresnicka na torte, lebo radi v okamihu, pod plynom, bez trhnutia. Spojka a radicka mi vobec, ale ze vobec nechybaju. Kto DCT nevyskusal na dlhsie ako len pri kratkej demo jazde, tak nevyskusal nic. Automat neradi len podla otacok, ale cita polohu skrtiacej klapky, brzdenie, sklon cesty, aj pripadny manualny zasah a okamzite sa prisposobi a zmeni charakteristiku. Napr. pri ostrejsej jazde v sportovom rezime podrzi zaradeny stupen dlhsie, podradi skor, alebo podradi po prudkom uzavreti plynu, alebo dotyku brzdovej packy casto aj o dva stupne v tom istom rezime, v ktorom inak s kludnou rukou radi pokojnejsie bez vytacania motora. Hlavne vzdy sametovo hladko. Cize, DCT je omnoho sofistikovanejsia ako si predstavuju ti, ktori ju neskusili. Manual by som bral uz len na retro motorke, do mesta ci na turistiku u mna vyhrava DCT na celej ciare a kym nieco podobne nezacnu robit aj ine znacky, tak dovtedy si ma Honda totalne omotala okolo prsta. |
Re: dreamer: variator si skusal? Ten "radi" este lepsie. Nic v zlom, len podyebavam Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (09.06.2017 13:48) |
@janoval: Variator mam a mam ho rad. V meste je urcite lepsi, to bez debaty, ale za mestom chcem nieco ine. Co sa vsak manualu vs. DCT tyka, osobne si myslim, ze je to viac o zvyku ako o pocitoch, aspon v mojom pripade. "Pocity" pri pretacani VHS pasky na videu mi tiez az tak velmi nechybaju odkedy mam Apple TV Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (09.06.2017 14:24) |
dreamer a ty máš Afru? |
@raptor: dreamer 09.06.2017 13:30: "nemam sice Afriku, ale na DCT mam uz odjazdene 4000 km" Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (09.06.2017 15:02) |
Hodnotenie: Re: dreamer: sa hanbis napísať akú motorku máš keď to oznámis Raptorovi len na SS? |
Dik vsetkym za kopec infa - najviac ma prekvapil Raptor - tam som cakal kritiku na DCT |
Re: dany01: |
@dany01: ako pise aapa, ziadnu |
peeticek - a preco si odo mna cakal kritiku na DCT? |
Viem, ze par ludi testovalo crf1000 s DCT pozicanu zo Zlatych pieskov. Zaujimal by ma ich nazor |
neviem, kto by sa mohol urazit. nemoze byt, ze sa DCT bude pacit kazdemu. kludne napis, stretavam sa s roznymi nazormi, ked zakaznici vyskusaju Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (11.06.2017 13:54) |
kankoXF - ten tiptronic a Stronic sa montuje do nejakych motoriek? Lebo ked sa jedneho dna bude potom si to povieme. Podla mna treba porovnavat porovnatelne. |
DCT je u Afriky asi super. A to preto že ten motor je natolko userfriendly že na litrový objem |
Re: alexa7: neber im iluzie o crf1000 s DCT. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (11.06.2017 23:08) |
"Podla mna treba porovnavat porovnatelne. " |
kanko popravde tiez nechapem preco do DCT v motorke tahas Stronic a tiptronic v autach kde to navyse kombinujes s naftou a benzinom .. ale zas nemusim chapat vsetkemu |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Posmešky. |
Re: janoval: chcel si nieco aj pisat? |
Re: kankoXF: chcel som len napisat, ze KTM je "najlepsia motorka na svete" a vsetko ostatne je "srot" |
mode D je presne naladeny na kludnu kochackovu jazdu. to o podtacani motora je len zly pocit, motoru to neskodi. aj s DCT sa treba naucit jazdit ako so vsetkym. ked clovek pochopi logiku riadiacej jednotky DCT, da sa s tym jazdit krasne aj pomaly, aj rychlo. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
Skus podradovat ako sa ma podradovat a ne nahulvata bez plynu. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
duggo |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
A to som pri vlozeni mojej moto, ani len netusil, kolko ludi spojim so svojimi nazormi |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: suvisi iba s uz vymazanymi prispevkami. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136659 | Včera: 147796