Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Triumph Street Triple R 2015 – britský humor nemusí byť suchý… 2/2

 Zdieľať

Pridané: 23.11.2015 Autor: Martin Kňaze - matox
Čitatelia: 12718 [Testy a predstavenia - Test]

Názor druhého redaktora:

datadive:

Výborne povozeníčko. Ľahký, skvele ovládateľný stroj s výborným podvozkom, mi pocitovo veľmi pripomínal mašinky od MV Agusty. Záťah aj prejav motora je síce o trochu civilizovanejší, ale aj tak je to bajk plný emócií. Pekelné brzdy, posed "dopredu", tvrdý podvozok a ten nasrdený rev motoru, keď sa šplhá do otáčok si pýta od jazdca, aby našiel svoje limity.

Triumph Street Triple R 2015
Triumph Street Triple R 2015

Čo mi vadilo, bola až veľmi jemná prevodovka, niekedy som vôbec necítil, že som preradil, k celkovo drsnému prejavu mi proste nesedela. Čili tatarák so šľahačkou mi tiež nesedí. Inak palec hore, výborný bajk na bláznenie od anglánov. Kto vyčíta MVA spoľahlivosť, má myslím o chrobáka naviac.

motor, brzdy, podvozok už by si zaslúžil prepracovať dizajn

Konkurencia

Hlavný a najpriamejší konkurent je samozrejme MV Agusta Brutale 675. Rovnaký objem aj koncepcia motora, ale Talian je predsa len divokejší (aj výkonnejší), rýchlejšie ide do otáčok, je pocitovo ešte o chlp agilnejší (ešte kratší rázvor). Triumph sa ale nedá zahanbiť, emócie ktoré vám dokáže sprostredkovať sú taktiež pekne horúce, váhou sú si veľmi podobní a do karát mu hrá o skoro 1000 eur nižšia cenovka (cena v akcii ešte nižšia) a povestná britská spoľahlivosť.

Japonská konkurencia ponúka osvedčené štvorvalce, ktoré ponúkajú výbornú spoľahlivosť, dravý dizajn a poväčšine nižšie ceny. Taká Kawa Z800 má síce o 7 koní vyšší výkon, ale potrebuje k nemu aj väčší objem. Cca 40 kg rozdiel v neprospech Zeda sa Kawa snaží vykompenzovať väčším krútiakom, ale agilitu Streeta mať nemôže. Už obstarožná GSR 750 čaká na nástupcu a Streetovi môže konkurovať snáď len priaznivou cenovkou, poprípade vyšším krútiakom, vyplývajúcim z väčšieho objemu. Nová Honda CB650F je motorka s celkom iného súdka. Je skôr pre umiernenejších jazdcov, výkon má položený nižšie, takže nenúti jazdca točiť do neba. Cenovo je tiež umiernená.

Trochu netradičný Japonec – Yamaha MT-09 je síce objemovo ďaleko, ale je to taktiež radový 3-valec a jeho poslanie je taktiež robiť zlo a radosť svojmu páničkovi. Všetky hlavné parametre (vrátane váhy) majú vyššiu číslovku – až na cenu, tá je o niečo málo nižšia, než objemovo menší Street.

No a potom tu máme V2 Talianov Shiver a Monster, ktorí za menej alebo viac peňazí isto tiež vyrobia veľa úškrnov na jazdcovej tvári. Záleží potom už na preferencii koncepcii motora, peňaženke a na renomé a kvalite tej ktorej značky.

Život je vtip

Triumph Street Triple R 2015
Triumph Street Triple R 2015

Malý Street je motorka pre ľudí, ktorí sa proste radi bavia. Nehľadajú univerzála, za čo najmenej peňazí, s čo najmenšou spotrebou a najlacnejším servisom, ale motorku, na ktorú keď vysadnú, chcú zažiť radosť z motorkovania sa v rezkom tempe. Musí byť obratná, musí mať štýl, nízku hmotnosť a nebolo by od veci keby aj “išla“. Street samozrejme zvládne denné jazdy do práce, pri trocha sebazaprení aj dovolenky k moru alebo do Álp. Ale jeho primárny účel je vás čo najrýchlejšie doviesť k zákrutám, kde si poradí aj s trochu horším povrchom a dávať mu tam poriadne za uši čo sa mu zmestí, alebo skôr čo vy dokážete.

motor, podvozok, brzdy, veľmi zábavná motorka horšie späťáky, nádobka chlad. kvapaliny pod motorom, slabšie diaľkové

Video

Video: Triumph Street Triple 675R 2014

Pozadie / Wallpaper:

Triumph Street Triple R 2015
Triumph Street Triple R 2015
Triumph Street Triple R 2015
Triumph Street Triple R 2015

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Triumph Street Triple R 2015

Servisný interval 10.000 km
Spotreba 5.3 l/100km
Objem nádrže 17.4 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) cca 246 km
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 2500 ot.(6st) / 4500 ot.(6st) / 6800 ot.(6st)
Cena motorky 8.590,- EUR bez doplnkov

Text: Martin Kňaze - matox, datadive
Foto: Juraj Odin Klačko

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR. Prilbu AGV poskytla spoločnosť Kawasaki U.M.S., s.r.o.

Foto:
 Triumph Street Triple R 2015 MV Agusta Brutale 675 2015 Kawasaki Z800 2015 Honda CB650F 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphMV AgustaKawasakiHonda
Model:Street Triple RBrutale 675Z800CB650F
Rok:2015201520152015
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:675 ccm675 ccm806 ccm649 ccm
Max. výkon:106.1 k (78.0 kW) / 11850 ot.114.9 k (84.5 kW) / 12500 ot.112.9 k (83.0 kW) / 10200 ot.87.0 k (64.0 kW) / 11000 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 9750 ot.71 Nm / 10600 ot.83 Nm / 8000 ot.63 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:12 : 111.9:111.4 : 1
Vŕtanie x Zdvih:74.0 x 52.3 mm79 x 45.9 mm71 x 50.967 x 46 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie PGM-FI
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:115 mm125 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:135 mm123 mm137 mm120 mm
Brzdy vpredu:štvor kotúčová 4 piestik radiálnadvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestikdvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm320 mm310 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 R17120/70 ZR 17120/70-17120/70-17M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 1 piestikjednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm250 mm240 mm
Pneu vzadu:180/55 R17180/55 ZR 17180/55-17180/55-17M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:163 kg
Hmotnosť s náplňami:183 kg229 kg206 kg
Výška sedla:820 mm812 mm834 mm810 mm
Rázvor:1410 mm1380 mm1445 mm1450 mm
Dĺžka:2055 mm2030 mm2100 mm2110 mm
Šírka:740 mm900 mm800 mm775 mm
Výška:1110 mm1050 mm1120 mm
Svetlá výška:150 mm150 mm150 mm
Objem nádrže:17.4 l17.5 l17 l17.3 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:225 km/h
Spotreba paliva:5.3 l/100km4.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 246 kmcca 276 km
Servisný interval:10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiza príplatok
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:nie
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nienie
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena s ABS k 10/2015: 8 983,- EURCena 10/2015 10 590,-EurCena 10/2015 8 295,- €
Cena 10/2015 8 795,- € s ABS
Ceny 10/2015:
6990,- €
S ABS 7590,- €
Foto:
 Triumph Street Triple R 2015 Suzuki GSR 750 2015 Yamaha MT-09 2015 Aprilia Shiver 750 2015 Ducati Monster 821 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphSuzukiYamahaApriliaDucati
Model:Street Triple RGSR 750MT-09Shiver 750Monster 821
Rok:20152015201520152015
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový trojvalecvidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:675 ccm749 ccm847 ccm749.9 ccm821.1 ccm
Max. výkon:106.1 k (78.0 kW) / 11850 ot.107.4 k (79.0 kW) / 10200 ot.115.1 k (84.6 kW) / 10000 ot.96.6 k (71.0 kW) / 9000 ot.111.9 k (82.3 kW) / ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 9750 ot.80 Nm / 9000 ot.87.5 Nm / 8500 ot.82.5 Nm / 7000 ot.89.4 Nm / ot.
Kompresný pomer:11.5 : 111:112,8:1
Vŕtanie x Zdvih:74.0 x 52.3 mm78 x 59.1 mm92 x 56.4 mm88 x 67.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálnamanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:115 mm137 mm120 mm130 mm
Zdvih vzadu:135 mm130 mm130 mm152 mm
Brzdy vpredu:štvor kotúčová 4 piestik radiálnadvojkotúčová, dvojpiestikdvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestikdvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:310 mm298 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 R17120/70-17120/70 ZR 17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 1 piestikjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm245 mm245 mm245 mm
Pneu vzadu:180/55 R17180/55-17180/55 ZR 17190/55-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:211 kg189 kg179.5 kg
Hmotnosť s náplňami:183 kg188 kg
Výška sedla:820 mm785 mm815 mm810 mm
Rázvor:1410 mm1440 mm1440 mm
Dĺžka:2055 mm2075 mm2120 mm
Šírka:740 mm815 mm800 mm
Výška:1110 mm1135 mm1135 mm
Svetlá výška:135 mm109 mm
Objem nádrže:17.4 l17.5 l14 l15 l17.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 246 km
Servisný interval:10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiza príplatok
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:nie
Palivové mapy:nieáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nie
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena s ABS k 10/2015: 8 983,- EURCeny 10/2015:
7 290,- Eur
S ABS 7 690,- Eur
Cena 10/2015:
S ABS - 8.690,-Eur
Bez ABS - 7.890,-Eur
Ceny 10/2015:
S ABS - 8.700,-Eur
V akcii - 6.999,-Eur
Cena 10/2015:
821 - 10.490,-Eur
821 Dark - 9.990,-Eur
821 Stripe - 11.290,-Eur

<

Pridané: 23.11.2015 Autor: Martin Kňaze - matox Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257431 | Včera: 180981