Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.04.2015 Autor: MajoKE
Čitatelia: 35434 [Vaše stroje - Moja motorka]
Späťaky sú najširšia časť na skútri. |
Na nastavení späťákov mi vadí, že síce pekne vidím vzadu do strán, ale nevidím auto, ktoré ide presne za mnou a moja stopa je presne v jeho strede. Ak nastavenie zmením, vidím aj lakte, aj za seba, ale nie do vedľajších pruhov. Inými slovami, môže sa ti stať, že náhodou vyrobíš dopravný priestupok priamo pred dopravnou hliadkou.
Keďže máme rovnú podlahu, ľahučko sa nám nastupuje a vystupuje, riadidlá sa zamykajú len vľavo. Pri štarte je nutné stlačiť akúkoľvek brzdovú páčku. Na bočnom stojane, motor nenaskočí. Ručnú brzdu Tricity nemá. Na hlavný stojan by mohol ísť kvôli ženám a fyzicky slabším, či starším ľuďom ľahšie. Svetlosť je 12 cm, sedadlo je vo výške 78 cm. Rázvor je krátky 131 cm. Sedadlo sa vyklápa odomknutím zo spínacej skrinky. Otváracia prilba veľkosti „M“ tam poľahky vojde, náradie je jeden skrutkovač.
Pod sukňou. |
K baterke na dobíjanie sa dostaneš ľahko a bez náradia. Ak chceš baterku vybrať, vyskrutkuješ 4 skrutky. 12 V zásuvku nemá, nepochopiteľné, ale nemá. Ale zase na oplátku v manuáli je informácia, že elektrická sústava zvládne zaťaženie 120 W navyše. Kábel zapojený cez relé tam je. Presnejšie použiť sa dá, len keď je kľúč v polohe „ON“, nemusí bežať motor. Nachádza sa pod plastom nad riadidlami, demontuješ 4 skrutky a si tam.
Hmm, nová doba, veď uvidíme, kto ďalej zájde. |
Je úplne nový, nenašiel som ho v inej Yamahe. Možno bude v novom modeli, priamo postavenom proti Honde PCX. Má o 0,5kW menej ako PCX teda 8,1 kW pri 9000 ot. 10,4 Nm pri 5500 ot. ale má nižšiu servisnú náročnosť. Keďže nemá zbytočný otáčkomer, nevieme pri koľkých otáčkach sa nám pohne, ale napr. Yamaha Majesty S sa mierne pohne pri 3500 ot. na normálny rozbeh potrebuje 5500 ot. Podľa skútrových frajerov má v priamom porovnaní s Hondou PCX / http://www.scooter-station.com/Comparatif-Yamaha-Tricity-125-vs-Honda-PCX-125.html/ o 0,3 l vyššiu spotrebu. Potvrdzujem, že úplne prvých 150 km pri teplotách 0 – 5 stupňov, ale pri rýchlosti 60 km/h som mal spotrebu 2,7 l/100km. Ďalších poctivých mestských 400 km, veľa štartov, slalom za výborných 3,1 l/100km.
Čerstvo vyliahnuté |
Čo už napísať o modernom skútrovom motore, drie ako otrok, chce raz za 4000 km vymeniť 0,8 l oleja, raz za 8000 km vymeniť sviečku, pri 12 000 km skontrolovať ventily, pri 20 000 km vymeniť filter, odporúča sa meniť remeň variátora pri 20 000 km, môj na číňankovi potiahol asi do 35 000 km. Prístup k sviečke je jednoduchý, odobratím čierneho plastu za lýtkami jazdca. Chladí ho kvapalina 0,37 l v chladiči, 0,33 l vo vyrovnávacej nádobke, palivo si cucá z 6,6 l nádrže pod sedadlom.
Čo sa týka čapov a kĺbov vpredu, vyžadujú si len vizuálnu kontrolu. Čas ukáže, koľko vydržia. Teoreticky, ak dokážeš vymeniť olej a sviečku, do servisu by si mal ísť na 12 000 km.
Zložitejšia predná vidla, ale ľahká. |
Pridané: 20.04.2015 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145188 | Včera: 136306