Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE
Čitatelia: 46663 [Vaše stroje - Moja motorka]
Pri 36.000 km mi po 10 min jazdy prestalo svietiť stretávacie svetlo. Nevadí stiahnem dole diaľkové, nesvieti ani to. Žiarovky sú dve. Vedel som, že toto ja neopravím. Ale opravil to až tretí elektrikár. Keďže moje vrcholné elektrikárske číslo je vymeniť žiarovku, poruchu opíšem primitívne a možno aj nesprávne. V pravej spínacej skrinke „pretekalo veľa „ prúdu cez kábel a ten sa roztopil, odpojil pri spoji. No a keď sa roztopil a vychladol, všetci si mysleli, že sa odtrhol od vibrácií. Prispájkovali ho, držal pevne, 5 min som postál na mieste a odišiel. Kábel sa dotýkal plastu spínacej skrinky. Roztopil sa, ale plasty nie.
Spoľahlivá a slušná. |
Za toto výrobca ozaj nemôže. Prvý elektrikár, ktorý nemal byť elektrikár mi odpálil výstup a moja kravička naštartuje pri zaradenej 1tke a vyklopenom bočáku.
Motorka má samozrejme pôvodné brzdové kotúče a spojku. Plasty, ktoré držia na sponách a demontujú sa bez náradia majú vôľu v uchytení, ale nič tragické. Nič nehrkoce, zámky držia.
Hrubá vrstva vosku a zakrytie chladiča. |
Keď chceš prejsť denne od 900 km až 1800 km dá sa to, ale nechoď viac ako 130 km/h, ideál je 110 km/h vibrácie od motora vo vyšších otáčkach ti odpíšu pravú ruku. Spotreba vyskočí zo 4 l pri 100 km/h na 5,3 l pri 130 km/h a budeš častejšie stáť na pumpe. V normálnej krajine vieš teda prejsť 400 km nonstop a ešte ti ostane rezerva. Pri teplote pod 5 stupňov stúpne spotreba o 20% pokiaľ neprikryješ chladič. Ja na Kravičku nanášam hrubú vrstvu vosku.
Mohla by schudnúť 20kg, ukazovať teplotu vzduchu, kufre otvárať bez kľúča z palubovky.
Čo je v tej „bez reťazovej“ triede? Moto Guzzi Norge 850? Bmw F 800 ST?
Aj keby som chcel, niet za čo vymeniť.
P.S. Trošku som pridal ... mám len 49.000 km, verím, že ti to nevadí.
V ČR údajne predali v rokoch 2006 - 2012 126 ks Honda NT 700 V.
Sľúbili sme si lásku... |
Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | NT 700 V Deauville |
Rok: | 2006 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 680 ccm |
Max. výkon: | 65.7 k (48.3 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 66.2 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 10: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 66.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 115 mm |
Zdvih vzadu: | 122.5 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 3 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 276 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-ZR17 (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 254 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Rázvor: | 1476 mm |
Dĺžka: | 2218 mm |
Šírka: | 810 mm |
Výška: | 1320 mm |
Svetlá výška: | 156 mm |
Objem nádrže: | 19.7 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.975 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 296 km |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45730 | Včera: 121123