Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 23633 [Testy a predstavenia - Test]
Practe sa z cesty Capko letí. Tento talian je znovu raz dôkazom toho, že papier toho veľa znesie. A že 125 koní u jedného nieje to isté ako u druhého. Papierovo ma extra neohúril. Lepšie to bolo naživo v Miláne, ale to najlepšie bolo keď som vysadol do sedla a naštartoval. Už dávnejšie som na krátko v Alpách vyskúšal Dorsoduro a vedel som, čo sa v tomto talianskom dvojvalci skrýva. A Capko nesklamal.
Ten motor je proste šupa, nedá mi to inak. Zatrasie, naskočí a ten zvuk z výfuku. Akoby mali taliani výnimku v normách. Ten pocit keď si len tak pre radosť zvukovodov vrnkneš do plynu... Čistá božská rapsódia. Potom tam kvaltneš za jedna a ide to tam, na taliana, až podozrivo ľahko. Spojka, aj keď je kvapalinová, sa zas ovláda nejako priťažko, to ti je ale v tom momente egal lebo už valíš...
Motoricky je Caponord ako dávka nejakej zakázanej látky, ale pritom "Street legal". Pod 3000 otáčok sa s tebou veľmi nebaví, ako to bývalo u športových dvojvalov aj v minulosti, ale potom sa už hrabe s génmi športovca, vibruje, letí do otáčok a pýta si viac a viac. Ako nejaká nymfomakna, ktorá nemá nikdy dosť, rýchlostné limity na cestách sú ako zlý žart. Toto je jedna tvár Caponorda 1200.
Tá druhá je turistická. Prepnutie mapy je poriadne citeľné, nie je to len nejaký prepínač, po ktorom si jazdec ani len nevšimne zmenu. V turistike to jazdí kultivovanejšie, Capko nie je až taký pažravý po otáčkach a dá sa jazdiť na kochačku. Aj tak ho ale nechcite nasrať, nemá to rád. Turista dostáva navyše neskutočný podvozok. Ako jediný v segmente nastavuje automaticky aj predpätie podľa zaťaženia zadného tlmiča. Fungovalo to skvele, no ja by som továrenské nastavenie mierne pritvrdil. A tak som jazdil skôr s nastavením 1 osoba s batožinou a podvozok v automate. Ten je neskutočný, istota s akou žerie všetko čo mu pod kolesá nasypete zaváňa až nerealitou. Plexi je nejaké nízke, na nastavenie potrebujete obe ruky. Dosť na mňa fúkalo, ale prekvapivo fungovalo rovnako pri 130 aj 200km/h a mušky šli ponad. Predná maska rozmerná, svetlá v noci geniálne svietia, kufre sú veľké a perfektne ladia s dizajnom motorky, nádrž taktiež veľká. Turista dostane veľa, dosť na to aby sa cítil rozmaznaný.
OK, má aj svoje chyby. Spojka ide ťažko, nedá sa nastaviť výška sedla, palubný počítač nemeria spotrebu, tie plastové nádobky pre kvapaliny na riaditkách... Ale to sú detaily. Caponord 1200 je jedna z najostrejších a najšportovejších mašiniek v segmente, na ktorej sa budete baviť a nikdy vás to neomrzí. Vysoko vhodná pre športovo zameraných jazdcov.
vynikajúci točivý motor, skvelé brzdy - monobloc Brembo, aDD podvozok, citeľné palivové mapy | nižšie plexi, vyššia papierová hmotnosť, nenastaviteľná výška sedla |
Konkurencia je bezpochyby široká. Od "klasických" cestovných endúr až po športovejšie mašiny s posedom ako na cestovnom endure. Priamou konkurenciou je v zásade tá druhá skupina motoriek (konkurenti s reťazou), no tieto modely motoriek takpovediac kradnú zákazníkov aj z radov poškuľujúcich po tej prvej skupinke motoriek (konkurenti s kardanom).
Najväčším konkurentom Aprilie Caponord 1200 bude zrejme ďalšia Talianka a to Ducati Multistrada S vo verzii Touring, ktorá ma tak isto bočné kufre, semi-aktívny podvozok DSS a mnoho ďalších elektro pomôcok. Má aj viac koníkov, vyšší krútiaci moment avšak nemá tempomat a stojí o 4010,-EUR viac, čo sa mi zdá ako priepastný rozdiel.
Podstatne lacnejšou voľbou oproti Aprilii sa zdá byť Kawasaki Versys 1000 vo verzii Grand Tourer za 10.995,-EUR. Kawasaki v tejto cene prichádza s trojicou kufrov avšak k dispozícii nie je semi-aktívny elektronicky ovládaný podvozok. Niekoho osloví práve štvorvalcový motor a niekto by práve kvôli tomuto motoru siahol radšej po Aprilii Caponord 1200.
Podobne ako Caponord je zameraný aj Triumph 1050 Sport. Pohodlný, no predsa len športový motocykel však neposkytuje ani zďaleka takú výbavu ako Aprilia. Kto však nepotrebuje elektronické vychytávky ako semi-aktívny podvozok siahne po tomto anglánovi s cenovkou 11.440,-EUR. Za kufre si majiteľ Triumphu bude musieť síce priplatiť, no v konečnom dôsledku nejaké to euro ušetrí.
Rakúsky konkurent KTM 1190 Adventure je oproti Caponordu 1200 Travel Pack drahší iba o 60,-EUR. To sme už ale pri konkurencii z radov cestovných endúr aj keď KTMka so svojími 150-timi koňmi určite prevetrá nejedného cesťáka. Výkon KTM-ky je však akýsi hluchý oproti tomu čo prináša Aprilia. Ak by som nepoznal tabuľky s technickými parametrami, jednoznačne by som tvrdil, že Caponord 1200 je ďaleko výkonnejší stroj než KTM 1190 Adventure. KTM-ka je však off-roadovejšie zameraná, aj keď postoj v stúpačkách mi sedel viac na Aprilke. Aprilia Caponord 1200 Travel Pack však má v cene aj bočné kufre a elektronicky ovládaný podvozok je semi-aktívny, zatiaľ čo KTM má len elektronicky nastaviteľný podvozok. KTM-ke chýba aj tempomat.
S trojicou písmen KTM môže Caponordu určite konkurovať aj model KTM 990 SMT. Charizmatická motorka ponúkne jazdcovi možno o čosi viac adrenalínu než Caponord 1200 avšak pri cestovaní na tom bude Aprilia predsa len o čosi lepšie. Deficit elektroniky však bude hrať asi veľkú rolu pri výbere medzi týmito dvoma motorkami. Cena KTM-ky je síce priaznivá, je lacnejšia o 2090,-EUR, avšak bavíme sa o motorke bez kufrov, semi-aktívneho elektronicky nastaviteľného podvozku...
S motorom V4 sa o zákazníkov bije Honda Crosstourer. Motor má točivý charakter podobne ako ten v Aprilii, no neoslovil ma až tak ako talianske eLko. Honda je však pri pomalej jazde kľudnejšia, nevábi jazdca k vystrájaniu, čo sa dá hodnotiť ako plus aj ako mínus. Najväčšou výhodou Crosstourera je možnosť dokúpiť si k nemu automatickú prevodovku DCT. Cestovatelia určite ocenia aj náhon kardanom. Aj Honde ale chýba semi-aktívny podvozok, je ponúkaná bez kufrov, no je o rovných 1.500,-EUR lacnejšia než Caponord 1200 Travel Pack.
Kráľom tohto segmentu je bezpochyby BMW R1200GS. Konkurent z Nemecka je však vyslovený turista. Áno zvláda aj športovú jazdu na asfalte ale... Aprilia Caponord 1200 Travel Pack je predsa len obratnejšia motorka. Navzdory tomu, že nový čiastočne kvapalinou chladený motor boxer, už nie je zďaleka tým nudný ťahúňom, točivý motor Aprilie má skrátka športovejšie gény a je ďaleko viac zábavnejší. Všetko ale ide na úkor pohodlia počas dlhých ciest a tieto dve aspekty sú hlavnými rozdielmi medzi Apriliou a BMW. Pretože čo sa týka elektronickej výbavy sú na tom obe motorky podobne, teda pokiaľ si danú výbavu k BMW dokúpite. BMW tak s podobnou výbavou (semi-aktívny podvozok, ovládanie palivových máp, tempomat...) ako má Aprilia Caponord 1200 Travel Pack stojí približne o 1.500,-EUR viac, avšak toto je cenový rozdiel pri GéeSe bez kufrov a chráničov rukovätí. Opäť musím spomenúť náhon kardanom ako plus pre BMW.
Potenciálny zákazník by si ešte mohol vyberať medzi motorkami ako Triumph Tiger Explorer, Moto Guzzi Stelvio či Yamaha Super Ténéré. Tieto motorky však neponúkajú takú bohatú možnosť zvolenia si elektronickej výbavy.
Aprilia Caponord 1200 je o jazdení, nemyslím jazdu kedy sa človek len presunie z bodu A do bodu B. Myslím jazdu počas ktorej si jazdec užíva vytáčanie motora, poriadne náklony, akceleráciu, zvuk motora... Jazdu kde nezáleží až tak na okolí v ktorom sa práve pohybujete ale ste tam len vy a motorka pod vami. Alpské priesmyky s parádnym asfaltom, či iné podobne zakrútené trasy, avšak s rozbitým podkladom, znamenajú v sedle tejto motorky more zábavy. Capko svojho pána na dané miesta dovezie v pohode a potom poskytne ten pravý výbuch motorkárskych emócií.
Na otázku či by som si túto motorku kúpil by rozum, ktorému záleží na pohodlnom bezpečnom cestovaní odpovedal: „Hmm, čo ja viem, aj hej. Rozhodne nie je zlá.“ Keby sa otvoril náhubok srdcu, tak to by bez váhania vyšplechlo: „Shut up and take my Money!“ Otázkou teda je, kde nahrabem 14.890 europeňazí.
Dizajn, Motor, Prevodovka, Podvozok so systémom aDD, Ochrana pred vetrom, Brzdy, Spotreba, Emócie, Tempomat, Citeľný rozdiel medzi palivovými mapami, Pohodlie spolujazdca, Bočné kufre, Zvuk | Ťažký chod spojkovej páčky, Sálanie tepla od motora a výfuku, Motor by mohol mať kľudnejší chod pod 3.000 ot., Rovnako blikajúce kontrolky smeroviek a tempomatu |
Servisný interval | 10.000 km |
Spotreba | 5.9 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 24 l (5 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 322 km |
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 2.500 ot. (4.st) / 3.200 ot. / 4.900 ot. |
Cena motorky | 14.890,- EUR |
Kufor topcase s nosičom | 260,- EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | v sérii |
Príplatok ABS | v sérii |
Tempomat | v sérii |
Vyhriavané rukoväte | 160,- EUR |
Páčka brzdy | 7,- EUR |
Stupačka | 18,- EUR |
Spätné zrkadlo | 23,- EUR |
Smerovka | 19,- EUR |
Text: Feri Zubal - zeON, Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Tomáš Hajduch - Awia
Video: Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť ITAL MOTO s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbách Suomy od firmy Styx.
Foto: | ||||||
Všeobecné informácie: | ||||||
Výrobca: | Aprilia | Ducati | Kawasaki | Triumph | KTM | KTM |
Model: | Caponord 1200 Travel Pack | Multistrada 1200 | Versys 1000 | Tiger Sport 1050 | 1190 Adventure | 990 SMT |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 | ||||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Supermoto |
Motor: | ||||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | L-kový dvojvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | Dvojválec, V 75° (4T) |
Objem: | 1197 ccm | 1198.4 ccm | 1043 ccm | 1050 ccm | 1195 ccm | 999 ccm |
Max. výkon: | 125.0 k (91.9 kW) / 8250 ot. | 150.0 k (110.3 kW) / 9250 ot. | 118.0 k (86.8 kW) / 9000 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 9400 ot. | 149.6 k (110.0 kW) / 9500 ot. | 115.6 k (85.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 115 Nm / 6800 ot. | 118.7 Nm / 7500 ot. | 102 Nm / 7700 ot. | 104 Nm / 4300 ot. | 125 Nm / ot. | 97 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 12 : 1 | 10.3 :1 | 11.7:1 | 11,5:1 | ||
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 67.8 | 106x67.9mm | 77 x 56 mm | 79 x 71.4mm | 105 x 69 mm | 101 x 62,4 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie, hrdlo 38 mm | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 167 mm | 170 mm | 150 mm | 140 mm | 190 mm | 160 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 170 mm | 150 mm | 150 mm | 190 mm | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik | dvojkotúčová | Brembo štvorpiestikový, radiálne uchytený strmeň |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 300 mm | 320 mm | 320 mm | 305 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17M/C | 120/70 ZR 17 | 120/70-19 | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | Brembo plávajúci strmeň, plávajúci kotúč |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 245 mm | 250 mm | 255 mm | 268 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-17 | 190/55 ZR17 | 180/55ZR17M/C | 180/55 ZR 17 | 170/60-17 | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||||
Suchá hmotnosť: | 245 kg | 196 kg | 196 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 265 kg | 224 kg | 239 kg | 235 kg | 230 kg | |
Výška sedla: | 840 mm | 850 mm | 845 mm | 830 mm | 860 mm | 855 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1530 mm | 1520 mm | 1540 mm | 1560 mm | 1505 mm |
Dĺžka: | 2245 mm | 2235 mm | 2150 mm | |||
Šírka: | 1000 mm | 900 mm | 835 mm | |||
Výška: | 1440 mm | 1405 mm | 1310 mm | |||
Svetlá výška: | 155 mm | 220 mm | 195 mm | |||
Objem nádrže: | 24 l | 20 l | 21 l | 20 l | 23 l | 19 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||||
Spotreba paliva: | 5.9 l/100km | 5.2 l/100km | 5.3 l/100km | 5.6 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 305 km | cca 302 km | cca 283 km | cca 308 km | ||
Servisný interval: | 15 000km | |||||
Doplnková výbava: | ||||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |||||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||||
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||||
Palubný počítač: | áno, v sérii | |||||
Tempomat: | nie | |||||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | |||||
El. Podvozok: | áno, v sérii | |||||
Iná výbava: | v sérii LED smerovky, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí. | |||||
Poznámka: | ||||||
Poznámka: | Verzia Travel Pack: Bočné kufre 2x29 litrov, aDD (semi-aktívny podvozok), aTC (kontrola trakcie), aCC (tempomat), ABS Cena: 8/2013 14.890,-EUR | Cena: 02/2013 15 900 EUR | V sérii ABS a KTRC - tračný systém 3 módy + voľba 2. palivových máp Cena 02/2013: 11 995,- EUR | ABS v sérii Cena: 02/2013 11 440 EUR | V sérii: C-ABS, MTC (Motorcycle Traction Control), Multi-function prístrojovka, denné svietenie, LED smerovky, vypletané kolesá, Immobiliser, nosiče kufrov, kryty rukovätí. Servisný interval 15 000 km Cena 05/2013 14950,-EUR | Cena 02/2013: 12 800,- EUR |
Foto: | ||||||
Všeobecné informácie: | ||||||
Výrobca: | Aprilia | Honda | BMW | Moto Guzzi | Yamaha | Triumph |
Model: | Caponord 1200 Travel Pack | Crosstourer | R 1200 GS | Stelvio 1200 8V | XT1200Z Super Ténéré | Tiger 1200 Explorer |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | |||||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | V4 76° (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 1197 ccm | 1237 ccm | 1170 ccm | 1151 ccm | 1199 ccm | 1215 ccm |
Max. výkon: | 125.0 k (91.9 kW) / 8250 ot. | 129.2 k (95.0 kW) / 7750 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 7250 ot. | 110.0 k (80.9 kW) / 7250 ot. | 137.4 k (101.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 115 Nm / 6800 ot. | 126 Nm / 6000 ot. | 125 Nm / 6500 ot. | 113 Nm / 5800 ot. | 114.1 Nm / 6000 ot. | 121 Nm / 6400 ot. |
Kompresný pomer: | 12 : 1 | 12:1 | 12.5:1 | 11 : 1 | 11.0 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 67.8 | 81 x 60mm | 101.0 x 73.0 mm | 95 x 81.2 mm | 98 x 79.5 mm | 85 x 1.4 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Unicam (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom a kvapalinou | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | kardan | kardan | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 167 mm | 190 mm | 190 mm | 190 mm | ||
Zdvih vzadu: | 150 mm | 200 mm | 190 mm | 194 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, radiál 4 piest | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová | dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 310 mm | 305 mm | 320 mm | 310 mm | 305 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 110/80-R19 | 120/70-ZR19 | 110/80 R19 | 110/80 19M/C 59V | 110/80 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 276 mm | 276 mm | 282 mm | 282 mm | 282 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-17 | 150/70-R17 | 170/60-ZR17 | 150/70 R17 | 150/70 17M/C 69V | 150/70 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||||
Suchá hmotnosť: | 245 kg | 212 kg | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 265 kg | 275 kg | 238 kg | 257 kg | 261 kg | 259 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 850 mm | 850 mm | 820 mm | 845 mm | 837 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1595 mm | 1507 mm | 1550 mm | 1540 mm | 1530 mm |
Dĺžka: | 2245 mm | 2285 mm | 2210 mm | 2250 mm | 2250 mm | 2248 mm |
Šírka: | 1000 mm | 915 mm | 953 mm | 920 mm | 980 mm | 962 mm |
Výška: | 1440 mm | 1335 mm | 1450 mm | 1430 mm | 1440 mm | 1410 mm |
Svetlá výška: | 180 mm | 205 mm | ||||
Objem nádrže: | 24 l | 21.5 l | 20 l | 32 l | 23 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||||
Spotreba paliva: | 5.9 l/100km | 6 l/100km | 5.4 l/100km | 6.1 l/100km | 6.1 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 305 km | cca 268 km | cca 277 km | cca 393 km | cca 245 km | |
Servisný interval: | 10 000km | |||||
Doplnková výbava: | ||||||
ABS: | áno, v sérii | |||||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |||||
Trakčná kontrola: | za príplatok | |||||
Palivové mapy: | áno, v sérii | |||||
Palubný počítač: | za príplatok | |||||
Tempomat: | za príplatok | |||||
LED denné svetlá: | za príplatok | |||||
El. Podvozok: | za príplatok | |||||
Iná výbava: | za príplatok LED smerovky | |||||
Poznámka: | ||||||
Poznámka: | Verzia Travel Pack: Bočné kufre 2x29 litrov, aDD (semi-aktívny podvozok), aTC (kontrola trakcie), aCC (tempomat), ABS Cena: 8/2013 14.890,-EUR | V sérii ABS, TCS, Anti-hop spojka (manuálna prevodovka) Voliteľná dvojspojková automatická prevodovka DCT Udávaná spotreba 6,13 km/l (v D-móde automatickej prevodovky WMTC test) Cena 05/2013: 13 390,- EUR | ABS v sérii. Doplnková výbava: dynamický systém ESA (elektronické nastavenie pruženia), ASC (automatická kontrola stability), palubný počítač, LED smerovky, tempomat, LED reflektor s integrovaným denným stretávacím svetlom, kolesá s krížovým výpletom Cena 05/2013: 13950.- EUR | Kolesá z ľahkých zliatin V sérii: ABS, ATC traction control Cena 10/2011: 12 800 EUR | V sérii: Kombinovaný brzdový systém s ABS, YCC-T, kontrola trakcie, vypletané kolesá Cena 05/2013: 14 490,- EUR | Trakčná kontrola (3 režimy), ABS (vypínateľné), Tempomat v sérii servisný interval až 16 000 km (alebo jeden rok) Cena 05/2012: 13 360,00 € |
Pridané: 17.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45822 | Včera: 121123