Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

Bunda 4SR - REBEL OLD STYLE

 Zdieľať

Pridané: 23.07.2010 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 16810 [Testy a predstavenia - Oblečenie]

Ako som už písal, túto sezónu som začal voňavo, komplet v novom ošatení. O papučkách ste si už mohli prečítať pár úvodných riadkov, tak poďme tieto riadky venovať bunde.

Na naháče, skútre, čopre a ľahké krátke výjazdy som sa rozhodol pre silno imidžovú klasiku. Samozrejme nie každému sa tento štýl páči, ale vo mňa prebúdza moje punkrockové sklony. Dizajnová stránka bola jedna z hlavných kritérií. A tu som našiel, presne čo som potreboval.

V tejto triede sme už zvyknutí na samozrejmosť, ako 1,2 mm hrubú hovädziu kožu, vyberateľné chrániče lakťov a ramien a vyberateľnú termovložku. V sérii je bunda vybavená softovým chrbtovým chráničom, ktorý je možno taktiež vybrať. Pre zvýšenie bezpečnosti je bunda zozipsovateľná krátkym zipsom s džínsami alebo dlhým obvodovým s koženými nohavicami.

Komfort a širšie použitie bundy zvyšuje nielen vyberateľná termovložka s rukávmi zakončenými manžetou a vyplnená dutým vláknom termolite, ale naopak aj pri použití vo vyšších teplotách, je bunda vybavená ventilačnými otvormi, ktoré výrobca umiestnil na prsia. Nastaviteľná šírka pása je už skôr iba imidžová tak ako prekrytie spodnej časti zipsu, či golier na dva cvoky.

Bundu som skôr vyberal po estetickej a dizajnovej stránke, ale mojim častým používaním som bol milo prekvapený, či už pri „jarných“ chladnejších výjazdoch, upršaných vyhliadkových jazdách, ale aj horúcich turistikách po krásach západného Slovenska.

V chladných dňoch som si vystačil s funkčným základným oblečkom a použitou termovložkou. Nielen že je príjemná na dotyk, ale svoju funkciu si plní ukážkovo. Dlhšia chrbtová časť zaručuje „nepodfukovanie“ pod bundu na tak háklivé „kríže“ a obličky. Aj keď pohľad na odhalené chrbátiky nežnejších pohlaví nie je až taký neznesiteľný...

Naopak pri horúcich dňoch ako boli v posledné dni na dennom poriadku, stačilo vložku vybrať, rozopnúť vetračné zipsy a počas jazdy nebol problém s prehrievaním tela.

Skoro samé plusy a žiadne mínus. Znie to skôr ako prehnaný teleshopingový spot, ale na to, čo som od tej bundy očakával a na čo som ju kúpil, som nadmieru spokojný. Jediné, čo by som ešte potreboval, tak je šitie na mieru. Bohužiaľ, pri mojich mierach sa nie a nie trafiť do konfekčných rozmerov, tak som si musel vystačiť s ponúkanou najmenšou veľkosťou 48. Možno taká 46ka by mi nebola malá, ale zase by som do nej nepobral toľko nákladu v podobe dvoch mobilov, kľúčov, hodiniek (s ktorými sa mi nedá zazipsovať rukáv), dokladov a peňaženky. No a vždy nosím aj plnohodnotný chrbticový chránič a ten softový som z bundy nevybral.

Cena je možno trošku vyššia, ako by som si predstavoval, ale cca 230€ za niečo, čo sa mi páči a je to plne funkčné, mi nie je ľúto ,,vykešovať" predajcovi na pult.

Hodí sa na náháča, skútrička, superšport, či cruisera alebo čopra. Je to proste typická motorkárska klasika, niečo ako „sidovka“. Tiež nikdy nebude out a hodí sa ku všetkému.

Takže zatiaľ spokojnosť, čaká ma prvé ošetrovanie a dúfam dlhá životnosť bez crashtest skúšky. A ako pri čižmách, tak aj tu vám prinesiem ďalšie skúsenosti počas celoročného používania.

Plusy, mínusy

univerzálnosť, dizajn, funkčnosť chýbajúca veľkosť v ponuke

Text: Milan Mikulík - mikulec
Foto: Cacao

Bundu do testu poskytla spoločnosť 4sr.

Pridané: 23.07.2010 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 318688 | Včera: 244945