Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki Versys - bike na každý deň? Začiatok celosezónneho testu

 Zdieľať

Pridané: 13.05.2010 Autor: Cacao
Čitatelia: 14589 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Posledný aprílový deň sme si od dovozcu Kawasaki prebrali nového spoločníka na túto sezónu, aby sme preverili jeho kvality zo všetkých strán. Začíname.

Seriál článkov - Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010:

Po minuloročných skúsenostiach s dvomi dlhodobými testami motoriek s menším objemom, sme tohto roku osedlali motorku zo strednej triedy. Kawasaki Versys 2010 je jedným z "do-it-all" strojov, ktorý by mal dokázať pokryť všetky chúťky bežného jazdca. Ako sa mu to bude dariť napĺňať, zistíme počas najbližších mesiacov.

Čo pripravujeme?

Versys nie je úplne nový bike v ponuke Kawasaki. Prvý model sa vyrábal od roku 2006 a po štyroch rokoch prišla na rad zásadnejšia dizajnová modernizácia. Tá smeruje k ostrejším dynamickejším tvarom, ktorými sa pýšia všetky súčasné modely zelených. Že ide o žiadaný model, sme sa presvedčili už pred preberaním, pretože sme sa museli uspokojiť s menej výraznou čiernou perleťovou farbou. Žlté kusy išli po Európe do slova "na dračku". Škoda.

S cenou 7.495,- € (bez ABS) bude Japonec bojovať na rôznych poliach. Tento stroj môžeme radiť do niekoľkých kategórií od polonaháča, cez turistu až po veľmi mierumilovného motarda. Ak sa na vec pozeráme z hľadiska zdvihového objemu, konkurentov je hneď niekoľkonásobne viac. Ktoré bitky budú pre Versysa úspešné, ktoré menej a či vyhrá celú vojnu sa dozviete pri posezónnom zhodnotení.

Momentálne má Kawa na tachometri niečo cez 400 kilometrov a čoskoro sa chystáme na garančku. Zatiaľ môžem konštatovať, že pri jazde sme sa nenudili ani v spodnej polovici poľa otáčkomera a až na pár situácií sme mali v rukách plnohodnotný stroj. Zatiaľ berieme jeho výkony s rezervou, pretože jednotlivé časti si len "sadajú" a 100% nasadenie príde až po prvej tisícke, dvoch.

 Nula na tachometri poteší pri každej kúpe
Nula na tachometri poteší pri každej kúpe

Toľko naše úvodné slovo. Ideme opäť do sedla, aby sme už čoskoro priniesli prvé info z plnohodnotného jazdenia.

Text a foto: Cacao

Motocykel na test poskytla spoločnosť U.M.S. s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4sr a Held a prilbách Suomy.

Pridané: 13.05.2010 Autor: Cacao Zdieľať

Seriál článkov - Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13778 | Včera: 121545