Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (33 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (60)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda VTR250 čoskoro v predaji aj na Slovensku

 Zdieľať

Pridané: 06.04.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 19248 [Bleskovky - Predstavujeme]

Práve nám prišla správa z Hondy o novom modeli, ktorý sa bude predávať na európskom trhu od júla tohto roku.

Každý si určite pamätá väčšiu litrovú sestru malej VTRky, ktorá bola typom motorky na každý deň. Nový štvrťlitrík je v porovnaní s predchodkyňou zaradený do kategórie úplne naked. Na prvý pohľad sa môže podobať na staršieho Monstra od Ducati, ktorý sa tiež pýšil trubkovým priehradovým rámom a v tej červenej farbe, no hotový Talian.

Čo však južanské nechce byť, to je dvojvalcový motor do V s uhlom medzi valcami 90°. Aj keď je fakt, že Ducna tiež používa to svoje povestné eLko už nejaký ten čas, nie však vodou chladené. V každej hlave sú štyri ventily, ktoré sa otvárajú a zatvárajú pomocou rozvodu DOHC. Už len čerešničkou na torte je elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI. V konečnom súčte sa vďaka použitej technike môže VTRka pochváliť výkonom cca 30 koní, čo nie je žiadne obrovské stádo, ale pre začiatočníkov a mestskú premávku je to dostatočná porcia sily.

Predaj však nie je len o technike, ale predovšetkým o cene. Tú v Honde stanovli na celkom zaujímavých 4.390,- € (na staré cca 132.000). Ako som už spomínal, motorka s touto cenou určená hlavne mladíkom, prípadne slečinkám, má super dizajn európskeho charakteru, krotia ju kotúčové brzdy a zaujímavým údajom bude aj spotreba. No nechajme sa prekvapiť. V redakcii sa nám celkom pozdáva. A tebe?

Pridané: 06.04.2009 Autor: Cacao Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda VTR 250 2009:

Foto:
Honda VTR 250 2009
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:VTR 250
Rok:2009
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:249 ccm
Max. výkon:29.9 k (22.0 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:22 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:11 : 1
Vŕtanie x Zdvih:60 x 44.2mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:117 mm
Zdvih vzadu:125 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:296 mm
Pneu vpredu:110/70 17M/C (54H)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:140/70 17M/C (66H)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:161 kg
Výška sedla:775 mm
Rázvor:1405 mm
Dĺžka:2070 mm
Šírka:725 mm
Výška:1055 mm
Svetlá výška:155 mm
Objem nádrže:12.4 l
Poznámka:
Cena: 4390 EUR (132 253,14 SKK) k 3.8.2009

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (33 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (60)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78020 | Včera: 226619