Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (33 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VTR250 čoskoro v predaji aj na Slovensku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Honda sa velmi snazila kopirovat Ducati monster 600??toto bude jeho maly brat od Hondy.... za kopirovanie ale za vzhlad a ze sa moc snazit nemuseli |
Super |
Si si istý, že to je kópia? Odkiaľ berieš tú istotu?Trošku histórie by nezaškodilo.... |
trochen som hladal a moc nove mi to nepride |
Hodnotenie: pekná, ale tá cena určite nie je pre mladíkov alebo slečinky... |
Do článku som doplnil aj kompletné technické parametre. |
Prvy Monster bol predstaveny v roku 1992, teda aspon tak to tvrdi oficialny web ducati |
Hodnotenie: Myslim ze tu o tom bola diskusia len ju neviem najst ale myslim ze tiez tam bolo to o com pise Cacao ze Ducati s tym prisla az po tejto Honde skusim to este pohladat Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (06.04.2009 23:10) |
Hodnotenie: Uf, fakt pekna a hlavne za velmi zaujimavu cenu! Ten boom 250ok sa mi paci. Konecne budu mat ludia s vodicakmi do 25kW na com jazdit... |
Hodnotenie: Honda ma začína čím ďalej tým viac príjemne prekvapovať, fantastika |
Hodnotenie: a ze kto od koho kopiruje no kde ste, hondisti? |
Hodnotenie: Len tak dalej, medzi 125 a 600 je stale obrovska medzera.....treba ju vyplnat |
Hodnotenie: Nedavno som si zaobstaral jazdenku (80k), a popravde sa jej trochu aj bojim, kedze mam odjazdeny prd makovy. |
Hodnotenie: No dalsi hrac do hry pre buducu moto mojej zienky . Skoda ze sa to nerobi aj v S verzii . To uz by bola ina supa pripadne taka mensia SP-1 |
Hodnotenie: velmi pekna,to dvojvalcove vecko sa mi tam paci s ladakom to musi mat dobry zvuk a fakt jak stary monster a nema to bicyklove gumy ako ine 250tky (zase neporovnavam so SS) ale aj tak v celkovej ponuke vyrobcov mi chybaju polokapotovane nahace s 2valcovym veckom.. Je len SV650S, VTR sa uz nerobi a SV1000S tiez prestali robit |
Hodnotenie: Veľmi pekná ... nádherná. Super pre začínajúcich jazdcov. Veľmi pekný stroj, škoda že tu nebola pred 15 rokmi inak Honde |
Hodnotenie: Tak sa mi javí, že predné aj zadné koleso je kruhového tvaru. |
Hodnotenie: Čistý monster. Ale mne to vôbec nevadí. Páči sa mi, a som rád, že Honda vypĺňa medzeru v tejto kubatúre. Či je to kópia alebo nie tak to je jedno, hlavne že je. |
ako tak pozeram na tu cenu, tak by som si radsej prihodil 20.000 a kupim si uz vacsiu a krajsiu kopiu monstra |
Mirec: ktoru moto mas na mysli? |
chlapci nejak divoko ste sa rozpisali o tom kopirovani. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cacao (07.04.2009 11:21) |
Hodnotenie: Cim viac pasikov, tym viac Adidas. Je jedno, ci povodne dizajn odkopirovala Honda od Ducati alebo naopak, tato VTRka vyzera ako opajcnuty Monster, keby to urobila nejaka cinska firma tak by som sa necudoval, ale Honda... Je jedno, ze mozno mali kedysi v minulosti podobnu motorku skor ako Ducati, na prvy pohlad toto vyzera ako obslahnuty Monster a hotovo, tento dizajn je jednoznacne spajany s Ducati.. Je to hanba pre taku znacku ako Honda, ze sa vybrala tymto smerom. |
Hodnotenie: skvelé. |
Cacao: mal som na mysli dovoz funglovky |
Varan...> na upresnenie: Cagiva Mito bola v r. 1994 dizajnovo prerobena aby sa podobala na Duc 916, nezobrala tvary 749 ktora sa vyraba od r. 2003, fotky si pohladaj sam... |
Hodnotenie: tesim sa na nu.. naozaj honde chyba kubatura medzi 125 a 600 (kedze cbf 250, aj 500 "vypadla").. aj cena je zaujimava. myslim, ze sa bude dobre predavat |
Cacao má pravdu, vždy sa kopírovalo a kopírovať sa aj bude... ale Honda tak či tak prekvapuje, uvádza na trh staronové stroje, ktoré sú aj cenovo viac dostupné... |
Asi začína tiecť do topánok ... , tak sa aj Honda začína správať podľa starého židovského porekadla : |
zaujimave na tom je to, ze s CBF250, ani s CBF500 nevedeli splnit normu EURO 3 a s touto VTRkou to ide.. hmmm |
Hodnotenie: pekna motka |
Varan: tebe sa naozaj zda, ze SV sa podoba na Monster rovnako ako sa nan podoba tato VTRka?? |
iaieiuuo: no, je to taky wannabe Monster, aj Hyosung vyraba wannabe SV, trh si to asi ziada, svojich zakaznikov si to najde, takze nie je o com. Na mieste nejakeho produktaka z Hondy by som urobil to iste, cielovka tejto motorky na to bude reagovat asi velmi pozitivne. |
pitaz: S kvapalinovým chladením sa normy plnia ľahšie (mám na mysli CBF 250) ... a pri 500 bola hneď blízko CBF600 asi predaje rozhodli, že sa inovovať neoplatí do staršej koncepcie... |
ogard: v tych rokoch som tahal kacera po piesku tak nwm ano je krasna a je to urcite lepsi krok ako vynovit CBF250 ktora sa zrejme ako vidiet nepredava museli ozivit ponuku a bahradit to niecim zaujimavym... Mne sa paci a nebyt moznosti mat v TP silnej moto 25kW urcite by som na 18tku bral najviac sa mi paci ten dizajn a veckovy motor |
VaranDriver07 SVcko bolo napodobeninou monstra, a suzuki to oficialne neskryvala. |
Hodnotenie: osobne sa mi paci len cena |
Hodnotenie: je fakt pekna aj ked kazdemu bude pripominat monster a cena tiez nie je zla, aj ked vzdy moze byt menej... |
Hodnotenie: O čom to tu píšu niektorí borci? Mať 3 roky dozadu možnosť kúpiť novú 250-ku Hondu véčko, vodníka s priehradovým rámom, s kotúčovými brzdami, poriadnymi gumami, ktorá dokonca vyzerá takto dobre, tak od šťastia serem kocky. Určite by som po mojich pár sezónach bez motorky išiel do nej, a nie za tie prachy do ojazdenej mašiny. Oproti predchádzajúcej CBF 250 vyzerá naozaj dospelo. A to nehovorím o dobách, keď som mal 17 a jazdil na ČZ 175, by takto výkonná Honda bola splnením všetkých mojich predstáv. A to, že by okoloidúcim pripomínala Ducati, alebo by si ju s ňou dokonca mýlili, by ma vtedy len a len potešilo. |
Hodnotenie: velmi pekna masina... len ako pisu niektory cena mohla byt nizsia (tak o 500e aspon)... |
Hodnotenie: Na VTRky mi vzdy pasovali Kapoty. Radsej polokapotaz, tak by to fakt bola vtrka jak vysita |
no ja som sa zamiloval ja som si vzdy vravel ze dukarny su pekne ale bal som sa kvality no a dosiel den ked aj tie dukarny budu spolahlive ako hondy |
Hodnotenie: celkom pekna, aj cena je podla mna okej |
honda v poslednom case robi podobne masini ako ducati z toho som dost sklamany,ale masina je pekna. |
no akurat som pozeral na youtube videa su tam neake |
Hodnotenie: Každý nech sa pozrie do Motor katalógu 1990.Je tam na 80% podobná Honda Spada 250 z V éčkovým vodou chladeným motorom.Akurát rám nemá trubkový |
Hodnotenie: necital som celu diskusiu, clanok ano, pride mi to ako obdoba CBF250ky... velke rozdiely nevidim... |
Hodnotenie: Konecne pekna 250ka na slovenskom trhu, a konecne vobec nejaka schopna 250ka, pretoze jazdit na 125kach je aj pre mladych zivotu nebezpecne, kedze nedisponuju ani podpriemernou akceleraciou. |
kukolarik: az na uplne iny ram, modernejsie technologie celej motorky a veckovy motor a nebicyklove kolesa tam tych zmien neni vela.. sak to je uplne ina motorka |
Hodnotenie: Neviem, kto navodil prvy ,,Zeriavovy dizajn ramu" ala Ducati Monster, Cagiva Raptor, KTM-uz neviem presne model, |
Hodnotenie: je fajn ze prisla na trh dalsia cenovo dostupna mašinka. mne sa celkom paci aj ked som na ine ..a je uplne fuk na co sa podoba alebo nepodoba |
Hodnotenie: podľa mňa honde teraz veľmi chýba v ponuke aj nejaké 250 ccm ľahké endurko . V USA sa napr. predáva CRF 230L, ale u nás teraz nemajú nič v ponuke. |
moto.honda.sk/motocykle/naked/vtr250/zakladne-informaci... |
Súhlasím... vzhľadom na cenu CBF125 na našom trhu by bola cena tejto motorky ideálna tak od 3150 do 3500 €... vtedy by sa to predávalo ako "teplé rožky"... |
Hodnotenie: pekna pekna motorka taka akurat pre mna ktoru budem vladat zdvihnut ked ma zavali ...no ale ta cena este by mohla ist trosku dole |
Hodnotenie: LADVINKA moja ja ti doložím na výplatu. Ešte ty dostaneš na úrade nejaké 2 výplaty a ideme pre ňu |
ako nepocula som dobre ladviniak moj :D .... no mozes mi ju aj kupit ked ces |
Hodnotenie: No nic moc, ani neviem na co vsetko sa to ma podobat, pripadne, ze to nema nic zaujmave co tu este nikto nevidel. Jasne, ze starsi braskovia su vzdy krajsi, hm, VTR1000F, zlta alebo modra, dva vyfuky a ta jedinecna palubovka od r. 2002. Cukrik. O toto by som ani neskrtol. Radsej dorast a ist do nejakej 600vky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145469 | Včera: 210523