Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 01.12.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 24324 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Model V7 Classic je na trhu už od začiatku tohto roku a na Milánskej výstave k nej pribudla verzia Cafe Classic. Ako názov naznačuje ide o štýlovú retro verziu, ktorá sa predávala v 70-tych rokoch minulého storočia. Oproti V7 zo začiatku tohto roku sa udialo len málo zmien, avšak dostatočných na to, aby zaujali fajnšmekrov. Nové sklopené riadidlá a sedlo prerobené na "singla" robia motorku iným strojom ako je V7 Classic.
Predchodca zo 70. rokov... |
...a dnešná verzia Cafe Classic |
Ďalšími drobnosťami, ktoré sú povšimnutia hodné, sú mierne nahor vytočené laufy, geometria rámu je ladená do športovejšieho režimu a preto je vpredu vidlica Marzocchi s priemerom 40mm. Avokádovo zelenou farbou sa novinka podobá staršiemu modelu V7 Classic.
Fajnová robotka |
Spomínané vytočené výfuky |
Páni z Triumphu to nemali ľahké, keď tvorili zaujímavejšiu verziu od už dostatočne dizajnovo zaujímavého biku, akým je menší z dvojice Triplov - Street. Vylepšený model má k názvu Street Triple pridané ešte písmeno R.
Začnem hneď tým, čo je na eRku lepšie ako na klasickom Streetovi. Aby ostrá verzia radikálneho stroja nemala radiálne uchytené strmene, tak to by už bolo mierne na hanbu. Štvorpiestik od značky Nissin a kotúčmi s priemerom 308mm sú zárukou kvality, ktorá sa používa aj v jogurtovej kategórii. Ďalším prvkom pre náročnejších je vybavenie plne nastaviteľnými pružiacimi komponentami.
Predná vidlica je anodizovaná na čierno a dizajnovo viacej ladí k novej matnej grafike s agresívnymi oranžovými prvkami a dvojfarebným prešívaným sedlom. Vymenené sú aj riadidlá za kus od firmy Magura, ktoré sú kónické (ako napr. na off-roadoch) a lepšie tvarované na prepletanie sa mestskou džunglou a rezanie zákrut.
Motor zostáva totožný s normálnou verziou Streeta, teda ide o agregát odvodený od superšportu Daytona 675. Vodou chladený trojvalec s 12 ventilmi dodáva na zadné koleso výkon 108 konských síl pri 11.700 otáčkach. Krútiaci moment sa pri 9 tisícoch pohybuje na úrovni 69 Nm.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Moto Guzzi | Moto Guzzi | Triumph |
Model: | V7 Classic | V7 Cafe Classic | Street Triple |
Rok: | 2008 | 2009 | 2009 |
Novinka: | NOVINKA 2009 | ||
Kategória: | Klasika | Klasika | Naháč |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | radový trojvalec |
Objem: | 744 ccm | 744 ccm | 675 ccm |
Max. výkon: | 57.1 k (42.0 kW) / 6800 ot. | 57.1 k (42.0 kW) / 6800 ot. | 107.4 k (79.0 kW) / 11700 ot. |
Max. krútiaci moment: | 54 Nm / 3600 ot. | 54 Nm / 3600 ot. | 69 Nm / 5100 ot. |
Kompresný pomer: | 9,6:1 | 9,6:1 | 12.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80x74 mm | 80x74 mm | 74.0 x 52.3mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (2V) | OHC (2V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom a olejom | vzduchom a olejom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 130 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 118 mm | 118 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 308 mm |
Pneu vpredu: | 110/70 17 54 H | 110/70 17 54 H | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 130/80 17 65 H | 130/80 17 65 H | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 182 kg | 182 kg | 167 kg |
Výška sedla: | 805 mm | ||
Rázvor: | 1390 mm | ||
Dĺžka: | 2030 mm | ||
Šírka: | 731 mm | ||
Výška: | 1250 mm | ||
Objem nádrže: | 17.4 l |
Pridané: 01.12.2008 Autor: Cacao Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52891 | Včera: 237917