Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 31.10.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Predstavujeme]
Len pár dní pred výstavou v Miláne vyšli na svetlo sveta oficiálne prvé foto cestného endura od Moto Guzzi - Stelvio 1200
Predchádzajúci | Seriál článkov: Miláno 2007 | Nasledujúci
Stelvio by mala byť talianska odpoveď na dopyt po viacúčelových maxi endurách. Asi nieje tajomstvom, že Guzzi sa bude snažiť konkurovať najmä BMW R 1200 GS.
![]() |
Ide o absolútne nový projekt, kde bol kľúčovým prvkom nový motor "Quattrovalvole." Keďže technické paremetre ešte niesu známe spomeniem len niekoľko detajlov, ktoré naznačujú turistické využitie stroja. 8 ventilový 1200ccm dvojválec má mať viac ako 100 koní a slušný krútiak. Predné plexi je plne nastaviteľné spolu so sedadlom. Vpredu sa o pruženie stará prevrátená vidla s priemerom 50mm a radiálnymi strmeňmi Brembo. Vypletané kolesá značky Excel majú rozmery: 19 palcov predok a 17 palcov zadok.
![]() |
Vo výbave by mali byť aj bočné kapsy a turistu poteší určite aj zamykateľný odkladací priestor vedľa nádrže. Ja doplním, že som zvedavý na to ako Guzzina vyzerá naživo a hlavne na hmotnosť a výšku zdvihov. Zatiaľ pôsobí dosť asfaltovým dojmom, podobne ako 1200 GS. Oko turistu ale poteší aj hlavný stojan na fotkách, ktorý ako verím bude v sérii.
![]() |
| Odkladací priestor sa zamyká kľúčom priamo v zapaľovaní |
![]() |
| Motor má 4 ventily na hlavu |
![]() |
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Moto Guzzi | BMW |
| Model: | Stelvio 1200 | R 1200 GS |
| Rok: | 2008 | 2007 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalcový boxer (4T) |
| Objem: | 1151 ccm | 1170 ccm |
| Max. výkon: | 109.9 k (80.8 kW) / 7500 ot. | 98.0 k (72.0 kW) / 7000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 108 Nm / 6400 ot. | 115 Nm / 5500 ot. |
| Kompresný pomer: | 11 : 1 | 11.0:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 95 x 81.2 mm | 101.0 x 73.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | OHC (4V) | OHC (4V) |
| Chladenie: | vzduchom a olejom | vzduchom a olejom |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan | kardan |
| Zdvih vpredu: | 170 mm | 190 mm |
| Zdvih vzadu: | 155 mm | 200 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 305 mm |
| Pneu vpredu: | 110/90 ZR19 | 110/80-ZR19 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 280 mm | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55 ZR17 | 150/70-ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 214 kg | 199 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 225 kg | |
| Výška sedla: | 840 mm | 860 mm |
| Rázvor: | 1550 mm | 1520 mm |
| Dĺžka: | 2250 mm | 2210 mm |
| Šírka: | 1025 mm | 915 mm |
| Výška: | 1475 mm | 1430 mm |
| Svetlá výška: | 210 mm | |
| Objem nádrže: | 18 l | 20 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Max. rýchlosť: | 208 km/h | |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.4 s | |
| Zrýchlenie na štvrť míle: | 12.3 s | |
| Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | |
| Dojazd po rezervu: | cca 272 km | |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena: (2.7.2007) 505 000 Sk | |
Zdroj: Moto Guzzi Press.
Pridané: 31.10.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Miláno 2007 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221488 | Včera: 181309