Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.02.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 15455 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Napriek tomu, Triumph sa spolieha na High-Tech komponenty a výstredný design, ktorý má odtiahnuť zákazníkov od síce väčších, ale bežnejších strojov.
V podstate všetky časti pochádzajú priamo z TT 600, ale vo veľa smeroch bude Speed Four lepším strojom. Pokiaľ TT 600 zaostáva za najlepšími japonskými športovými 600-vkami celkovým výkonom, jeho podvozok patrí medzi najlepšie v triede. S úplne rovnakým rámom a odpružením ako má TT 600, Speed Four bude mať vynikajúce správanie na ceste.
Speed Four sa výrazne podobá na úspešný Speed Triple |
S výkonom 98 koní, motor Speed Four-u mierne zaostáva za TT600, ktorý má 108 k. Toto je zapríčinené zmenou tvaru piestov a vačkových hriadeľov, čím sa dosiahlo okrem poklesu výkonu aj zvýšenie ťahu v stredných otáčkach. Keďže ide o nekapotovaný motocykel jeho maximálna rýchlosť nebude dôležitá, preto väčšine jazdcov nebude chýbať tých pár koní, ale pridaný ťah v stredných otáčkach v skutočnosti urobí motocykel agilnejším a dravším.
Potenciálni majitelia, však ocenia ešte jednu výhodu nižšieho výkonu a to vo svojich peňaženkách. 98 koní bolo zvolených preto, lebo v niektorých európskych krajinách je to práve hranica, ktorá zabezpečí Speed Four lacnejšiu poistku.
Speed Four sa začne predávať od Januára s možnosťou výberu z troch farieb: čierna, oranžová alebo zelená.
Aj keď sa Speed Four tvári ako novinka, nieje tomu celkom tak. Taliansky importér Triumphu totiž predával svoju vlastnú vyzlečenú verziu TT 600 viac ako rok pod menom "Baby Speed", a až jeho úspech primäl výrobcu, aby zaviedol oficiálny model.
TECNICKÉ PARAMETRE:
Motor: Kvapalinou chladený radový štvor-valec DOHC, 599 ccm
Vŕtanie/Zdvih: 68 x 41.3 mm
Kompresný pomer: 12.5:1
Maximálny výkon: 98 k pri 11,750 ot./min
Krútiaci moment: 68 Nm pri 10,500 ot./min
Palivový systém: Viacbodové elektronické vstrekovanie s náporovým saním, digitálne zapaľovanie
Prevodovka: 6-stupňová
Spojka: Viac - lamelová v olejovom kúpeli
Sekundárny prevod: reťaz
Rám: Z hliníkovej zliatiny
Odpruženie:
Vpredu: Teleskopická vidlica s priemerom klzákov 43 mm, plne nastaviteľná
Vzadu: Centrálna pružiaca a tlmiaca jednotka typu Monoshock, plne nastaviteľná
Kolesá:
Vpredu: 3 lúčové z ľahkej zliatiny 17 x 3.5 pneu: 120/70 ZR 17
Vzadu: 3 lúčové z ľahkej zliatiny 17 x 5.5 pneu: 180/55 ZR 17
Brzdy vpredu: Dvojkotúč 310 mm, štvorpiestikové strmene, vzadu jednoduchý kotúč 220 mm, jednopiestikový strmeň
Dĺžka / Šírka / Výška: 2060 mm / 690 mm / 1150 mm
Výska sadla: 810 mm
Rázvor kolies: 1395mm
Hmotnosť (suchá): 170kg
Objem palivovej nárdže: 18 litrov
Pridané: 06.02.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52878 | Včera: 237917