Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
Video: Predstavenie BMW R 1300 GS Adventure v Garmisch Partenkirchen... moj prvý dojem je že vyzerá hrozne... jak keby to stavali páni z Lega ktorí sa pri flaške Vodky inšpirovali PanAmericou (jazdiť to bude určite famózne) Dôvod úpravy: Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.07.2024 17:48) |
|
Re: raptor: Je to vlemi ucelovy dizajn. Mne sa ta tie ploche strany nadrze celkom pacia popravde. Ale vidiet ze dizajn isiel bokom voci ucelovosti a "modolevy pouzivatel" bol ten typ co ma motorku ovesanu kuframi, pridavnymi kapsickami a bandaskami a co ja viem cim vsetkym este. |
stare adventúry mali pekne oblemovanu nadrz padacimi ramami , ze sa to uz nemuselo riesit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.07.2024 14:19) |
ked doriesim parkovanie ze bude kde odstavit moto...snad za ten rok "otestuju" ludia ten automat ja si to viem aj celkom realne predstavit...ale tak uvidime ako to s tym bude predsa len je to uplne novy prvok tak nejake muchy tam mozno budu |
šani - len potom nerozumiem že Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.07.2024 16:02) |
Hodnotenie: ![]() Re: raptor: |
Re: raptor: no len mi to vychadza ze tam za tie roky asi popchali kopec vybavy ci? |
Hodnotenie: ![]() Nenachadzam slov, ako poskladané z Lego. Kreslil to ten istý dizajner? Na čom ten frčí….Či len ja som zostarol? Ale KTM Adventure sa mi páči, Multistrada, VStrom, Afrika, Tenere. sa mi páči. RT, GTL a Grand Amerika užasná. Nie že povolia , aby aj tie prekreslil tento exot |
Ľadvinka má madlo na držanie medzi nohami? |
hmm, čo ty berieš(menopauzové hormóny ? ), že ako chlap primárne riešiš dizanj? |
Hodnotenie: ![]() No tak z fotiek také zmiešané pocity, ono to môže byť naživo celkom fajn. Pri pohľade spredu tomu celkom pomohli tie prídavné svetlá... Tá automatická prevodovka nevim no, kým nevyskúšam tak nebudem riešiť... |
Taký priemyselný dizajn, hrázdičky a držiaky na kľúčenky všade. Už sa asi robili moc oblé, marvel či zvieracie dizajny motoriek, toto je iné. Farebná kombinácia šedo-červená dobrá. |
Re: matkulec: Keby si Ty vedel, čo všetko ja beriem????Okrem hormonov???? |
Vyzera to jak hromada volne pohodenych kufrov na vydajnom pase na letisku |
DDD452 - si ma rozosmial teraz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2024 7:46) |
Lego a Pan America... to si dobre vystihol, to sadlo |
Re: raptor: ano, prave ja, s mojou motorkou vravim, ze hento je hnus. To je, co? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (09.07.2024 9:37) |
DDD452 - každý má právo na svoj vlastný názor to je úplne v poriadku. |
Ked v tom videu pridu ti traja na ten trip do Namibie s tymi ovesanymi motorradkami..Tak mi presla hlavou myslienka, ze ten kockoidny dizajn dosiahol igor brezovar uz pred 20-timi rokmi. |
Re: raptor: Nie, stale by to bolo subjektivne. A nazor si mozu spravit uz teraz ;) |
Mne sa tiež KTM 890 tak hnusila az som si nakoniec kúpil. GS moze byt akokoľvek škaredé aj tak si to kúpia nech to stoji co to stojí. A ideálne s 3 ma kuframa, nech sa lepsie prediera v zápchach |
No každý deň keď sa na to pozriem tak mi to pripadá normálnejšie a krajšie... Som zvedavý naživo... GS bolo vždy také... Také škaredé až časom bolo pekné... |
Re: Awia: Ja by som to skratil na "GS bolo vzdy skarede.". Pisal som to tu aj minuly rok ked predstavili tu obycajnu ne-adventure verziu. |
nenasiel som dovod upgradenut na 1250, nevidim ani teraz dovod ist do 1300. |
watch - nemyslim ze GS bolo vždy škaredé... od prvých 1200 OHC po poslednú 1250 to boli pekné motorky. Najma Advíky. Nová 1300 bol šok najma koli svetlu z ostatných strán to je normálna, pekná, elegantná motorka a navyše veľmi zábavná a najovladateľnejšia zo všetkých. Tento 13 Advík zatiaľ nedávam... |
Re: passiv: Medzi 1200 vodnikom a 1250 je dost velky rozdiel. Motoricky som 1200 moc nemusel |
Re: alexa7: možno ty ten výkon navyše oproti 1200 využiješ, ja nie. Ostatne čo? Radar, Lidar, semi prevodovka? nah. Možno neskôr, keď do toho vyrastiem - alebo keď príde 1350, tak sa tu zase stretneme. |
Re: raptor: Nie, boli skarede. Rovnaky "utilitarian design" ako teraz. Len boli "v telke" a boli vsade. Ta motorka nabrala isty status a ludia si zvykli natolko az im prisla ako normal. A zvyknu si aj teraz az prejde prvotny sok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (10.07.2024 13:52) |
Ono v 1250 oproti 1200 je ten motor veselší, no v 1300 bude ešte viac ktmkovo bujarý, takže euforický pocit z reakcie moto na pohnutie plynom |
Re: passiv: tu nejde ani tak o vykon , ale o celkovy prejav. |
Re: tryskac: presne tak. |
Re: passiv: S tym porovnavanim vah opatrne. Ci to podla rovnakej normy robili |
Re: passiv: jasne ze ti nic ku stastiu s 1200 nebude chybat. Vobec nie je nutne , nieco predavat a kupovat novsie. Ak chces obratnejsiu moto a nemas 190cm ,tak nepozeraj GSA ale GS. Samozrejme viac bude na teba fukat |
S týmto už fúka iba na stehná aj pri vyklopenej prilbe. |
Hodnotenie: ![]() Na začiatku videa som myslel, že štartuje. Bez vetra je to ako v plechovici |
Re: tryskac: ten zvuk ako zubárska vŕtačka |
Áno vo videu to vydáva zvuky ako prišlapnuté morča - mikrofón telefónu to tak zvýraznil, v realite to pri pohybe dolu skoro nepočuť. Možno to nahrám pri naštartovanom motore a ten bude vydávať zvuky ako makadam v miešačke |
Tie motorky sú už také dobré, že skoro ani jazdca nepotrebujú |
Re: passiv: inak nechapem , ze tuzis po lahsej , hravejsej motorke a vlastnis GSA a sledujes hmotnost GSA. Ja jazdim preto GS , aj pre offroad . S GS este nejake tie TET trasy dam , s GSA by som sa na tie trasy vobec nevyberal. |
šani ja chapem že niekto má advíka a sleduje hmotnosť. Som na tom rovnako. Pri mojich skoro 2m mi je akékoľvek hladké GS malé (a nová 1300 jakbydal). Moj 14 ročný advík váži o 13kg menej ako aktuálna 13Adv a to je tam fúra detailov ktoré by mali hrať v prospech 1300Adv - viď moj príspevok z 06.07.2024 15:55 |
Re: raptor: ja neviem ako je to u 1300 ale u 1250 GS si objednas podvozok z Advika a mas motorku |
šani - ta moja ex-rallye 2017 mala podvozok z Advika z fabriky a napriek tomu to bola ergonomicky motorka pre untermenšov. Totálne mi nesadla ergonomicky. Naopak to isté len v Adv verzii bolo úplne "do ruky".... zásadný podiel má podľa mna na tom nádrž. Advík ju má širšiu a tak sa mi celá motorka lahšie ovládala keď som vedel zapojiť aj kolená. Pri vzduchu som cítil že hladké GS je pre menších ludí ale ergonómia bola ok a ovládalo sa to velmi fajn. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.07.2024 10:34) |
Dizajn pre mňa zaujímavý ako aj norden,žiadna tuctovka ako väčšina,je to neprirodzene široké a motorku mám aj na to aby som mohol jazdiť v kolónach a zápchach,s mojou 1150 GSa je to celkom problém,na čo my je taká motorka keď musím čakať v kolóne s autami. |
wiesse - 1300 je IMHO užšia ako tvoja 1150 - a tá mi zas nepríde neprirodzene široká... |
wiesse prepáč, ale fakt majú pri navrhovaní cestovateľskej motorky t.j. adventúry brať ohľad na to aby sa vedela preštrikovať cez kolónu? |
Som šiel domov pred dvomi rokmi z Rakúska a niekde za linzom tak 15 kilometrová kolona,3nehody.v jednej kolóne.pchal som sa do predu za hasičmi a niekde v strede má odstavil policajt ,šiel som do prava ku zvodidlam za kamioni,normálne som nemohol prest medzi kamiónom a zvodidlami,mať všetky iné motorky len nie boxer tak sa vopcham a ťahám ďalej.po šichte vo fabrike to nieje príjemné ostať na diaľnici v sede na motorke unavený jak pes.motorky sú hlavne známe tým že prejdes v zápche,tak ale nová doba a tým široké motorky jak prasa,to už fakt radšej autom.kaslem na ochranu pred vetrom keď neprejdem medzi autami. |
tak šup, predaj toho neprirodzene širokého advíka a kúp si supermoto |
Veď spekulujem,veľa roboty je v nej a za pár euro nepredam,zárubna do pivnice má 90 cm, riadidlá asi 93.spekulujem riadidlá skrátiť až sa to dá.spojka smrdí jak slak keď idem dnu.990 advik by bodol. |
V každom prípade 1300 adv. vypadá naozaj hranato a konečne inak.aj to divné svetlo k tomu ide.vacsina ľudí má rado uhladené a tuctové veci.mne sa to naozaj páči,na mňa veľa elektroniky v moderných motorkách. |
Re: wiesse: Nevadí že zárubňa je užšia ako riadidlá, stačí si zájsť pár cm do strany s kolesom, vytočiť jednu stranu riadidiel za zárubňu, trochu pohnúť dopredu a potom druhú stranu riadidiel. |
pchat sa pri nehode za hasicmi cez zachranarsku ulicku je trochu take...jak by som to...a vlastne nic radsej |
Re: Nozdormu: Motor v jeho motorke už horšie ani vymyslieť nemohli, preto sa nevojde inam, ako po stredovej uličke pre záchranárov |
Re: Explo: mám dvor do kopca a aj vchod do pivnice je do kopceka,musím mať naštartované aby som sa prepchal cez zarubnu,motor aj s padákmi je takmer tak široký ako zárubna a riadidlá sú širšie,už som mal jednu 1150gsa a nepoučil som sa.spojka riadne smrdí keď idem dnu parkovať. |
Re: Explo: Ulicka bola riadne široká,všetko to stálo a nedal by to som stáť tam niekoľko hodín,asi by som zaspal na motorke a zvalil sa na bok |
Re: alexa7: mám to podobne ako raptor... mám 2 metre a ergonómia motorky nie je daná výškou podvozku - to ti je určite jasné. Vzdialenosť od sedla k stupačkám a od sedla k riaditkám je to, čo nás zaujíma. Potom sa môžme baviť o znížených stupačkách a vyšších riaditkách... Predal som 990 a Advíka som si kúpil len preto, že všetko ostatné mi je malé a sedím na tom poskladaný ako kameňožrút z Nekonečného príbehu. |
Nashorn - mne sa to strašne páči. Technicky super. Má to viacej úložných priestorov ako kuchynská linka v paneláku. Keby to robili aj v mierke 1:0,3 tak si to kúpim. |
Re: raptor: Re: passiv: chapem , ale ma vobec GSA iny ram ? Lebo ak nie ten trojholnik je rovnaky. Ja mam vysku 185 , na GS mam zvysene sedadlo a zvysene riadidlo a natlacene dost dopredu. Tj zvyk z terennej moto , kde sa v prvom rade rajdy posuvaju dopredu a az potom zdvyhaju, ked je moto akoze malá. Ked som si pozical GSA nemal som pocit inej ergonomie , ale mal som ho kratko . |
Re: alexa7: je docela mozne, ze GS a GSA maju rovnaku ergonomiu |
alexa7 pri 1300 a 1250 mudrovať nebudem lebo z hlavy neviem ale pri 1200 vzduch / voda som si na 99% isty že v podsedlovke a prednom rame motorky nebol rozdiel v zmysel iný trojuholník rajdy, sedlo. Zato som aj pisal ze dobru ergonomiu na 1200 Adv pripisujem vacsej resp. sirsej nadrzi ktora sa mi lepsie drzi kolenami. |
Plus GSA má štandardne vyššie sedlo. |
Takže aby sme to zhrnuli. GS vobec nie je pre nizsich jazdcov a GSA pre vyssich. Staci si prikupit vyssie sedadlo |
šani - také ľahké to nebude... mal som 1200 DOHC so sedlom s Adv a jasné že pre dlhého to bolo k dobru a dokonca aj preštisklo s deflektormi som na nej mal z Advíka ale nebolo to úplne ako na advíku. Ten gamechanger je z mojho pohľadu tvar nádrže a teda ako sa ti drží motorka kolenami. |
Tiež ako alexa si myslím, že skrblícke BMW určite nebude dávať čechom robiť iný rám /rozmerovo/ pre GS a GSA. Takže v realite pri rovnakom sedle kvôli podvozku u GSA len sedíš vyššie, ale v rovnakej polohe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (22.07.2024 14:05) |
tryskáč - ja kolená jednoznačne vždy priložene k motorke a aj s nimi motorku aktívne v nižších rýchlostiach a utiahnutých zákrutách riadim, v tiahlych zákrutách nie |
Ok, ja len, že to mám skoro opačne, radšej mám ak nádrž pre kolená nie je široká - lebo chrániče na kolená |
Re: raptor: ja som na 2015 GS odjazdil asi 30 tis km, to je to ista ako ta tvoja byvala rallye. Mne celkom sadla , v terene mi bola dokonca lepsia ako GS 1250. 1250 je ako keby tazsia na predok, aj predne koleso sa dalo nadhodit lahsie. U 1300GS sa mi hned pacilo to sedadlo pretiahnute na nadrž, konecne netreba pri jazde v terene s GS suspenzor. U GS 1300 GSA je tam ta nadrz klasicky tak dochodcovsky, aby si len presne sedel na tom sedadle . Ale samozrejme na ten ucel pouzia je to v poriadku.Dolezite je, aby na tom nefukalo. |
šani - neboja sa že Touratech dá do ponuky zvýšené jednodielne sedlo pre tých 1% ktorí majú ozajstné terénne ambície |
Tak už je na Slovensku a mohli sme ju vidieť Video: Slovenská premiéra: Predstavenie novej BMW R 1300 GS Adventure 2025 |
Zdravičko |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163100 | Včera: 174515