Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
Hodnotenie: ![]() RT by som asi nebral ako konkurenciu, to je iný level. Od BMW tak F900XR. |
a na NT prihodila takú sériovú výbavu, ktorú jej môže závidieť kopec cestovných strojov: bočné kufre, centrálny stojan, vyhrievané rukoväte, tempomat, vysoké plexi a deflektory. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (29.07.2022 9:02) |
Mne to pripada ako lacny cestak. Nicim nezaujala. Este aj retaz to ma, skarede vysunute smerovky (mali uz byt zabudovane), nechutny tablet, vsetko zbuchane z takych tych 30 rokov znamych komponentov, az na LCD, LED svetlo a dvojspojku. Vlnenie ramu pri 180km/h? Uff, toto sudruhovia fakt nedomysleli, to je ako moja starucka TDM 850. Ked to porovnam s mojou VFR 1200, tak toto mi pripada ako dovezene z minulosti, ale ja nie som objektivny |
Hodnotenie: ![]() Osobne mi tam najviac chyba lepsi podvozok. Mohli spravit aj drahsiu verziu s ES ako u Afriky. A ked nie, tak aspon tlmenie odskoku mohli pridat okrem predpatia u tejto lowcost verzie. Na to, ze motor je podpriemer, som tu uz nadaval pri predstaveni. A inak sa mi tam nepacia tie iste veci ako na Afrike: Tie dva displaye su proste divne, a na ovladacich gombikoch by mali trochu zapracovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (29.07.2022 9:49) |
Mne sa nepaci a ten motor bol slaby aj pre afriku. Teda 1100 som neskusal, len 1000 s automatom a to bola nuda. On ten motor mozno ani nie je slaby, ale tak japonsky nudny. |
Hodnotenie: ![]() Koncepcia motorky super. |
Re: raptor: aha, tento prispevok som si vsimol az teraz |
Re: raptor: k tej F900XR ,,znamy ju ma od nova,,,,je to riadny palic,fakt jazdi super,,,okrem nej ma v garazi este 31ks motoriek znamich znaciek ,od novoty,alebo zanovne a podla neho je taka nemastna neslana,ze sa na nu velmi tesil ale cakal viac,,,jeho nazor respektujem,,,,ja som sa na nej nevozil,,,mam svoju |
VORman F900XR je XR pre menej solventnych kupcov...ked ma v garazi 31ks inych motoriek znamych znaciek tak by som cakal ze ak XR tak plnotucnu 1000 a mozno aj vo verzii M. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.12.2024 11:23) |
Re: raptor: okuliare a ciapku mam v 95 % videi. Jeden test motorky obnasa dost vela prace v exterieri, a nemas vela moznosti na posuvanie terminov pre zle pocasie. |
Divný uhol prednej vidlice. "Predkopnutý"" |
kde si vymenoval 6? ja vidim tri.. RT, RS, a Yamahu 900 Tracer. |
Re: raptor: aha, az teraz som pochopil, ze nehovoris o pocte praktickych ficuriek, ale o konkurentoch, ktori take veci nemaju. Pisem tam o cestovnych strojoch, nie iba o konkurentoch. A to sam urcite vies, ze take vyhrievane rukovate, centralny stojan alebo dostatocne vysoke plexi su casto priplatkove polozky. NT ma nadstandardnu seriovu vybavu. |
herghott - to ze NT ma nadstandardnu seriovu vybavu je jedna vec (bez nej by to asi fakt neslo) a druha vec je ze zanovito trvas na porovnavani s RT / RS |
Re: raptor: F900XR je XR pre menej solventnych kupcov,,,motorka je barometer solventnosti majitela???nechajme to tak,,mame na veci iny pohlad |
raptor: |
VORman - a aký iný lepší dovod ťa napadá keď vidíš na showroome novú F900XR a novú M1000XR? |
raptor: |
Raptak, RT je v zaklade bez radia a bez semiaktivu. Precestoval som na oboch dost na to, aby som vedel povedat, ze je mozne ich porovnat. Je jasne, ze RT je podstatne kvalitnejsie postavene a je to premiovy model, ale zameranie a napln prace maju rovnake. A cisto iba kvoli cenovemu rozdielu nemozem RT vynechat. To by som napriklad musel v triede superbajkov pred par rokmi vynechavat Suzuki GSX-R len preto, ze je ovela lacnejsia nez trebars Ducati. |
Herghott to ze RT je v zaklade bez radia a semiaktivu je argument o nicom. |
Re: Herghott: videl som tu hondu a je to proste rozpoctovka obalena to moderneho nafuknuteho dizajnu,pre mna nicim zaujimava,pri versyse ,rt ,gt 1600som mam chut tie motorky obzerat,ohmatat.je tam vidiet kvalita ,napad,zaujimavost,pri tejto honde som nemal chut na nic ked som ju videl z blizka.niekto sa tesi hlavne stoho ze ma novu motorku,nemusi ho ani zaujat ani bavit,hlavne ze je zaruka a ze je to cisto nove,mna musi motorka hlavne bavit a zaujat aj po rokoch. |
Re: wiesse: ehm, ze Afrika nie je rozpoctovka, na tom sa asi zhodneme. NT sa robi v rovnakej fabrike v Japonsku a ma obrovsky pocet dielov zhodne s Afrikou. Myslis, ze tam do NT cielene montuju druhotriedne diely, aby znizili cenu? |
Re: Herghott: africa nemohla bit rozpoctovka,po dlhej pause cely svet cakal na skriesenie legendy tak nemohli si dovolit urobit nieco o nicom. |
Herghott - ty tomu nerozumies. To ze si na niecom jazdil neznamena ze to mozes automaticky davat do porovnania. Lepsí prípad ako Octavia Kombi vs. BMW G61 ma nenapadá. Ale vlastne sú to oba veľké rodinné kombíky tak prečo ich neporovnať nie. |
Re: raptor: Ono to vyzerá že Ty máš patent na pravdu a rozumieš všetkému... |
SteweTT - a v ktorých momentoch v tejto diskusii prosím ťa? |
Re: raptor: Raptak, ja naozaj neviem ci si jazdil na RT. Odkial by som si to mal pamatat? |
Re: Herghott: Hergáč isteže som jazdil RT, 1150, 1200 OHC DOHC aj 1200 LC... 1250 RT LC som nejazdil. |
Hodnotenie: ![]() Hejtovat motorku ktoru este ani nazivo nevidel |
Re: wiesse: dovolili si,tak ako si to dovolilo BMW aj KTM...Hodili testovanie na zákazníkov. |
8814 - podľa čoho súdiš že NT je sakramentská rozpočtovka? |
CRF je tiež rozpočtovka,keby bola v cene GS kto by ju kúpil? |
8814 - tak neviem.. rozpočtový japonec je u mňa napr 650 V-strom. Z CRF ani z NT na mňa nedýcha lacnota a snaha ušetriť na každej skrutke. Akože netvrdím že CRF a NT sú prémiové motorrádky ale rozpočtovka v mojom ponímaní vyzerá inak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.12.2024 16:49) |
Chalosi, akoze uz sa mi trochu dviha zaludok. Nedavno sme tu riesili OZRUTNY technologicky posun cinskych vyrobcov, ktori uz nerobia 50 ccm a 125 ccm skutriky, ale 450 a 650 endurka a VSETCI su z nich hotovi, hovoria ako pochovaju europskych vyrobcov a podobne. A potom tu niekto ide kydat na NT, ktore je vyrobene v Japonsku, ma najmodernejsiu elektroniku, dobrych 10 rokov by ta vozila po celej Europe aj keby si sa vykaslal na servis, ale je to kua ROZPOCTOVKA? |
Nedávno som to pozeral, Honda výrobný závod Kumamoto |
Hodnotenie: ![]() Re: Herghott: Či sa Ti to páči alebo nie Honda už viac ako 10 rokov šla s kvalitou dole.Horšia farba tenšie brzdové kotúče atď a dodávatelia z lacných krajín.A to urobili aj pri Goldwingu.Nikto tu nekydal na NT.spomenul som len že Honda vždy prišla s niečim lepším.Ak je podľa Teba NT posun oproti napr PAN 1300 tak neviem.Neviem ako to Honda urobila ale s tou cenovkou prekvapila.Vlastne viem ako postavíla dobrú rozpočtovku |
Herghott - neviem ci medzi "chalosov" zahrnas aj mna kedze sa tu o rozpoctovosti NT bavim s 8814 ja ale mozno si rýchlo čítal a prehliadol ale ja sa NT zastávam |
Re: raptor:napríklad taká banalita použili koncernový motor. Predtým napr. ST1100 vlastný motor,ST1300 vlastný motor. |
Re: 8814: no ja teda neviem: |
8814 - pockaj, pockaj... ked bmw napcha ten isty motor do 4-5 modelov tak to je predsa to iste nie? |
v dnesnej dobe sa musia robit lacnejsie motorky,nikto nema peniaze na kvalitnych turistov akoj bol gtr,fjr,st ,rt alebo gt 1600.na materialoch sa urcite setri sak sme v modernej dobe.ja sa s pekneho obalu neposadim na zadok,videl som tu motorku a bolo take no nie drahe,treba si ju riadne prezriet a clovek hned uvidi ze si ju moze dovolit viac ludi. |
tym nehovirim ze to zla motorka,len tie budiky ako na vacsinu motoriek to kazi dojem,preco vie dat suzuki do hayabusy kompletne budiky ako za starych cias a spojili to z modernou elektronikou,clovek ma hned na tom chut jazdit,vidim lacny cinsky tablet hned ma prejde chut.tablet je najlacnejsie a sakra rozpoctove riesenie. |
Re: wiesse: ze sa musia robit lacnejsie motorky vobec nie je pravda. Napriklad auta nikdy neboli drahsie nez dnes. Znacky sa iba snazia dostat na motorky aj takych ludi, ktori o tom donedavna ani nerozmyslali, preto robia aj "priemernejsie" modely. |
Re: wiesse: "tablet je najlacnejsie a sakra rozpoctove riesenie." vies jeho cenu? Vyrobca garmin. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SteweTT (19.12.2024 10:45) |
Re: Herghott: urcite to povazujem za rozpoctove riesenie, kazdy tablet a to aj na drahej rt ,je to proste lacnejsie a laksie na montaz,ani palubovka nemusi bit taka komplikovana.takto nemusia robit komplikovane palubovky kde vyvoj stoji prachy,mrdnu tam tablet a palubovka je hotova a maju o starost menej ked robia novy model,a to uz je rozpoctove riesenie.pozeram autosalony a rozne dalsie a novinary nadavaju na moderne auta,zbytocne asistenty,vsetko komplikovane a samozrejme tym draksie.zarabaju na tom ze tam pchaju veci co nikto nechce,nepotrebuje a komplikuje to jazdu,aspon tie tablety keby riadne zamontovaly do palubovky,je to lacnejsie namontovat tabket na vrch palubovky co skaredo trci von,kukni subaru quatback,paradne zahladene do palubovky,to uz lacne nieje. |
Re: wiesse: fuha, no... neviem. Hlavne ze v inej teme si vychvaloval cinske motorky, ze nas pochovaju a tak... Ale ze tam su najshitovejsie tabletove pristrojovky, azijska mala grafika, nefungujuce konektivity, nelogicke usporiadania, alebo luxusna vec, ze sa ti neprisposobuje jas podla okolitych podmienok, to ti asi nevadi... |
Re: raptor: písal som o tom ,že napr.ST modely mali svoj vlastný motor ktorý sa v iných modeloch nepoužíval a áno bol drahý ale predaje boli vysoké. A nechceli sa kaziť.90 percent bývalých majiteľov ST a GL skončilo nerado ,ale z núdze pri, BMW GT. |
Re: Herghott: chvalil ani nie ,cenu som chvalil a ze za tu cenu to staci na obcasne jazdenie.na motorke chcem len jazdit,nechcem nic nastavovat .nemam ani smartfon lebo ma to nebavi,takze pripisobenie jasu mna nevie ohurit. |
Re: 8814: uz som to niekde pisal, ale NT moze mat taku dobru cenu prave preto, ze je to vlastne len prezlecena Afrika. O Afriku je zaujem a preto moze byt drahsia, vznikla skor nez NT, vela veci uz maju zaplatenych. |
8814 aké 10 ročné motory má BMW ? |
... čiže len o jeden viac - ale aj ten je do poslednej skrutky skopirovany |
Re: Herghott: ...a teraz vyberme zo zoznamu radové dvojvalce a malé srandy do 500ccm a vynásobme modelmi... |
Re: 8814: ja teraz neviem ze ci si ty vecne nasraty alebo ci je vobec mozne, aby si bol spokojny. |
Re: Herghott: |
Mna tiez serie, ze dnes uz neexistuje stroj ako ST, alebo ze GW je taky nejaky prihriaty. Ale taka je dnes doba kamo. My sme old-school. Nasraty som aj na to, ze spalovaky skoncia. |
Re: Herghott: BMW ale vtedy určite nemalo jediný motor, mali minimálne dva úplne odlišnej koncepcie - v K-čku radový 4valec (najprv tuším pozdĺžne v motorke, až neskôr naprieč) a v R-ku dvojvalec boxer. |
Re: copy: ano, ved som napisal ze "takmer". Rotax motor je Rotax, nie BMW. |
Re: Herghott: no veď píšem že do F-ka kupovali aj kupujú motor od Rotaxu. |
Re: Herghott: nová metodika merania emisií pri motocykloch to zabije úplne.Emisie sa budú merať na všetkých prevodových stupňoch a v celom rozsahu otáčok...hurá. |
Herghott - to je dosť nezmysel že pred 20 rokmi malo BMW jediný svoj motor.. mali dva Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.12.2024 13:19) |
Re: raptor: ale ved som napisal "takmer" |
Opakujem, BMW malo pred zhruba 20 rokmi v podstate jeden jediny motor. Na to mi co povies? |
19. 12. 2024 11:11 - "Inak este jedna vec - pred zhruba 20 rokmi malo BMW takmer doslova jeden jediny vlastny motor." Takmer som napisal preto, ze ten jeden motor (boxer) bol v 80 % vtedajsej produkcie BMW. |
takmer doslova mali dva vlastné motory.. je úplne jedno kolko sa ktorého predalo |
Ok, hadam rozumies preco som to pisal, potreboval som poukazat na vtedajsi priepastny rozdiel poctu motorov medzi Hondou a BMW, resp. vyargumentovat clenovi 8814 (dost blbo sa mi ten nick pise) ze by sa na to mohol pozerat cez suvislosti, a nie cez svoje pocity. |
Re: raptor: už som to našiel, skuter BMW C1 mal motor od Bombardier-Rotax, teda z Rakuska, jednovalec 125, neskor 200 |
Herghott - to je pravda.. pred 20 rokmi mala Honda skutočne široké portfólio motorov v ponuke. |
Re: Herghott: veď o tom rozprávam celý čas.Kde bola Honda niekedy a kde je teraz.Ohľadom motoriek nemám pocity.Je mi len smutno ako motocyklovému nadšencovi,že Honda už dieru do sveta neurobí. |
Re: 8814: ja ti rozumiem, ibaze ma to tak neserie. Preslo 20 rokov, to je jedna generacia. Ale aj keby sme nebrali cas do uvahy, pribudlo mnoho euronoriem a povinnosti. Mozeme byt este radi, ze na rad ideme az po autach. Tam budu musiet buduci rok plnot Euro 7, a vsetci su z toho dost v pecku. |
no ved aj motorky, Euro 5+ |
Hodnotenie: ![]() Všetkým vytrvalým diskutérom závidím množstvo voľného času. |
Re: copy: ale medzi Euro 5 a Euro 5+ je ovela mensi rozdiel nez medzi Euro 6 a Euro 7 v plechovkach. |
Re: MajoKE: ST spieva ešte aj v dešnej dobe sama |
Re: 8814: Euro5+ problem nebude, kedze zacina platit o 11 dni a velka vacsina motoriek ho uz splna. |
Re: MajoKE: mudry robí kolko chce,hlupy kolko vladze |
som si spomenul na cesťáčika turistu, ktorého som mal jedno leto v Nemecku. 800-ka dvojvalec do V, žiadny trhač asfaltu, ale pohodlná moto na dlhšie cesty, a s kardanom, taký predchodca maxiskútrov lenže manuál. Kupoval som ho od pána čo mal takmer 80 rokov, a najazdil som s ním asi 5 tis. km. A po sezóne som ho naložil na vozík a predal v Prahe cez motobazár na magistrále. A ešte s dobrým ziskom. To bol extra výhodný turista. |
Ano, Pacific Coast, tiez sme ho na testovacke NT spominali, pekny stroj... |
Re: Herghott: som si teraz aj ja pospomínal, nic to nezralo, ziadne srandy elektronicke kazove, a ani umyvat sa to zlozito nemuselo. A pritom to celkom išlo, asi tak ako velky Burgman. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 191299 | Včera: 149379